SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit Naruto ga kijken...misschien wel juist omdat het zo bekend is. Ach, ik weet nietHet is echt een bitch om doorheen te komen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie is dan ook dat je nu mensen terugziet uit de eerste 20 afleveringen ofzo, erg vet
Jammer alleen dat de buildup zo lang is, maar misschien is dat juist het mooie, of nodig geweest.
Ik zou eerlijk gezegd iedereen aanraden Naruto te kijken, ware het niet dat je je dan door 450 afleveringen moet worstelen voor je bij bent![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit Naruto ga kijken...misschien wel juist omdat het zo bekend is. Ach, ik weet nietHet hoeft niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best veel en een redelijk grote investering.
Damn ik probeer al een uur wat te tikken voor Sakamichi no Apollon maar ik heb geen inspiratie. Bovendien ga ik over drie kwartier al weg om voetbal te kijken in Den Bosch.
Denk dat ik het morgen maar ga afmaken, er komt écht niets meer uit vandaag denk ik
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Natuurlijk kijk ik! Helaas is het wel zo dat ik waarschijnlijk alleen moet kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Jullie gaan vanavond toch wel allemaal voetbal kijken?
[ afbeelding ]
Ik voorspel 2-1 voor onze landgenoten.
Ik heb echt iets als 2-2 voorspeld...Nederland moet kunnen ownen... maar of ze dat ook doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
Jullie gaan vanavond toch wel allemaal voetbal kijken?
[ afbeelding ]
Ik voorspel 2-1 voor onze landgenoten.
Ik vind Kuramaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beide zijn evil maar op compleet andere manier.
Ninetails is gewoon razende woede dat alles op zijn pad vernietigd, Kyuubei is een manipulatieve klootzak die kleine meisjes lokt en ze daarna de nek omdraait. Figuurlijk gesproken.
En je moet niet teveel op Robin letten als het op Naruto aankomt, zijn haat jegens naruto (maar vooral narutards) is bekend. Ook al heeft hij slechts t/m Sasori gezien en geen idee van hoe tof het nu gaat worden/is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En tja, Naruto heeft wel kei veel fillers imo, maar daarom lees ik ook de manga. Die is gewoon kapot vet.Amen to that.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Dit. Met mijn ouders en zusje waarschijnlijk. Maar goed, gratis bier en bitterballen heujquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk ik! Helaas is het wel zo dat ik waarschijnlijk alleen moet kijken
Zusje is niet thuis en ouders zijn op vakantiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Met mijn ouders en zusje waarschijnlijk. Maar goed, gratis bier en bitterballen heuj
Ik zal aan je denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zusje is niet thuis en ouders zijn op vakantie
Had 'n paar vrienden uitgenodigd maar die kunnen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Easymodo het volgende:
Gewoon, net als vorige keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en nog 1 ding over Naruto/Kurama he;WOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet Naruto kijken!
Succes met alle eps inhalen. Naruto was 220 eps waarvan de laatste 60 van die 220 fillers waren volgens mij, en Naruto Shippuuden zit op 266 inmiddels.quote:
Ik raad het je echt af.quote:
Mijn punt is meer dat je niet kan oordelen over hoe de serie nu is. Ik ga ook geen serie kijken die eerst 100 afleveringen nodig heeft maar nu ben ik wel blij dat ik het gedaan heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik raad het je echt af.
Het is een slechte serie. Als je van actie houdt en verhaal niet zo belangrijk vindt, dan zul je het wel leuk vinden.
Daarnaast verwijten mensen dus dat ik hem niet helemaal heb gezien, maar als ik blijkbaar eerst meer dan 100 episodes moet kijken voordat het "goed" wordt, dan vind ik dat het niet waard.
Ik wel, door de PI. Maar omdat Maus er op in ging deed ik dat ook maar. Anders heb je niemand die er tegenin gaat.quote:
Als een serie 100 slechte afleveringen heeft en 20 goede, dan is het nog steeds een slechte serie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je niet kan oordelen over hoe de serie nu is. Ik ga ook geen serie kijken die eerst 100 afleveringen nodig heeft maar nu ben ik wel blij dat ik het gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |