Dan val je wel lekker op! Heb zelf een rode en altijd een hesje om voor het geval dat ze me echt niet zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:14 schreef MsMessy het volgende:
Mijn zus had geloof ik toen een Suzuki Boulevard M50 als ik me niet vergis. Was een leuke motor en in zonnig geel
Oh, da's ook leuk inderdaad, zo'n chopper. Mijn eerste motorrit (nog voor ik mijn rijbewijs had, op een paar landweggetjes) was op een Suzuki VL800 Volusia. Dat heeft ook wel wat, zo cruisen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:14 schreef MsMessy het volgende:
Mijn zus had geloof ik toen een Suzuki Boulevard M50 als ik me niet vergis. Was een leuke motor en in zonnig geel
En jij denkt dat "vooruit betalen" zinvol is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Ik werk aan mijn seksleven zodat ik mijn vriendje met gerust hart hier kan laten
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, en ik vind het al goed te horen dat je ondanks dat je het niets vind motorrijders toch in hun waarde laat. Hoor genoeg mensen blaten dat motorrijders aso's zijn en die ze het liefst zien doodrijden.
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef JK1982 het volgende:
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..
Hoe naïef..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Ik werk aan mijn seksleven zodat ik mijn vriendje met gerust hart hier kan laten
Geluidjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zul je bij mij geen last van hebben...
Klopt, ik rijd ook wel eens door maar ik ga geen stunts uithalen of mezelf en anderen in gevaar brengen. Ik rijd voor mijn plezier en dan let ik ook op de rest van de weggebruikers. Kan ik er even niet langs? Dan wacht ik even tot het wel kan. File? Ik ga er niet zomaar tussendoor rijden, ook al wordt het gedoogd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...
[..]
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.
Amen! Wielrenners.. Breek me de bek niet open..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...
Dan is het een mongolenactie van hem..quote:[..]
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.
Wat doe je hier dan nog?! Sleur hem aan z'n ehm.. haar naar de slaapkamer!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahaha me vriend is een trouwe hond. Was alleen niet zo blij met ons sekslevenBen ervaren minnaars gewend
Tijd om er toch wat aan te doen, anders ga ik buiten trek krijgen hahaha
Motorrijders zoals jij maak ik ruimte voor in de file zodat je er voorbij kan. Één of andere blaaskaak in een dikke ster die op het laatste moment nog even wil invoegen kan van mij de griep krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, ik rijd ook wel eens door maar ik ga geen stunts uithalen of mezelf en anderen in gevaar brengen. Ik rijd voor mijn plezier en dan let ik ook op de rest van de weggebruikers. Kan ik er even niet langs? Dan wacht ik even tot het wel kan. File? Ik ga er niet zomaar tussendoor rijden, ook al wordt het gedoogd.
Wielrenners zijn ook echt asociaal, dat wil ik wel toegeven. Ze letten niet op je ook al heb je voorrang. En dan worden ze woest als je ze erop aanspreekt voor zover dat gaat.
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik neem hem verder niks kwalijk ofzo. Was leuk voor een keertje, hebben we weer gehad, op naar de volgende uitdagingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef JK1982 het volgende:
Dan is het een mongolenactie van hem..![]()
En ik wil echt niet de moraalridder uithangen ofzo hoor, maar als je zoiets doet met iemand achterop zonder enige vorm van bescherming, dan ben je gewoon een eikel..
Zoals in de bosjes enzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahaha me vriend is een trouwe hond. Was alleen niet zo blij met ons sekslevenBen ervaren minnaars gewend
Tijd om er toch wat aan te doen, anders ga ik buiten trek krijgen hahaha
Nu krijg ik zin in seksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij is op stage
Heb em isteren 2* in de woonkamer verleidHeb ontdekt dat ik slaapkamer niks vind. Bed is te goed. Veert teveel haha. Alles buiten bed is beter. Het liefst buiten
![]()
Oke ik ga koffie maken haha
Doe mij ook zo'n vriendin!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij is op stage
Heb em isteren 2* in de woonkamer verleidHeb ontdekt dat ik slaapkamer niks vind. Bed is te goed. Veert teveel haha. Alles buiten bed is beter. Het liefst buiten
![]()
Oke ik ga koffie maken haha
Soms ben ik zo blij dat ik vrijgezel ben, en soms verlang je echt naar een vriendin. Dit is zo'n moment.quote:
Heel natuurlijkquote:
'tis hier geen KPDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel natuurlijk
Tijd voor de Fok! Sex meet
Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..quote:
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel natuurlijk
Tijd voor de Fok! Sex meet
Weet ik, misschien daar voorstellenquote:
En er is al animo voor!quote:
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...quote:
Misschien moet het maar wel tijdgebonden worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweest
in z'n eentje... dan kan ie net zo goed thuis blijven.quote:
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
nu wel:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Ja, dat wel, graag zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwe
Het moet toch ook vrouwelijk zijn of niet?
Nee, geen hairy bum businessquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Real doll schijnt toch wel aardig realistisch te zijn, tijdje terug nog een keer een docu over gezien. Maar die zijn weer te duur zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.
quote:
Mag ik ook even?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..
Aan de andere kant.. ’t is wel vrijdag!
Epic!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook even?Jullie praten wel vaker over seks.
[..]
Epic!
Btw, jullie hebben het wel leuk over schaamhaar enzo, maar plukken jullie zelf ook jullie genitales kaal?
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hier![]()
Ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
In Augustus weer een meet he? @ Scheveningen
Kan voor die tijd vast nog wel een minimeet in de buurt vanafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.
Ik zit nog thuis, over krap uurtje maar eens op pad voor de middagdienst...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen koffie op. Nadeel van niet op kantoor werken.
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
Ik weet van niets?!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atollquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Ik wordt liever op dat leuke en gekke aangekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik sta bekend als iemand die altijd te laat isMaar ook bekend als iemand die leuk en gek is
Dus dat compenseert toch wat betreft reputatie?
Ah, ok..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atoll
Ik moet volgens mij ook uitkijken dat ik hier geen reputatie krijgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?
Issie ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
Ah, ok..![]()
Die tent ziet er wel leuk uit moet ik zeggen. .
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind je nick gaar, maar verder mag ik jou wel Koper Norsie
Dat ziet er wel zwaar rlxd uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
2e is wat rustiger en 1e is wat ''cooler''.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chillen is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.quote:
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.
Ik zeg: motor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
Met wie zou je een contract willen afsluiten?quote:
Dan gewoon niet ondertekenen.quote:
Crud, ik laat ze al thuis!quote:
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
ohai telaatkomerquote:
*Proest*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:
[ afbeelding ]
Voeder ze!quote:
Autoquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Autmatic_!quote:
Zekerquote:
quote:
Meerdere zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem uit voorzorg toch maar wat condooms mee hoor naar de meet.
Ehh.. Wilde plannen? Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem uit voorzorg toch maar wat condooms mee hoor naar de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |