Ik wil de manga lezen, maar ik mag het niet van mezelf, dan spoil ik de animequote:
Wat is er gebeurd met Hyouka dat was toch jouw aanrader bij uitstek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goed
Uhm. Fate/Zero? Wel aan te raden om eerst Fate/Stay Night te kijken of te spelen.
Nou, hij houdt niet zo van slice of life. Dan ga ik hem geen slice of life aanraden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Hyouka dat was toch jouw aanrader bij uitstek?
Comedy, Ecchi, Romance, Shounen, Supernaturalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:15 schreef De_Ilias het volgende:
Fate Zero moet ik idd nog kijken, fate stay night heb ik al gekeken dus ik denk dat dat wel een goede keuze is. Thnx.
En wat is de genre van Sankarea?
Zombie :cquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Comedy, Ecchi, Romance, Shounen, Supernatural
Is een-jongen-krijgt-een-magisch-vriendinnetje-in-zijn-schoot-geworpen al groot genoeg om een genre te zijn? Anders is het een morbide s'life komedie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:15 schreef De_Ilias het volgende:
Fate Zero moet ik idd nog kijken, fate stay night heb ik al gekeken dus ik denk dat dat wel een goede keuze is. Thnx.
En wat is de genre van Sankarea?
Als je 'Jullie wisten het trouwens zal he,' zegt bedoel je eigenlijk 'jullie wisten nog niet dat' en met 'beïnvloed' bedoel je eigenlijk schaamteloos overgenomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wisten het trouwens al he, dat de opening van Elfen Lied beïnvloed is door Gustav Klimt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je 'Jullie wisten het trouwens zal he,' zegt bedoel je eigenlijk 'jullie wisten nog niet dat' en met 'beïnvloed' bedoel je eigenlijk schaamteloos overgenomen.
Repelsteeltju verpest subtiliteiten sinds 1992.
Toch niet van Kroatie hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Als ik maar geen 3 euro heb weggegooid met mijn voorspelling dat Ierland wint
Ach, het is maar ¤3.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarvan kun je een pokebal kopen.
Hmmmmm..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor het achteraf wel. Boeit me eigenlijk niet zo veel allemaal
<3quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
Ja, ik vind de originelen ook mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wisten het trouwens al he, dat de opening van Elfen Lied beïnvloed is door Gustav Klimt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik vind de originelen ook mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |