ook echt veel mensen die denken dat het allemaal hetzelfde is, allemaal dezelfde typerende stijl, dat is gewoon niet zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat neem ik ze niet kwalijk, maar de vooroordelen uiteraard wel.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
Dat mis ik wel. Een anime over Chernobyl.
animequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik noem anime altijd cartoons... speel op safe ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cartoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ahja het zijn maar termenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:06 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, niet perse. Maar alles wat getekend en geanimeerd is, is een anime-tion en een cartoon. Toch?
Dat klinkt dan weer zo kinderachtigquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik noem anime altijd cartoons... speel op safe ik.
enemyquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo kinderachtig
Net waren ik en die jongen dus uitgebreid over nagels aan het praten, meisje naast me vraagt "wat voor serie", jongen zegt anime (uitgesproken als enemy
Origineel) en zij "oh ok" in de zin van "dan hoeft het niet, nerds" weet je wel.
Alleen door dat meisje die steeds baka konnichiwa dja ne senkjuu desu zegt.
Voordat ik dit topic zag in de brugklas zei ik ook aniemquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
enemy
je hebt ook nog mensen die enim zeggen
Klopt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahja het zijn maar termen
Dit word ook een cartoon genoemd
[ afbeelding ]
quote:
Nee dat komt uit Korea geloof ik. Verenigde statenquote:
osu is een groet!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
Pfff Koreanen Hmm, is dat zo.
Tja... ik ben zeer subtiel...het enige woordje dat ik gebruik is 'ossu'... nee niet osu
Het is niet alsof anime een puur Japans verschijnsel is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
NEEEE
Het is een westers animatie,dus een cartoon!
100% Japanse animatie is anime.
Oh?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet alsof anime een puur Japans verschijnsel is.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet alsof anime een puur Japans verschijnsel is.
Heb je ook in Zuid-Korea!!quote:
Jaaa, op die manier.quote:
De definitie van animé is gewoon alle beeldanimatie getekend in Japan, bijvoorbeeld Alfred J. Kwak en Calimero zijn dus ook animé volgens myanimelistquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jaaa, op die manier.
Nou, als we kijken naar wat wikipedia zegt:
"Anime began at the start of the 20th century, when Japanese filmmakers experimented with the animation techniques also pioneered in France, Germany, the United States, and Russia"
edit: Natuurlijk is de uitwerking wel zeer typisch
En sneller,50 afleveringen per kalender jaar is ook niks!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jaaa, op die manier.
Nou, als we kijken naar wat wikipedia zegt:
"Anime began at the start of the 20th century, when Japanese filmmakers experimented with the animation techniques also pioneered in France, Germany, the United States, and Russia"
edit: Natuurlijk is de uitwerking wel zeer typisch
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De definitie van animé is gewoon alle beeldanimatie getekend in Japan, bijvoorbeeld Alfred J. Kwak en Calimero zijn dus ook animé volgens myanimelist
http://myanimelist.net/anime/2815/Geragera_Boes_Monogatariquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En sneller,50 afleveringen per kalender jaar is ook niks!!
[..]
Hahahaha, die uitspraak.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo kinderachtig
Net waren ik en die jongen dus uitgebreid over nagels aan het praten, meisje naast me vraagt "wat voor serie", jongen zegt anime (uitgesproken als enemy
Origineel) en zij "oh ok" in de zin van "dan hoeft het niet, nerds" weet je wel.
Alleen door dat meisje die steeds baka konnichiwa dja ne senkjuu desu zegt.
Exact.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De definitie van animé is gewoon alle beeldanimatie getekend in Japan, bijvoorbeeld Alfred J. Kwak en Calimero zijn dus ook animé volgens myanimelist
Wat een onzin. Anime is gewoon het japanse woord voor animatie/cartoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Anime is gewoon het japanse woord voor animatie/cartoon.
De bron is Wikipedia.quote:Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden.
Een antwoord op Yahoo!-answers:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:35 schreef B-FliP het volgende:
Weet iemand al iets meer over Season 2 van Highschool of the Dead? Vorig jaar tijdens een expo hebben de makers gezegd dat er zeker een 2de seizoen komt maar sindsdien is t een btje stil.
quote:Ok first off the anime didn't do very well in Japan. It did very well here in America because teens love two things. Zombies and boobs that bounce for no reason. This anime had those 2 things. It did well in America. But not very well in Japan because zombies are not very popular there.
If it doesn't do very well in Japan, no matter how popular the series is in America, its very doubtful it will get another season. Case and point Trigun and Cowboy Bebop.
Second, the manga is moving very slowly and the guy went back onto Hiatus after only being back for about 3 months. We got 3 chapters now we have to wait another year to find out what happens then wait again.
Third, the manga was rated one of the worst of 2011 at a recent convention. Check wikipedia.
Fourth, the OVA did show proof of the second series by acting as a bridge, but the end of the last episode showed the gang arriving at the mall. If they did do a second season, they wouldn't have a lot to go on. Or they would just bull shi* their way through it.
All and all it doesn't look good. I doubt it will happen.
7 months ago
The fuck??quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
http://myanimelist.net/anime/2814/Dondon_Domeru_to_Ron
Dommel is ook een anime
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha, die uitspraak.!!!!
Wat een falert. Verbeter hem alsjeblieft of zorg dat hij geen nageslacht kan krijgen.
MAL.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAL.
Anime buiten dat het is wat Jappaners zegen animatie zeggen heeft geen officiële betekenis.
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.
Engels ondertiteling!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens als we toch een betekenis aan animé moeten gaan verbinden stem ik voor alle tekenfilms gekeken in het Japans met ondertitels.
Laatste episode kijken. Ik weet hoe dat gaat. Als je geen Kore wa Zombie gaat doen hang je wel weer op FOK! rond of ga je wat anders doen. Dan kun je beter die tijd nuttig besteden aan de laatste episodequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma. Laatste ep Kore wa Zombie of Latijn leren?
Latijn leren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma. Laatste ep Kore wa Zombie of Latijn leren?
Advies naar mijn hartquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatste episode kijken. Ik weet hoe dat gaat. Als je geen Kore wa Zombie gaat doen hang je wel weer op FOK! rond of ga je wat anders doen. Dan kun je beter die tijd nuttig besteden aan de laatste episode
Soul Eater is dan ook heel erg kutquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAL.
Anime buiten dat het is wat Jappaners zegen animatie zeggen heeft geen officiële betekenis.
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.
Niet mee eens!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens als we toch een betekenis aan animé moeten gaan verbinden stem ik voor alle tekenfilms gekeken in het Japans met ondertitels.
Als anime+ondertitels alleen goed was voor je Japans dan zou in deze topic uitsluitend Japans gesproken wordenquote:
Kan ik me voorstellen. 1 GB is ook echt veel te weinig tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
Even offtopic... Wat ben ik blij dat ik het geheugen van deze netbook van 1 naar 2 GiB heb geupgrade... al vanaf het begin.
1 gig is de minimum!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. 1 GB is ook echt veel te weinig tegenwoordig.
Ik kijk ook momenteel, ero slime ftwquote:
Zelfs voor een linux draaiende netbook te weinig. (stiekem moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik de 64 bit versie draai)quote:
Heb je al een ssd als opstartdisc? DAT maakt pas verschil.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
Even offtopic... Wat ben ik blij dat ik het geheugen van deze netbook van 1 naar 2 GiB heb geupgrade... al vanaf het begin.
Als je openbox, LXDE of fluxbox gebruikt kan dat er nog wel mee door.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zelfs voor een linux draaiende netbook te weinig. (stiekem moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik de 64 bit versie draai)
intressant, maar dan niet in de vorm van die film die er draait, want paranormal activity is een kutfilm..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
Mja, om nu weer 120 euro ertegenaan te gooien voor een ssd. Over de accesstijden ben ik niet ontevreden, hoewel ik moet erkennen dat de schijf natuurlijk heel langzaam is. Op de desktop wel een Vertex II.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je al een ssd als opstartdisc? DAT maakt pas verschil.
(ik heb een 120 Gb ssd en 500 Gb sata; booten is net alsof je een tablet aanzet)l.
Paranormal wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
intressant, maar dan niet in de vorm van die film die er draait, want paranormal activity is een kutfilm..
http://www.imdb.com/title/tt1179904/quote:
Het geeft wel een duidelijker kader...en doordat we de nationaliteit van de maker buiten beschouwing laten is het ook nog eens niet racistisch.quote:
vooor 5000 kan je dat al laten doen, minder waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef Arashimashou het volgende:
Voor een budget van $15000 (! ) toch wel knap gedaan niet? De inkomsten in ieder geval.
Maar een anime over de ramp zelf en het bouwen van dat... ding. Dat zou wel interessant zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vooor 5000 kan je dat al laten doen, minder waarschijnlijk ook wel
daarnaast was de eerst genoemde film gewoon slecht..
Luister maar naar wat Gunka... daar word je wel weer beter van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot (lang?) is zo'n marathon?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga nog een anime-marathon met een hele groep vrienden houden.
Geen idee. We gaan in ieder geval een serie in een keer kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe groot (lang?) is zo'n marathon?
Bij een 12 episode serie is dat niet zo heel moeilijk... bij DB... hmmmmquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan in ieder geval een serie in een keer kijken.
Legend of the Galactic Heroesquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij een 12 episode serie is dat niet zo heel moeilijk... bij DB... hmmmm
Houden zo inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
pff DB + DBZ is nog altijd groter... als je nog iets groters wil hebben... tja... eeh... Naruto? Nooit gezien. Hou ik ook zo.
Ik niet dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga Clannad kijken, degene die het eerst huilt moet een shotje doen!
Kimi ga nozomu eienquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
Anime waar bij je gaat huilen... hmmm, even kijken of ik zoiets ooit heb gezien.
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .quote:
Ziekquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .
Pfff, gruwelen oke... maar huilenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Buh wat gebeurde daar ook al weerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Je doet het raam open?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pfff, gruwelen oke... maar huilen
Ik ga even kijken wat er buiten deze animetopic gebeurt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buh wat gebeurde daar ook al weer?
Nee manquote:
Ohjaquote:
Stalkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ik kijk of er nog andere interessante threads zijn.... eens zien waar jij bent geweest.
Je ziet de nagel er niet echt uit geript worden dus het valt wel mee, maar als je je gaat voorstellen hoe het voeltquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die de nagelscene niet zo erg vind?
Neu... ik bedoel, het zal ongetwijfeld veel pijn doen... maar het is toch echt peanuts vergeleken met.... dat ene... je weet wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die de nagelscene niet zo erg vind?
Jijquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees maar gerust... GTST topic?![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neu... ik bedoel, het zal ongetwijfeld veel pijn doen... maar het is toch echt peanuts vergeleken met.... dat ene... je weet wel.
Er zijn best veel mensen die hem droppen omdat het te vaag is, maar het zijn verschillende stukjes in hetzelfde universum, telkens 4 afleveringen, en als je kai gaat kijken komt ALLES op z'n plaats, het is zeker de moeite waard!!1quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben ergens gestopt met Higurashi... misschien moet ik het een nieuwe kans geven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al die vervrongen gezichten. Die achtergrond muziek.Ja, daar heb ik je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another is fabuleus.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga Clannad kijken, degene die het eerst huilt moet een shotje doen!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, GTST begint. Dag mensen, tot over een half uur!
Mijn opa en oma kijken GTST altijd al in de middag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, GTST begint. Dag mensen, tot over een half uur!
's Avonds komt het zo laatquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn opa en oma kijken GTST altijd al in de middag.
Hotter than my daughter zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, s'avonds zijn er betere dingen te zien.
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.quote:
Ik wil niet weten hoeveel DB/DBZ afleveringen ik wel niet op bepaalde dagen moet hebben bekekenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.
Op zich valt dat wel mee, ik zit wel vaker zo lang op fokquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.
Stiekem kijk ik wel eens in jullie postgeschiedenis, omdat ik dan zelf niet meer hoef te zoeken naar de interessante topics.quote:
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
GODSAMME, mijn internet doet het weer. Net zat ik via mijn mobiel op het netwerk van de buren.
Godzijdank. Echt. Ik word altijd zo hysterisch als het internet wegvalt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik wel eens in jullie postgeschiedenis, omdat ik dan zelf niet meer hoef te zoeken naar de interessante topics.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel je pijnDan denk ik soms zo van: oh shit... nu komen ze me halen.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vermoed dat Klipnap zo gaat posten omdat er alweer reclame moet zijn.
Ik heb best wel medelijden met haar, want ik weet precies hoe het is. Ik heb ook een tijdje (in groep 8) GTST gekeken, maar het is heel moeilijk om weer te stoppen met kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vermoed dat Klipnap zo gaat posten omdat er alweer reclame moet zijn.
Oh ik neem het niemand kwalijk. Alleen is de serie zelf toch echt niet zo goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met haar, want ik weet precies hoe het is. Ik heb ook een tijdje (in groep 8) GTST gekeken, maar het is heel moeilijk om weer te stoppen met kijken.
Je weet dat het slecht is en toch kijk je verder..
Inderdaad. Ik heb ook bijna nooit zulke slecht geacteerde troep gezienquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ik neem het niemand kwalijk. Alleen is de serie zelf toch echt niet zo goed.
Nou dit waardeer ik echt, bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met haar,
Was niet zo bedoeldquote:
Een zionistische nazi, dat is een contradictio in terminisquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
Goh ik dacht... laat ik eens dat filmpje in je sig bekijken....
"This content may contain material flagged by YouTube's user community that may be inappropriate for some users."
Hmmm juist... mijn normale account heeft een wachtwoord wat ik me nooit kan herinneren. Heb ik in zo'n driedubbel geencrypt bestandje zitten, maar die heb ik niet bij me....
Even kijken of ik het wachtwoord van m'n echte account wel kan herinneren.
(De reden dat ik meerdere accounts heb is omdat ik niet wil dat mensen gaan denken dat ik een anime otaku zionistische nazi ben)
Weet ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een zionistische nazi, dat is een contradictio in terminis
Dat weet ik. Maar daarmee heb ik 'm nog niet beluisterd... bovendien wil ik wel weten wat er bij de recommended video's staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik bespaar je de moeite: het is de Elfen Lied opening.
Ik hoorde hier in de buurt tromgeroffel etc. Waar woon jij ongeveer? (provincie is goed genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even naar buiten geweest,er is een jaarlijkse fanfare bij mij in de buurt!Ziggo rules!
Den Haag Mariahoeve,pal naast de N14!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoorde hier in de buurt tromgeroffel etc. Waar woon jij ongeveer? (provincie is goed genoeg)
Klopt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Uit onderzoek is gebleken dat er minder fouten in zitten dan Britannica.
Maar niet 100%.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Uit onderzoek is gebleken dat er minder fouten in zitten dan Britannica.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op deze manier kun je elke bron wel wantrouwen.
Ja. Iedereen zei toen "Another is baas!!" etc, en nu zit iedereen het af te kraken.quote:
Meelopers!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja. Iedereen zei toen "Another is baas!!" etc, en nu zit iedereen het af te kraken.
Valt me wel op.
This playlist is private. It can be shared, but others will not be able to view it until it is made public.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Soms denk ik ook: wat zullen mensen wel denken als ze mijn favorieten op Youtube zien?
http://www.youtube.com/playlist?list=FLD9KtlZ6-WmIhSJ41DiKg-g
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Arashimashou het volgende:
"joden heb je geen last van maar je word gwoon ziek van die KK MAROKANEN"
Dit staat in geen enkel verband met de openbaring van Robin's playlist.... maar ik moest lachen. (een of andere comment op een of ander filmpje)
Die lui waren gewoon massaal aan de drukg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
Dit is pas horror.
Jongetje staat op uit de dood om glaasje water te vragen
ma-ro-ka-nen ook echt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat een remix van een of ander Hebreeuws nummer gelijk tot van die tokkiereacties moet lijden
Hellsing (13 eps) ze zijn ook nog bezig aan de Hellsing OVA wat meer een remake is maar daarvan zijn nog niet alle eps uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga nog een anime-marathon met een hele groep vrienden houden.
Suggesties? Behalve NGE dan, want die was ik al van plan.![]()
Boku no Picoquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hellsing (13 eps) ze zijn ook nog bezig aan de Hellsing OVA wat meer een remake is maar daarvan zijn nog niet alle eps uit.
HoTD (als je je niet stoort aan ecchi elementjes, ik vond dat heul nie erg btw..)
Hmm, Hellsing Ultimate was ik sowieso al van plan te kijken. Over de originele Hellsing ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hellsing (13 eps) ze zijn ook nog bezig aan de Hellsing OVA wat meer een remake is maar daarvan zijn nog niet alle eps uit.
HoTD (als je je niet stoort aan ecchi elementjes, ik vond dat heul nie erg btw..)
Yayy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ma-ro-ka-nen ook echt...
Oooh
Goede robbie.
2/10quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Legend of Korra dat is me een mooie anime !
Ach ik heb er al zoveel over gehoord dat ik hem praktisch wel gezien heb.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zeggende terwijl je het zelf niet eens gezien hebt.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach ik heb er al zoveel over gehoord dat ik hem praktisch wel gezien heb.
Over hoe Pico zijn spul tegen het dak van de auto schiet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach ik heb er al zoveel over gehoord dat ik hem praktisch wel gezien heb.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over hoe Pico zijn spul tegen het dak van de auto schiet?
Voor zo ver mogelijk de dub kijken! Crispin Freeman's Britse accent is de moeite waard. Sowieso in Engeland horen de Engelsen geen Japans te praten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, Hellsing Ultimate was ik sowieso al van plan te kijken. Over de originele Hellsing ben ik nog niet uit.
Highschool of the Dead heb ik een soort van gedropped.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan ken je het dus echt helemaal niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Robin ge bent in mijn aanzien gestegen (voor wat mijn mening waard is natuurlijk) Maar ik ga het er verder hier niet over hebben. Laten we hier geen politiek topic van maken
Niet waarquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik ga hem morgen wel op school kijken.
Ore no Imoutoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aki-sora gekeken, het was erg slecht.. heeft iemand nog een goeie anime met als onderwerp broer-zus liefde (of zus-zus)Zoals yosuga no sora?
Immoral sisters.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aki-sora gekeken, het was erg slecht.. heeft iemand nog een goeie anime met als onderwerp broer-zus liefde (of zus-zus)Zoals yosuga no sora?
Dat klopt. Geen seks.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo is eigenlijk best wel platonisch.
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentaiquote:
Infinite Stratosquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oeh, echt lastig. Ore no Imouto is geen seks, maar ik denk dat als je een gewone imouto-serie met seks zoekt, zonder daar een focus op te hebben, dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentai
Ik download hem nu, maar de laatste arc van yosuga no sora is er wel seks zonder direct focus op seks maar op het feit dat het niet kan want broer en zusquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, echt lastig. Ore no Imouto is geen seks, maar ik denk dat als je een gewone imouto-serie met seks zoekt, zonder daar een focus op te hebben, dan wordt het lastig.
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai is net een kleurplaat. Je moet de kleurtjes er zelf bij verzinnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentai
Als het je puur om het onderwerp gaat zijn er vast tig boeken die je er over kunt lezen. De Japanse literatuur alleen al staat er bol van. Maar dat is iets zoals de playboy lezen voor de artikelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dat zo'n boeiend onderwerp vind:P
Grappig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik download hem nu, maar de laatste arc van yosuga no sora is er wel seks zonder direct focus op seks maar op het feit dat het niet kan want broer en zus
Ik weet niet waarom ik dat zo'n boeiend onderwerp vin d:P
Nja ik kijk het liefst animé, sinds ik niet meer trein/bus reis lees ik eigenlijk geen boeken meer. Maar daar komt wel weer verandering in als ik weer ga studerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het je puur om het onderwerp gaat zijn er vast tig boeken die je er over kunt lezen. De Japanse literatuur alleen al staat er bol van. Maar dat is iets zoals de playboy lezen voor de artikelen.
Zal d'r vanavond eens aan beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Je hebt van Ore no Imouto ook zat doujins, mocht je de gewone anime te braaf vinden o.i.d.
WTF. Dat is echt cool en geil..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een vriendin van me maakt/verzint/tekent zelf Doujins, heb er laatst 1 gelezen, en die was best pittig
Vet! Link?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een vriendin van me maakt/verzint/tekent zelf Doujins, heb er laatst 1 gelezen, en die was best pittig
7:40quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ah, dat is eigenlijk wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ze heeft er 1tje zelf bedacht en 2 op anime gebaseerd, maar ze vroeg me of ik er niet te veel over wilde vertellen tot ze er wat meer heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.
Je hoeft het niet te zeggen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zal kijken of ik haar kan overtuigen als we naar de bios gaan, heeft ze direct weer een onderwerp om over te schrijven
Dat plaatje zorgde er voor dat de cola uit mijn neus kwam, dat was niet zo'n charmant gezicht.quote:
Friends with benefits?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zal kijken of ik haar kan overtuigen als we naar de bios gaan, heeft ze direct weer een onderwerp om over te schrijven
Hij heeft de vreemde hobby slecht geschreven en slecht getekende fanfiction uit te printen, te beplassen en daarna te besprenkelen met spiritus om het vervolgens te verbranden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen hoor
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunno, tot nu toe nog niet, maar haar vriendin loopt me telkens te pushen dat ik der eens mee uit moest vragen naar de bios, dus dat heb ik maar gedaan. Toen reageerde ze nogal verlegen, dus wie weet.quote:
Ik kan niet spelen met geluid aan, en OSU zonder geluid is.... nja...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil niemand een potje OSU doen?
Ik start de server wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil niemand een potje OSU doen?
Nice. Succes manquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dunno, tot nu toe nog niet, maar haar vriendin loopt me telkens te pushen dat ik der eens mee uit moest vragen naar de bios, dus dat heb ik maar gedaan. Toen reageerde ze nogal verlegen, dus wie weet.
[ afbeelding ]
Komt wel goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik start de server wel.
[..]
Nice. Succes man
Hardcore punk of house?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
Maar kennen ze in Japan nu ook hardcore muziek? Zoiets hoorde ik op Animecon
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel JCore.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
House/dance? - ja. Dat luister ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ja sorry voor de vieze plaatjes KlipnapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zocht ik naar en toen kwam ik dat tegen
En toen stuurde je me er zonder waarschuwing een DM over.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja sorry voor de vieze plaatjes Klipnap
Hier zocht ik naar en toen kwam ik dat tegen
Ok ik had moeten waarschuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En toen stuurde je me er zonder waarschuwing een DM over.
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
En nu op google afbeeldingen zoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Qunix het volgende:
"Death Jazz"
Check ook andere nummers van hun
"Metal" (rock)
Bekend van Death Note
Sharpnel
Vele andere en ook "happy" jCore.
Erg fijn
Ik en een vriend zaten een keer een hentai manga te bekijken, die toevallig gepost werd op /b/. Ondertussen had hij allemaal tabs open en moest ik zijn broertje wat laten zien op Dealextreme.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
Wie niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef AnimeFan het volgende:
M'n broertje van 9 typte nickelodeon.com fout en kwam op zo'n site uit :/
Wie registreert er nou nickelodeon met een typfout en laat kinderen daarop uit komen
quote:info@bobshop.nl
21:00 (47 minutes ago)
Geachte heer/ mevrouw,
- Uw bestelling hebben wij vandaag aangeboden bij TNT PostNL. Zij zullen uw bestelling normaliter binnen 24 uur bij u bezorgen.
Neon Genesis Gabbangelion, DJ a.Q.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ Sharpnel, dj 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Allemaal leuke japanse beatmuziek
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nlquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nl
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!
Bij mij ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
De vraag is watvoor internet humor mensen nog kan bekoren tegenwoordig, over het algemeen is het niet grappig meer als het overused of misbruikt wordt zoals bij 9gag, humor is niet meer hetzelfde als bij de opstand van lachvandedag alleen zijn zij niet veranderd van humor in 10 jaar dus is het enorm duf en ongrappig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kwam op het idee omdat ik lachvandedag echt vreselijk vind. Toen bedacht ik eigenlijk dat er geen fatsoenlijke variant van bestaat.
Belgenmoppen zijn niet meer grappig sinds 1995quote:
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
Iets met je favo anime.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
bokunopicoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
Je bent 15!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
Barricadeer je deur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor meteen wie er de trap op komtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, mijn vader doet ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook, maar dan nog is het soms te laatquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoor meteen wie er de trap op komt
Mijn broer probeert te sluipen (tevergeefs)
Mijn vader stampt
en mijn moeder ook op een andere manier.
Nee het klopt wel wat je zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een getal....
klink ik nu als een wijf?
Het gezicht van die ouders als ze een loli doujinshi zien staan waar hij op aan het fappen isquote:
Ik heb het wel eens gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan
Heb ik al eens gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Confessions...quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
H0ax.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
Wdn of mschol dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wie is hier de oudste eigenlijk... Sinterklaas is de oudste met 22?
En bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
Laat Nappert niet de nieuwe topic openen plox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |