an sich niks mis met een dagje pretpark.. (al heb ik m'n twijfels bij slagharen, efteling/disney was beter geweest i guessquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou... kut zegbah... een themapark.
Welk spel eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
an sich niks mis met een dagje pretpark.. (al heb ik m'n twijfels bij slagharen, efteling/disney was beter geweest i guess, gelukkig gratis
) maar ik heb gewoon op een kut moment dit spel ontdekt
Helaas. Je kunt wel een DS-emulator proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Easymodo het volgende:
Ah shit, dat is voor de nintendo DS. Is er ook zoiets voor de PSP?
Uw avatar is helemaal in orde. Helaas doe ik niet aan Playstations.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[tk] Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)
Te Koop
Moet ik nog doen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ik em al had genoemd:
Psychonauts
gescoord via de Humble Bundle deal
Maar ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uw avatar is helemaal in orde. Helaas doe ik niet aan Playstations.
Sorry, las er misschien overheen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat ik em al had genoemd:
Psychonauts
gescoord via de Humble Bundle deal
Zal wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, las er misschien overheen.
Leuk.
Slapen tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Iemand zin in SC? Wat gaan jullie morgen doen?
Ik ga dan ook de hele nacht anime kijken, dan kan ik wel lang uitslapen ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, lekker. 12:30 is toch echt het maximum tot wat ik kan uitslapen.
Wat ga je kijken? Kaiji trouwens al gezien?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga dan ook de hele nacht anime kijken, dan kan ik wel lang uitslapen ja.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Iemand zin in SC? Wat gaan jullie morgen doen?
quote:
Net S1 van Seikon no Qwaser klaar. Twijfel of ik verder moet gaan met Mahou Shoujo Madoka Magika of S2 van Seikon no Qwaser.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ga je kijken? Kaiji trouwens al gezien?
Ik zou verder gaan met Madoka.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net S1 van Seikon no Qwaser klaar. Twijfel of ik verder moet gaan met Mahou Shoujo Madoka Magika of S2 van Seikon no Qwaser.
Te laat, begonnen aan S2 van SnQ.. is maar 12 eps..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Episch skype gesprek weer met een vriendin uit Zweden. Bitch is crazy
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Te laat, begonnen aan S2 van SnQ.. is maar 12 eps..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |