Toch niet van Kroatie hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Als ik maar geen 3 euro heb weggegooid met mijn voorspelling dat Ierland wint
Ach, het is maar ¤3.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarvan kun je een pokebal kopen.
Hmmmmm..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor het achteraf wel. Boeit me eigenlijk niet zo veel allemaal
<3quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Ja, ik vind de originelen ook mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wisten het trouwens al he, dat de opening van Elfen Lied beīnvloed is door Gustav Klimt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik vind de originelen ook mooi
Meer dan genoeg voetbal anime. Een bekende is Inazuma 11 en zo zijn er wel meer voetbalanime. Er is zelfs een manga dat gebaseerd is op Lionel Messi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh, EK begint zo... is er geen voetbal anime wacht.... dat wil ik helemaal niet.
Doegdoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
Succes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes!
Op Omegle net zo'n faal. Ik had twee vensters Omegle open en ik drukte dus op Find Stranger. Tot mijn verbazing kwam er in beeld: "You and the stranger both like politics, anime, and FOK!.".
Maar ik bleek dus met mezelf te praten
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |