En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.
Ik zit nog thuis, over krap uurtje maar eens op pad voor de middagdienst...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen koffie op. Nadeel van niet op kantoor werken.
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
In Augustus weer een meet he? @ Scheveningen
Ik weet van niets?!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atollquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Ik wordt liever op dat leuke en gekke aangekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik sta bekend als iemand die altijd te laat isMaar ook bekend als iemand die leuk en gek is
Dus dat compenseert toch wat betreft reputatie?
Ah, ok..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atoll
Ik moet volgens mij ook uitkijken dat ik hier geen reputatie krijgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?
Issie ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
Ah, ok..![]()
Die tent ziet er wel leuk uit moet ik zeggen. .
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind je nick gaar, maar verder mag ik jou wel Koper Norsie
Dat ziet er wel zwaar rlxd uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
2e is wat rustiger en 1e is wat ''cooler''.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chillen is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.quote:
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.
Ik zeg: motor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
Met wie zou je een contract willen afsluiten?quote:
Dan gewoon niet ondertekenen.quote:
Crud, ik laat ze al thuis!quote:
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
ohai telaatkomerquote:
*Proest*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:
[ afbeelding ]
Voeder ze!quote:
Autoquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Autmatic_!quote:
Zekerquote:
quote:
Meerdere zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem uit voorzorg toch maar wat condooms mee hoor naar de meet.
Ehh.. Wilde plannen? Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem uit voorzorg toch maar wat condooms mee hoor naar de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |