Ik 1-0 met 2 kaarten...quote:
picsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Ik ben eindelijk klaar met mijn full HD tv monteren en na checken!!
wacht even,moet nog ps3 testen op av2quote:
Ik voorspel 2-0 voor de Russen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
Rusland v. Tsjechië 2-1 met 3 kaarten was/is mijn voorspelling... maar ik hoop natuurlijk dat Tsjechië wint.
Weet je niet!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je niet!!I'm impressed en een beetje jealousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen HD testen met PS3. Welke heb je gekocht?
Deze gisteren besteld bij bobshop, rond 16:00 vanmiddag binnen. Wilde het eigenlijk begin volgende maand bestellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
I'm impressed en een beetje jealous. Welke heb je gekocht?
http://myanimelist.net/anime/966/Crayon_Shin-chanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef jaren80 het volgende:
Wordt er tegenwoordig nog Chinchan gemaakt?
889 eps??Meer dan Pokemon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.
Al die Wanko-geilersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wait, what? Sankarea krijgt maar 13 eps? Bullshit. Dan moet er haast wel een open einde zijn, en gebaseerd op hoe de blu-rays verkopen is het nog maar afwachten op een seizoen 2.
Nice, maar ook die Nederlands dan wel Engels is ingesproken of enkel Japans?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er zo'n 889 episodes gemaakt en volgens MAL is het nog niet afgelopen. De originele mangaka van Shin Chan is wel in 2009 overleden. Zijn team zal waarschijnlijk verder gaan met de manga.
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen. Maar Aria verdiend ook a little love eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen.
Aria heeft een van mijn favo seiyuus dus jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hey hey.. Wanko is wel 1 van de betere vrouwelijke anime characters dit seizoen. Maar Aria verdiend ook a little love eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |