http://magicalgirlconfess(...)aying-kyubey-to-be-aquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
... Ok.
Sinds wanneer is QB trouwens een geslacht?
WTF. Hoe krijgt ze het voor elkaar om zelfs een Tumblr te verneukenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://magicalgirlconfess(...)aying-kyubey-to-be-a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hotlinking etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hotlinking is bad 'm kay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Mijn ogen,ze doen pijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WTF. Hoe krijgt ze het voor elkaar om zelfs een Tumblr te verneuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 week schoonmaken is lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ziet er zo opgeruimd uit. Mijn hele kamer ligt vol met allerlei troepjes en stapels papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een kut aflevering van Sankarea zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Bestaat dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik niet eens.![]()
Weet niet of dat bestaat, ik kwam er net zelf op en vond het wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bestaat dat??
Wist ik niet eens.
Die fanservice viel ook wel mee.. helaas..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Klipnap het volgende:
Geen Wanko deze week, wel een fanservice met Rea's stiefmoeder.
Die zijn ook niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie kan me wat goede ongoing animes adviseren? Behalve naruto en one piece natuurlijk.
Guh, kun je niet wat beters aanraden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goed
Uhm. Fate/Zero? Wel aan te raden om eerst Fate/Stay Night te kijken of te spelen.
EK kijken op je nieuwe schermquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yes,mijn 42" LCD tv nu is eindelijk binnen
Maakt niet uit!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet niet of dat bestaat, ik kwam er net zelf op en vond het wel leuk klinken
Uh. Death Note is niet ongoingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Guh, kun je niet wat beters aanraden?
Death Note is wel obligatory.
Sankarea.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie kan me wat goede ongoing animes adviseren? Behalve naruto en one piece natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |