Meer dan genoeg voetbal anime. Een bekende is Inazuma 11 en zo zijn er wel meer voetbalanime. Er is zelfs een manga dat gebaseerd is op Lionel Messi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh, EK begint zo... is er geen voetbal anime wacht.... dat wil ik helemaal niet.
Doegdoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
Succes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet werken verdomme, tot vanavond luitjes
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes!
Op Omegle net zo'n faal. Ik had twee vensters Omegle open en ik drukte dus op Find Stranger. Tot mijn verbazing kwam er in beeld: "You and the stranger both like politics, anime, and FOK!.".
Maar ik bleek dus met mezelf te praten
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dat zou ik niet erg vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heil Kasuga dir.
Ik ben mijn staatsgreep al aan het plannen, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
Zou het??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
welke van de 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..
monteren? je bedoelt de poot eronder zetten? of heb je een doe het zelf pakket van je tv gekregen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is nu bezig om 42" FULL HD tv te monteren Met The Prodigy als werk muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |