I know!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Arashimashou het volgende:
Hoezo heeft het Chernobyl topic zo weinig views eigenlijk. Ging dat zo snel?
Oh, en de zomer is nog niet begonnen.
Hmm, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Arashimashou het volgende:
Hoezo heeft het Chernobyl topic zo weinig views eigenlijk. Ging dat zo snel?
Oh, en de zomer is nog niet begonnen.
Touhouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
Tijd om zonder gedachten een video te pleuren.... het spijt me![]()
Inderdaad.... Good Jobquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Touhou![]()
Er was maar 1 seconden verschil tussen mij en Klipnap lapo vorige topic.![]()
Joh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef .Cake. het volgende:
Dat chernobyl topic ging té snel. Maar dan weet ik ook: er staat niets tussen dat relevant is.
Ik dacht dat Klipnap nieuwe topic zou openen!quote:
Je hebt wel de Omegle-lol gemist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef .Cake. het volgende:
Dat chernobyl topic ging té snel. Maar dan weet ik ook: er staat niets tussen dat relevant is.
Haha te epischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt wel de Omegle-lol gemist.
Die film keek ik altijd na het uitgaan, dan viel ik als een blok in slaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die film keek ik altijd na het uitgaan, dan viel ik als een blok in slaapDie film is gewoon geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Congrats.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yes,mijn 42" LCD tv nu is eindelijk binnen
Mij benieuwenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Straks in fotoboek posten!!!
quote:Stranger: hi
You: hey
Stranger: m or f?
You: M
Your conversational partner has disconnected.
Ik zeg altijd H.quote:
http://magicalgirlconfess(...)aying-kyubey-to-be-aquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
... Ok.
Sinds wanneer is QB trouwens een geslacht?
WTF. Hoe krijgt ze het voor elkaar om zelfs een Tumblr te verneukenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://magicalgirlconfess(...)aying-kyubey-to-be-a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hotlinking etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hotlinking is bad 'm kay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ogen,ze doen pijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WTF. Hoe krijgt ze het voor elkaar om zelfs een Tumblr te verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 week schoonmaken is lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ziet er zo opgeruimd uit. Mijn hele kamer ligt vol met allerlei troepjes en stapels papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een kut aflevering van Sankarea zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Bestaat dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik niet eens.![]()
Weet niet of dat bestaat, ik kwam er net zelf op en vond het wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bestaat dat??
Wist ik niet eens.
Die fanservice viel ook wel mee.. helaas..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Klipnap het volgende:
Geen Wanko deze week, wel een fanservice met Rea's stiefmoeder.
Die zijn ook niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie kan me wat goede ongoing animes adviseren? Behalve naruto en one piece natuurlijk.
Guh, kun je niet wat beters aanraden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goed
Uhm. Fate/Zero? Wel aan te raden om eerst Fate/Stay Night te kijken of te spelen.
EK kijken op je nieuwe schermquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yes,mijn 42" LCD tv nu is eindelijk binnen
Maakt niet uit!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet niet of dat bestaat, ik kwam er net zelf op en vond het wel leuk klinken
Uh. Death Note is niet ongoingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Guh, kun je niet wat beters aanraden?
Death Note is wel obligatory.
Sankarea.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie kan me wat goede ongoing animes adviseren? Behalve naruto en one piece natuurlijk.
Ik wil de manga lezen, maar ik mag het niet van mezelf, dan spoil ik de animequote:
Wat is er gebeurd met Hyouka dat was toch jouw aanrader bij uitstek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goed
Uhm. Fate/Zero? Wel aan te raden om eerst Fate/Stay Night te kijken of te spelen.
Nou, hij houdt niet zo van slice of life. Dan ga ik hem geen slice of life aanraden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Hyouka dat was toch jouw aanrader bij uitstek?
Comedy, Ecchi, Romance, Shounen, Supernaturalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:15 schreef De_Ilias het volgende:
Fate Zero moet ik idd nog kijken, fate stay night heb ik al gekeken dus ik denk dat dat wel een goede keuze is. Thnx.
En wat is de genre van Sankarea?
Zombie :cquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Comedy, Ecchi, Romance, Shounen, Supernatural
Is een-jongen-krijgt-een-magisch-vriendinnetje-in-zijn-schoot-geworpen al groot genoeg om een genre te zijn? Anders is het een morbide s'life komedie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:15 schreef De_Ilias het volgende:
Fate Zero moet ik idd nog kijken, fate stay night heb ik al gekeken dus ik denk dat dat wel een goede keuze is. Thnx.
En wat is de genre van Sankarea?
Als je 'Jullie wisten het trouwens zal he,' zegt bedoel je eigenlijk 'jullie wisten nog niet dat' en met 'beïnvloed' bedoel je eigenlijk schaamteloos overgenomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wisten het trouwens al he, dat de opening van Elfen Lied beïnvloed is door Gustav Klimt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je 'Jullie wisten het trouwens zal he,' zegt bedoel je eigenlijk 'jullie wisten nog niet dat' en met 'beïnvloed' bedoel je eigenlijk schaamteloos overgenomen.
Repelsteeltju verpest subtiliteiten sinds 1992.
Toch niet van Kroatie hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Als ik maar geen 3 euro heb weggegooid met mijn voorspelling dat Ierland wint
Ach, het is maar ¤3.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarvan kun je een pokebal kopen.
Hmmmmm..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor het achteraf wel. Boeit me eigenlijk niet zo veel allemaal
<3quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Ja, ik vind de originelen ook mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wisten het trouwens al he, dat de opening van Elfen Lied beïnvloed is door Gustav Klimt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik vind de originelen ook mooi
Meer dan genoeg voetbal anime. Een bekende is Inazuma 11 en zo zijn er wel meer voetbalanime. Er is zelfs een manga dat gebaseerd is op Lionel Messi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh, EK begint zo... is er geen voetbal anime wacht.... dat wil ik helemaal niet.
Doegdoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
Succes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes!
Op Omegle net zo'n faal. Ik had twee vensters Omegle open en ik drukte dus op Find Stranger. Tot mijn verbazing kwam er in beeld: "You and the stranger both like politics, anime, and FOK!.".
Maar ik bleek dus met mezelf te praten
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dat zou ik niet erg vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heil Kasuga dir.
Ik ben mijn staatsgreep al aan het plannen, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
Zou het??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
welke van de 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..
monteren? je bedoelt de poot eronder zetten? of heb je een doe het zelf pakket van je tv gekregen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is nu bezig om 42" FULL HD tv te monteren Met The Prodigy als werk muziek.
Ik 1-0 met 2 kaarten...quote:
picsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Ik ben eindelijk klaar met mijn full HD tv monteren en na checken!!
wacht even,moet nog ps3 testen op av2quote:
Ik voorspel 2-0 voor de Russen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
Rusland v. Tsjechië 2-1 met 3 kaarten was/is mijn voorspelling... maar ik hoop natuurlijk dat Tsjechië wint.
Weet je niet!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je niet!!I'm impressed en een beetje jealousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3. Welke heb je gekocht?
Deze gisteren besteld bij bobshop, rond 16:00 vanmiddag binnen. Wilde het eigenlijk begin volgende maand bestellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
I'm impressed en een beetje jealous. Welke heb je gekocht?
http://myanimelist.net/anime/966/Crayon_Shin-chanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
889 eps??Meer dan Pokemon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.
Al die Wanko-geilersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wait, what? Sankarea krijgt maar 13 eps? Bullshit. Dan moet er haast wel een open einde zijn, en gebaseerd op hoe de blu-rays verkopen is het nog maar afwachten op een seizoen 2.
Nice, maar ook die Nederlands dan wel Engels is ingesproken of enkel Japans?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen. Maar Aria verdiend ook a little love eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen.
Aria heeft een van mijn favo seiyuus dus jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen. Maar Aria verdiend ook a little love eigenlijk
Waarschijnlijk Japans en met een beetje geluk, Engels ondertiteld. De serie is namelijk in 1992 begonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Nice, maar ook die Nederlands dan wel Engels is ingesproken of enkel Japans?
13 April 1992,exact 6 jaar voor Pokemon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Japans en met een beetje geluk, Engels ondertiteld. De serie is namelijk in 1992 begonnen.
Was ff vergeten dat meningen hier niet gerespecteerd worden..quote:
Ik heb eigenlijk alleen Pokémon op tv gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
Ik moet altijd nog es de Kanto league in het Japans kijken![]()
Haters gaan haten
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat meningen hier niet gerespecteerd worden..
Ik gebruik VLC Mediaplayer ook hoor, vind het fijner dan CCCP.quote:
Ik ga voortaan niet eens meer zeggen dat het mijn mening is, heeft toch geen nutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.
Enjoy your shitty video quality.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik VLC Mediaplayer ook hoor, vind het fijner dan CCCP.
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.quote:
Geitenkaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.
http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=110209quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.
Neeee, kaas van Sardinië, alleen die is echt bijna nergens te krijgen. Gelukkig staat er in Enschede altijd een kraampje op de markt met Sardeinse producten. Ik wil naar Sardinië toequote:
Ik wil niet zeiken hoor, maar is dat wel de laatste VLC release?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=110209
Zegt genoeg. Ik hoop toch dat je hier wel duidelijk het verschil ziet
Wat heb jij dan met Sardinië?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Neeee, kaas van Sardinië, alleen die is echt bijna nergens te krijgen. Gelukkig staat er in Enschede altijd een kraampje op de markt met Sardeinse producten. Ik wil naar Sardinië toe!
Ja daar zie ik duidelijk verschil, maar dan vind ik de shitty quality van VLC toch fijner om te zien om de een of andere reden. Verder geef ik weinig om verschillen in kleur, want ik ben kleurenblind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal kleurenblind?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja daar zie ik duidelijk verschil, maar dan vind ik de shitty quality van VLC toch fijner om te zien om de een of andere reden. Verder geef ik weinig om verschillen in kleur, want ik ben kleurenblind.
zo te zien heeft VLC gewoon standaard een filtertje teveel aanstaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben half Sardeinsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken hoor, maar is dat wel de laatste VLC release?
[..]
Wat heb jij dan met Sardinië?
Nee joh, maar ik zie donkerblauw wel vaak als paars.quote:
Ach ja... "Italianen" en hun "eenheid"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben half SardeinsEigenlijk is het Italiaans, maar ik heb een hekel aan Italianen. Enorm verschil tussen Italianen en Sardeinen.
Dat niet alleen. Het ligt hem vooral in de color ranges.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te zien heeft VLC gewoon standaard een filtertje teveel aanstaan?
restecpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.
Aaah, je doet het er echt om hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
restecp
Ik ga nu Twilight lezen, gr gr. Bella gaat nu naar het strand met Jacob.
Volgens mij ligt dat aan de versie van VLC hoor. Ik heb er verder weinig verstand van, maar ik zal eens kijken, ff 2 printscreentjes maken en ze naast elkaar zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het ligt hem vooral in de color ranges.
VLC ondersteunt 16-235 terwijl MPC-HC e.d. allemaal 0-255 (full dynamic range) ondersteunen. Simpel gezegd: VLC ondersteunt minder kleuren.
Jijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
restecp
Ik ga nu Twilight lezen, gr gr. Bella gaat nu naar het strand met Jacob.
Nee. Ik heb in de nieuwste VLC ook gekeken en het is nog steeds niet veranderd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de versie van VLC hoor. Ik heb er verder weinig verstand van, maar ik zal eens kijken, ff 2 printscreentjes maken en ze naast elkaar zetten.
Inderdaad, dat heb ik nooit met VLCquote:
"Vrijwel". Dat betekent dat er dus tijden zijn dat je dat nodig hebt.quote:
Dat kan niet. De eerste keer heb je het sowieso gehad. Dat moet wel, want het is inherent aan het systeem van VLC.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik nooit met VLC
Ach manneke toch! Komt hier binnen en denkt meteen te kunnen generaliseren hoe wij zijn omdat ik één keer moet lachen om de mening van iemand. Wat meteen een uiting van mijn mening is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat meningen hier niet gerespecteerd worden..
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:30 schreef Klipnap het volgende:
Nee, Bella hoort van Jacob dat Edward een vampier is!
Wat moet ze nu? Ik houd het niet meer van de spanning![]()
Ik ga hier wel weer SC'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
@Cake, ik loerde al een tijdje op FOK! rond voor ik me registreerde, en het gebeurt op verschillende subfora dat er gewoon geen respect voor iemands mening is. Maar goed, ik bedoelde het niet slecht
MPCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VLCHet zou kunnen dat je videokaart drivers de color ranges weer goed zetten. Dat zie je wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd genoeg hapert SMplayer en VLC werkt gewoon prima. Daarnaast kijk ik gewoon Gintama en die kijk ik niet voor de eye candy.quote:
Jij gebruikt SMplayer op Windows? Die is sowieso niet stabiel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hapert SMplayer en VLC werkt gewoon prima. Daarnaast kijk ik gewoon Gintama en die kijk ik niet voor de eye candy.
Allebei. Ik weet best dat het geen goed boek is, maar het leest lekker weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Maar waar ik steeds benieuwd naar ben. Zit je te trollen of zit je nu echt Twilight te lezen?
Ik gebruik het op linux. Windows heb ik gewoon de classic player.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gebruikt SMplayer op Windows? Die is sowieso niet stabiel.
Kan best, het punt is dat ik VLC gewoon iets fijner vind dan MPC, omdat ik eigenlijk altijd al VLC gebruikt heb, en de kleuren boeien mij niet echt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je videokaart drivers de color ranges weer goed zetten. Dat zie je wel vaker.
Je kan ook te ver gaan..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Allebei. Ik weet best dat het geen goed boek is, maar het leest lekker weg.
Bella is een van de betere personages dit seizoenBeter dan Wanko!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik gebruik het op linux. Windows heb ik gewoon de classic player.
xvideo zie ik nergens terug.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je de output in SMplayer op xvideo of xv gezet? In je preferences kun je dat instellen. Eerst instellingen en dan onder het tabblad video
Je moet ook niet op andere subfora komen man, blijf gewoon gezellig hiero! Valt allemaal best wel mee hier vind ik zelf. Ik ben het overigens wel met je eens dat beetje respect best mag af en toe, zolang iemand zich niet op zijn/haar pik getrapt voelt als iemand het niet eens is met de geuitte smaak qua serie/personage/whatever.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
@Cake, ik loerde al een tijdje op FOK! rond voor ik me registreerde, en het gebeurt op verschillende subfora dat er gewoon geen respect voor iemands mening is. Maar goed, ik bedoelde het niet slecht
Hier dus:quote:
Ik ben een Wankohater. Muhahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kan best, het punt is dat ik VLC gewoon iets fijner vind dan MPC, omdat ik eigenlijk altijd al VLC gebruikt heb, en de kleuren boeien mij niet echt.
[..]
Je kan ook te ver gaan..Ben benieuwd hoe ze is in de manga.. Maar ik mag niet lezen van mezelf
Zijn/haar pik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je moet ook niet op andere subfora komen man, blijf gewoon gezellig hiero! Valt allemaal best wel mee hier vind ik zelf. Ik ben het overigens wel met je eens dat beetje respect best mag af en toe, zolang iemand zich niet op zijn/haar pik getrapt voelt als iemand het niet eens is met de geuitte smaak qua serie/personage/whatever.
En het was echt de laatste KWZDBOTD!!!Hoewel het allemaal wel iets sterker had gekund.
Tja, ik kan niet zeggen dat ik QB of Aria haat, shitquote:
You're welcome.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef Easymodo het volgende:
Maar SMplayer werkt in ieder geval smooth. Bedankt daarvoor :3
Dat dacht ik bij episode 1 ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso lijkt 'Wanko' op 'Wanker'.
Hihihaho.
Je hebt ook echt op apply e.d. geklikt? Heb je misschien postprocessing aanstaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Easymodo het volgende:
Wacht, uh? Nu weer niet. Terwijl als ik ze tegelijkertijd liet afspelen, ging het perfect.
Tuurlijk heb ik apply gedrukt. Who the hell do you think I am?!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook echt op apply e.d. geklikt? Heb je misschien postprocessing aanstaan?
Sorry, maar ik help vaak mensen met computers en eerst moet je altijd de meest voor de hand liggende oplossingen langsgaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik apply gedrukt. Who the hell do you think I am?!!!
Heb je frameskip trouwens aanstaan? Dat kun je ook doen in de preferences. Zorgt ook voor betere performance.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef Easymodo het volgende:
Denk dat ik ongeveer weet waar het aan ligt. Moet wat minder multitasken, blijkbaar.
Mijn laptop wordt ook al een beetje ouder.
Staat allemaal aan. Ik neem aan dat de default settings gewoon goed zijn. Heb trouwens ook geen moeite genomen om te kijken waar het probleem isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je frameskip trouwens aanstaan? Dat kun je ook doen in de preferences. Zorgt ook voor betere performance.
Ik ben wel zo iemand die alle config-bestandjes nagaat of alles goed staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Staat allemaal aan. Ik neem aan dat de default settings gewoon goed zijn. Heb trouwens ook geen moeite genomen om te kijken waar het probleem is.
Awesome. Parodie op Love Plus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niet, haperen komt waarschijnlijk omdat ik redelijk wat programmas heb aanstaan.
Geweldige anime, Gintama.
[ afbeelding ]
Spreekwoordelijk dan hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn/haar pik?En ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik dat het meeste in ONZ zag
..
Welkom bij twee maanden geleden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso lijkt 'Wanko' op 'Wanker'.
Hihihaho.
Waarheen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
godver.. wil verder spelen maar moet eigenlijk gaan maffen, morgen moet ik vroeg weg(en ben dan ook nog vrijwel hele dag weg)...
Arme jijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
godver.. wil verder spelen maar moet eigenlijk gaan maffen, morgen moet ik vroeg weg(en ben dan ook nog vrijwel hele dag weg)...
an sich niks mis met een dagje pretpark.. (al heb ik m'n twijfels bij slagharen, efteling/disney was beter geweest i guessquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou... kut zegbah... een themapark.
Welk spel eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
an sich niks mis met een dagje pretpark.. (al heb ik m'n twijfels bij slagharen, efteling/disney was beter geweest i guess, gelukkig gratis
) maar ik heb gewoon op een kut moment dit spel ontdekt
Helaas. Je kunt wel een DS-emulator proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Easymodo het volgende:
Ah shit, dat is voor de nintendo DS. Is er ook zoiets voor de PSP?
Uw avatar is helemaal in orde. Helaas doe ik niet aan Playstations.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[tk] Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)
Te Koop
Moet ik nog doen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ik em al had genoemd:
Psychonauts
gescoord via de Humble Bundle deal
Maar ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uw avatar is helemaal in orde. Helaas doe ik niet aan Playstations.
Sorry, las er misschien overheen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ik em al had genoemd:
Psychonauts
gescoord via de Humble Bundle deal
Zal wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, las er misschien overheen.
Leuk.
Slapen tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Iemand zin in SC? Wat gaan jullie morgen doen?
Ik ga dan ook de hele nacht anime kijken, dan kan ik wel lang uitslapen ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, lekker. 12:30 is toch echt het maximum tot wat ik kan uitslapen.
Wat ga je kijken? Kaiji trouwens al gezien?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga dan ook de hele nacht anime kijken, dan kan ik wel lang uitslapen ja.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Iemand zin in SC? Wat gaan jullie morgen doen?
quote:
Net S1 van Seikon no Qwaser klaar. Twijfel of ik verder moet gaan met Mahou Shoujo Madoka Magika of S2 van Seikon no Qwaser.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ga je kijken? Kaiji trouwens al gezien?
Ik zou verder gaan met Madoka.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net S1 van Seikon no Qwaser klaar. Twijfel of ik verder moet gaan met Mahou Shoujo Madoka Magika of S2 van Seikon no Qwaser.
Te laat, begonnen aan S2 van SnQ.. is maar 12 eps..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Episch skype gesprek weer met een vriendin uit Zweden. Bitch is crazy
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Te laat, begonnen aan S2 van SnQ.. is maar 12 eps..
Jep, ik dacht ik zit er nu lekker in, dan kan ik hem beter direct zo snel mogelijk afkijken. Ik vind er persoonlijk niet veel aan, maar ik heb (in dit geval dan) de slechte gewoonte dingen persé af te willen maken als ik er eenmaal aan begonnen ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Goedzo. Al prefereer je mensen die hun superkrachten uit borstmelk halen.
Hmm, dit herken ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, ik dacht ik zit er nu lekker in, dan kan ik hem beter direct zo snel mogelijk afkijken. Ik vind er persoonlijk niet veel aan, maar ik heb (in dit geval dan) de slechte gewoonte dingen persé af te willen maken als ik er eenmaal aan begonnen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meterkoste me .........Klopt. Die HDMI-kabels zijn best goed en kosten geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
HDMI is sowieso digitaal, dus merk je geen verschil in video of geluidskwaliteit.
Het is mijn pas mijn 1ste HDMI kabel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Die HDMI-kabels zijn best goed en kosten geen drol
HDMI is sowieso digitaal, dus merk je geen verschil in video of geluidskwaliteit.
The fuck!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:11 schreef robin007bond het volgende:
Ha, hij is uitgebreid:
[ afbeelding ]
Wel verrekt goedkoop zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:23 schreef smitjew het volgende:
Hdmi van de action
Is digitaal dus maakt geen donder uit
idd maar je hebt wel andere kabels waarvan de omhulsing beter is enzo, maar dan koop ik liever paar van die goedkoopequote:
Ik hoor er nog steeds niet tussenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:11 schreef robin007bond het volgende:
Ha, hij is uitgebreid:
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:
Precies.quote:
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb het op de basisschool ook gespeeld
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meter koste me .........Waaaat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijn
DEJA VUquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben echt vaak bedrogen in MMORPG's. "Kom mee naar de wildy, dan gaan we samen PK'en.". Ben ik degene die is afgemaakt door die ander
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waaaat?!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wallpaper is mij iets te pikant. Tepelpiercings kan ik niet tegen.
Ze is mijn persoonlijke otaku+gamer+ICTquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
Je wallpaper is mij iets te pikant. Tepelpiercings kan ik niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mascotte,volgende maand 5.5 jaar in gebruik.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 09-06-2012 13:02:52 ]
Nee he. Geen Naruto wallpaper van Deviantartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind een vette wallpaperIk heb zelf deze;
[ afbeelding ]
Kyuubiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind een vette wallpaperIk heb zelf deze;
[ afbeelding ]
Ik schrijf meestal "Kyubei". Of gewoon eenvoudig: QBquote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schrijf meestal "Kyubei". Of gewoon eenvoudig: QB
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en deze + nog 1, als wallpapers op mijn desktop(4x virtueel).Ik heb er dus 4 in 1x!
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 09-06-2012 13:19:13 ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb de mijne al een paar keer laten zien :3.
Ach vooruit, nog een keer (nu alleen de wallpaper). Homu Homu~Approved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumu is bij mij altijd Kasuga Ayumu. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik die wallpaper nog niet heb laten zien... Vanavond weer terug in Groningen, dan misschien.quote:
Aikawa Ayumuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ayumu is bij mij altijd Kasuga Ayumu. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik die wallpaper nog niet heb laten zien... Vanavond weer terug in Groningen, dan misschien.
Er is niks mis met Naruto wallpapers van Deviantart, ik heb hem namelijk zonder al die teksten en namen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee he. Geen Naruto wallpaper van Deviantart
Kyuubi? Ik noem hem gewoon Kuramaquote:
Naruto en superieur in één zin.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kurama > QB. Gewaagde statement misschien, maar ik vind alle tailed beasts uit Naruto gewoon superieur aan zo'n beetje alles
Je kan zeggen wat je wil, idc, maar Naruto is imo gewoon super. Daardoor ben ik tenslotte, en zo zijn er genoeg anderen, begonnen met anime kijken en manga lezenquote:
Nein!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kurama > QB. Gewaagde statement misschien, maar ik vind alle tailed beasts uit Naruto gewoon superieur aan zo'n beetje alles
Gomen gomenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gomen gomenIk kan mijn meest favoriete badass toch niet laten vallen voor QB
Beide zijn evil maar op compleet andere manier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gomen gomenIk kan mijn meest favoriete badass toch niet laten vallen voor QB
Oh Naruto nuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beide zijn evil maar op compleet andere manier.
Ninetails is gewoon razende woede dat alles op zijn pad vernietigd, Kyuubei is een manipulatieve klootzak die kleine meisjes lokt en ze daarna de nek omdraait. Figuurlijk gesproken.
En je moet niet teveel op Robin letten als het op Naruto aankomt, zijn haat jegens naruto (maar vooral narutards) is bekend. Ook al heeft hij slechts t/m Sasori gezien en geen idee van hoe tof het nu gaat worden/is geweest.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit Naruto ga kijken...misschien wel juist omdat het zo bekend is. Ach, ik weet nietHet is echt een bitch om doorheen te komen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie is dan ook dat je nu mensen terugziet uit de eerste 20 afleveringen ofzo, erg vet
Jammer alleen dat de buildup zo lang is, maar misschien is dat juist het mooie, of nodig geweest.
Ik zou eerlijk gezegd iedereen aanraden Naruto te kijken, ware het niet dat je je dan door 450 afleveringen moet worstelen voor je bij bent![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit Naruto ga kijken...misschien wel juist omdat het zo bekend is. Ach, ik weet nietHet hoeft niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best veel en een redelijk grote investering.
Damn ik probeer al een uur wat te tikken voor Sakamichi no Apollon maar ik heb geen inspiratie. Bovendien ga ik over drie kwartier al weg om voetbal te kijken in Den Bosch.
Denk dat ik het morgen maar ga afmaken, er komt écht niets meer uit vandaag denk ik
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Natuurlijk kijk ik! Helaas is het wel zo dat ik waarschijnlijk alleen moet kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Jullie gaan vanavond toch wel allemaal voetbal kijken?
[ afbeelding ]
Ik voorspel 2-1 voor onze landgenoten.
Ik heb echt iets als 2-2 voorspeld...Nederland moet kunnen ownen... maar of ze dat ook doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Jullie gaan vanavond toch wel allemaal voetbal kijken?
[ afbeelding ]
Ik voorspel 2-1 voor onze landgenoten.
Ik vind Kuramaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beide zijn evil maar op compleet andere manier.
Ninetails is gewoon razende woede dat alles op zijn pad vernietigd, Kyuubei is een manipulatieve klootzak die kleine meisjes lokt en ze daarna de nek omdraait. Figuurlijk gesproken.
En je moet niet teveel op Robin letten als het op Naruto aankomt, zijn haat jegens naruto (maar vooral narutards) is bekend. Ook al heeft hij slechts t/m Sasori gezien en geen idee van hoe tof het nu gaat worden/is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En tja, Naruto heeft wel kei veel fillers imo, maar daarom lees ik ook de manga. Die is gewoon kapot vet.Amen to that.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Dit. Met mijn ouders en zusje waarschijnlijk. Maar goed, gratis bier en bitterballen heujquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik! Helaas is het wel zo dat ik waarschijnlijk alleen moet kijken
Zusje is niet thuis en ouders zijn op vakantiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Met mijn ouders en zusje waarschijnlijk. Maar goed, gratis bier en bitterballen heuj
Ik zal aan je denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zusje is niet thuis en ouders zijn op vakantie
Had 'n paar vrienden uitgenodigd maar die kunnen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Easymodo het volgende:
Gewoon, net als vorige keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en nog 1 ding over Naruto/Kurama he;WOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet Naruto kijken!
Succes met alle eps inhalen. Naruto was 220 eps waarvan de laatste 60 van die 220 fillers waren volgens mij, en Naruto Shippuuden zit op 266 inmiddels.quote:
Ik raad het je echt af.quote:
Mijn punt is meer dat je niet kan oordelen over hoe de serie nu is. Ik ga ook geen serie kijken die eerst 100 afleveringen nodig heeft maar nu ben ik wel blij dat ik het gedaan heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik raad het je echt af.
Het is een slechte serie. Als je van actie houdt en verhaal niet zo belangrijk vindt, dan zul je het wel leuk vinden.
Daarnaast verwijten mensen dus dat ik hem niet helemaal heb gezien, maar als ik blijkbaar eerst meer dan 100 episodes moet kijken voordat het "goed" wordt, dan vind ik dat het niet waard.
Ik wel, door de PI. Maar omdat Maus er op in ging deed ik dat ook maar. Anders heb je niemand die er tegenin gaat.quote:
Als een serie 100 slechte afleveringen heeft en 20 goede, dan is het nog steeds een slechte serie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je niet kan oordelen over hoe de serie nu is. Ik ga ook geen serie kijken die eerst 100 afleveringen nodig heeft maar nu ben ik wel blij dat ik het gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |