Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..quote:
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel natuurlijk
Tijd voor de Fok! Sex meet
Weet ik, misschien daar voorstellenquote:
En er is al animo voor!quote:
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...quote:
Misschien moet het maar wel tijdgebonden worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweest
in z'n eentje... dan kan ie net zo goed thuis blijven.quote:
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
nu wel:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Ja, dat wel, graag zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwe
Het moet toch ook vrouwelijk zijn of niet?
Nee, geen hairy bum businessquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Real doll schijnt toch wel aardig realistisch te zijn, tijdje terug nog een keer een docu over gezien. Maar die zijn weer te duur zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.
quote:
Mag ik ook even?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..
Aan de andere kant.. ’t is wel vrijdag!
Epic!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook even?Jullie praten wel vaker over seks.
[..]
Epic!
Btw, jullie hebben het wel leuk over schaamhaar enzo, maar plukken jullie zelf ook jullie genitales kaal?
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hier![]()
Ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
In Augustus weer een meet he? @ Scheveningen
Kan voor die tijd vast nog wel een minimeet in de buurt vanafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
In Augustus weer een meet he? @ Scheveningen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |