Waar is de jouwe dan??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iets subtieler graagPM/DM een idee ?
En terecht!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
1 van mijn 2 notes:
13-01-2010 @ 17:09quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
scheermesjesplaatje in een topic over hoe van acne af te komen
Wij ook, waait als een gek.quote:
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En het is ook te fris om met een (oranje) shirtje over straat te gaan
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!
toch wel triest dat je hem daarmee warm moet houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
*stop volgen klikt*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.
Goeie middagquote:
Misschien ergens gehoord of gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.Kan me niet voorstellen dat het niet door iemand anders geschreven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |