Jep, ik dacht ik zit er nu lekker in, dan kan ik hem beter direct zo snel mogelijk afkijken. Ik vind er persoonlijk niet veel aan, maar ik heb (in dit geval dan) de slechte gewoonte dingen persé af te willen maken als ik er eenmaal aan begonnen ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Goedzo. Al prefereer je mensen die hun superkrachten uit borstmelk halen.
Hmm, dit herken ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, ik dacht ik zit er nu lekker in, dan kan ik hem beter direct zo snel mogelijk afkijken. Ik vind er persoonlijk niet veel aan, maar ik heb (in dit geval dan) de slechte gewoonte dingen persé af te willen maken als ik er eenmaal aan begonnen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meterkoste me .........Klopt. Die HDMI-kabels zijn best goed en kosten geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
HDMI is sowieso digitaal, dus merk je geen verschil in video of geluidskwaliteit.
Het is mijn pas mijn 1ste HDMI kabel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Die HDMI-kabels zijn best goed en kosten geen drol
HDMI is sowieso digitaal, dus merk je geen verschil in video of geluidskwaliteit.
The fuck!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:11 schreef robin007bond het volgende:
Ha, hij is uitgebreid:
[ afbeelding ]
Wel verrekt goedkoop zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:23 schreef smitjew het volgende:
Hdmi van de action
Is digitaal dus maakt geen donder uit
idd maar je hebt wel andere kabels waarvan de omhulsing beter is enzo, maar dan koop ik liever paar van die goedkoopequote:
Ik hoor er nog steeds niet tussenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:11 schreef robin007bond het volgende:
Ha, hij is uitgebreid:
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:
Precies.quote:
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb het op de basisschool ook gespeeld
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meter koste me .........Waaaat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijn
DEJA VUquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben echt vaak bedrogen in MMORPG's. "Kom mee naar de wildy, dan gaan we samen PK'en.". Ben ik degene die is afgemaakt door die ander
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waaaat?!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wallpaper is mij iets te pikant. Tepelpiercings kan ik niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |