Zijn/haar pik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je moet ook niet op andere subfora komen man, blijf gewoon gezellig hiero! Valt allemaal best wel mee hier vind ik zelf. Ik ben het overigens wel met je eens dat beetje respect best mag af en toe, zolang iemand zich niet op zijn/haar pik getrapt voelt als iemand het niet eens is met de geuitte smaak qua serie/personage/whatever.
En het was echt de laatste KWZDBOTD!!!Hoewel het allemaal wel iets sterker had gekund.
Tja, ik kan niet zeggen dat ik QB of Aria haat, shitquote:
You're welcome.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef Easymodo het volgende:
Maar SMplayer werkt in ieder geval smooth. Bedankt daarvoor :3
Dat dacht ik bij episode 1 ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso lijkt 'Wanko' op 'Wanker'.
Hihihaho.
Je hebt ook echt op apply e.d. geklikt? Heb je misschien postprocessing aanstaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Easymodo het volgende:
Wacht, uh? Nu weer niet. Terwijl als ik ze tegelijkertijd liet afspelen, ging het perfect.
Tuurlijk heb ik apply gedrukt. Who the hell do you think I am?!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook echt op apply e.d. geklikt? Heb je misschien postprocessing aanstaan?
Sorry, maar ik help vaak mensen met computers en eerst moet je altijd de meest voor de hand liggende oplossingen langsgaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik apply gedrukt. Who the hell do you think I am?!!!
Heb je frameskip trouwens aanstaan? Dat kun je ook doen in de preferences. Zorgt ook voor betere performance.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef Easymodo het volgende:
Denk dat ik ongeveer weet waar het aan ligt. Moet wat minder multitasken, blijkbaar.
Mijn laptop wordt ook al een beetje ouder.
Staat allemaal aan. Ik neem aan dat de default settings gewoon goed zijn. Heb trouwens ook geen moeite genomen om te kijken waar het probleem isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je frameskip trouwens aanstaan? Dat kun je ook doen in de preferences. Zorgt ook voor betere performance.
Ik ben wel zo iemand die alle config-bestandjes nagaat of alles goed staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Staat allemaal aan. Ik neem aan dat de default settings gewoon goed zijn. Heb trouwens ook geen moeite genomen om te kijken waar het probleem is.
Awesome. Parodie op Love Plus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niet, haperen komt waarschijnlijk omdat ik redelijk wat programmas heb aanstaan.
Geweldige anime, Gintama.
[ afbeelding ]
Spreekwoordelijk dan hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn/haar pik?En ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik dat het meeste in ONZ zag
..
Welkom bij twee maanden geleden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso lijkt 'Wanko' op 'Wanker'.
Hihihaho.
Waarheen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
godver.. wil verder spelen maar moet eigenlijk gaan maffen, morgen moet ik vroeg weg(en ben dan ook nog vrijwel hele dag weg)...
Arme jijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
godver.. wil verder spelen maar moet eigenlijk gaan maffen, morgen moet ik vroeg weg(en ben dan ook nog vrijwel hele dag weg)...
verslavingen zijn kut..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |