Precies.quote:
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb het op de basisschool ook gespeeld
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Net terug van winkelcentrum Leidsenhage,langs de Action gegaan.Ik heb posts gelezen van Fokkers! die HDMI kabels daar hebben gekocht.![]()
Dacht dat ze grapje maakte,maar deze HDMI kabel van 3 meter koste me .........Waaaat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik in groep 4 FOK had ontdekt, had dat topic zo van mij kunnen zijn
DEJA VUquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben echt vaak bedrogen in MMORPG's. "Kom mee naar de wildy, dan gaan we samen PK'en.". Ben ik degene die is afgemaakt door die ander
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waaaat?!
Ik voel mij nu enorm afgezet met mijn kabels van ¤15,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HD op PS3 werkt gewoon,excellent yeeeessss!Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wallpaper is mij iets te pikant. Tepelpiercings kan ik niet tegen.
Ze is mijn persoonlijke otaku+gamer+ICTquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
Je wallpaper is mij iets te pikant. Tepelpiercings kan ik niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mascotte,volgende maand 5.5 jaar in gebruik.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 09-06-2012 13:02:52 ]
Nee he. Geen Naruto wallpaper van Deviantartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind een vette wallpaperIk heb zelf deze;
[ afbeelding ]
Kyuubiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind een vette wallpaperIk heb zelf deze;
[ afbeelding ]
Ik schrijf meestal "Kyubei". Of gewoon eenvoudig: QBquote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schrijf meestal "Kyubei". Of gewoon eenvoudig: QB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en deze + nog 1, als wallpapers op mijn desktop(4x virtueel).Ik heb er dus 4 in 1x!
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 09-06-2012 13:19:13 ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb de mijne al een paar keer laten zien :3.
Ach vooruit, nog een keer (nu alleen de wallpaper). Homu Homu~Approved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumu is bij mij altijd Kasuga Ayumu. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik die wallpaper nog niet heb laten zien... Vanavond weer terug in Groningen, dan misschien.quote:
Aikawa Ayumuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ayumu is bij mij altijd Kasuga Ayumu. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik die wallpaper nog niet heb laten zien... Vanavond weer terug in Groningen, dan misschien.
Er is niks mis met Naruto wallpapers van Deviantart, ik heb hem namelijk zonder al die teksten en namen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee he. Geen Naruto wallpaper van Deviantart
Kyuubi? Ik noem hem gewoon Kuramaquote:
Naruto en superieur in één zin.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kurama > QB. Gewaagde statement misschien, maar ik vind alle tailed beasts uit Naruto gewoon superieur aan zo'n beetje alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |