Waarschijnlijk Japans en met een beetje geluk, Engels ondertiteld. De serie is namelijk in 1992 begonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Nice, maar ook die Nederlands dan wel Engels is ingesproken of enkel Japans?
13 April 1992,exact 6 jaar voor Pokemon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Japans en met een beetje geluk, Engels ondertiteld. De serie is namelijk in 1992 begonnen.
Was ff vergeten dat meningen hier niet gerespecteerd worden..quote:
Ik heb eigenlijk alleen Pokémon op tv gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
Ik moet altijd nog es de Kanto league in het Japans kijken![]()
Haters gaan haten
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat meningen hier niet gerespecteerd worden..
Ik gebruik VLC Mediaplayer ook hoor, vind het fijner dan CCCP.quote:
Ik ga voortaan niet eens meer zeggen dat het mijn mening is, heeft toch geen nutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.
Enjoy your shitty video quality.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik VLC Mediaplayer ook hoor, vind het fijner dan CCCP.
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.quote:
Geitenkaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.
http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=110209quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind het beter werken dan CCCP, en er is echt bijna geen verschil in kwaliteit. En nee, daar ga ik niet over in discussie, omdat kaas. Ja, kaas.
Neeee, kaas van Sardinië, alleen die is echt bijna nergens te krijgen. Gelukkig staat er in Enschede altijd een kraampje op de markt met Sardeinse producten. Ik wil naar Sardinië toequote:
Ik wil niet zeiken hoor, maar is dat wel de laatste VLC release?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=110209
Zegt genoeg. Ik hoop toch dat je hier wel duidelijk het verschil ziet
Wat heb jij dan met Sardinië?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Neeee, kaas van Sardinië, alleen die is echt bijna nergens te krijgen. Gelukkig staat er in Enschede altijd een kraampje op de markt met Sardeinse producten. Ik wil naar Sardinië toe!
Ja daar zie ik duidelijk verschil, maar dan vind ik de shitty quality van VLC toch fijner om te zien om de een of andere reden. Verder geef ik weinig om verschillen in kleur, want ik ben kleurenblind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal kleurenblind?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja daar zie ik duidelijk verschil, maar dan vind ik de shitty quality van VLC toch fijner om te zien om de een of andere reden. Verder geef ik weinig om verschillen in kleur, want ik ben kleurenblind.
zo te zien heeft VLC gewoon standaard een filtertje teveel aanstaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben half Sardeinsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken hoor, maar is dat wel de laatste VLC release?
[..]
Wat heb jij dan met Sardinië?
Nee joh, maar ik zie donkerblauw wel vaak als paars.quote:
Ach ja... "Italianen" en hun "eenheid"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben half SardeinsEigenlijk is het Italiaans, maar ik heb een hekel aan Italianen. Enorm verschil tussen Italianen en Sardeinen.
Dat niet alleen. Het ligt hem vooral in de color ranges.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te zien heeft VLC gewoon standaard een filtertje teveel aanstaan?
restecpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
R.E.S.T.E.C.P dient men af te dwingen. Of je zegt gewoon dat iedereen die negatief is z'n muil moet houden.
Aaah, je doet het er echt om hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
restecp
Ik ga nu Twilight lezen, gr gr. Bella gaat nu naar het strand met Jacob.
Volgens mij ligt dat aan de versie van VLC hoor. Ik heb er verder weinig verstand van, maar ik zal eens kijken, ff 2 printscreentjes maken en ze naast elkaar zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het ligt hem vooral in de color ranges.
VLC ondersteunt 16-235 terwijl MPC-HC e.d. allemaal 0-255 (full dynamic range) ondersteunen. Simpel gezegd: VLC ondersteunt minder kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |