quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dat zou ik niet erg vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heil Kasuga dir.
Ik ben mijn staatsgreep al aan het plannen, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je al over anime praat... hoe zou het met politiek dan wel niet zijn?
Zou het??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil daar zo wel meer over weten... maar eerst
Godver jongens die spaanse scheids is omgekocht
welke van de 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach die Papastatoupoulanogwathos is zo agressief..
monteren? je bedoelt de poot eronder zetten? of heb je een doe het zelf pakket van je tv gekregen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is nu bezig om 42" FULL HD tv te monteren Met The Prodigy als werk muziek.
Ik 1-0 met 2 kaarten...quote:
picsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Ik ben eindelijk klaar met mijn full HD tv monteren en na checken!!
wacht even,moet nog ps3 testen op av2quote:
Ik voorspel 2-0 voor de Russen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
Rusland v. Tsjechië 2-1 met 3 kaarten was/is mijn voorspelling... maar ik hoop natuurlijk dat Tsjechië wint.
Weet je niet!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je niet!!I'm impressed en een beetje jealousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3. Welke heb je gekocht?
Deze gisteren besteld bij bobshop, rond 16:00 vanmiddag binnen. Wilde het eigenlijk begin volgende maand bestellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
I'm impressed en een beetje jealous. Welke heb je gekocht?
http://myanimelist.net/anime/966/Crayon_Shin-chanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
889 eps??Meer dan Pokemon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |