Als anime+ondertitels alleen goed was voor je Japans dan zou in deze topic uitsluitend Japans gesproken wordenquote:
Kan ik me voorstellen. 1 GB is ook echt veel te weinig tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
Even offtopic... Wat ben ik blij dat ik het geheugen van deze netbook van 1 naar 2 GiB heb geupgrade... al vanaf het begin.
1 gig is de minimum!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. 1 GB is ook echt veel te weinig tegenwoordig.
Ik kijk ook momenteel, ero slime ftwquote:
Zelfs voor een linux draaiende netbook te weinig. (stiekem moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik de 64 bit versie draai)quote:
Heb je al een ssd als opstartdisc? DAT maakt pas verschil.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
Even offtopic... Wat ben ik blij dat ik het geheugen van deze netbook van 1 naar 2 GiB heb geupgrade... al vanaf het begin.
Als je openbox, LXDE of fluxbox gebruikt kan dat er nog wel mee door.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zelfs voor een linux draaiende netbook te weinig. (stiekem moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik de 64 bit versie draai)
intressant, maar dan niet in de vorm van die film die er draait, want paranormal activity is een kutfilm..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
Dat mis ik wel. Een anime over Chernobyl.
Mja, om nu weer 120 euro ertegenaan te gooien voor een ssd. Over de accesstijden ben ik niet ontevreden, hoewel ik moet erkennen dat de schijf natuurlijk heel langzaam is. Op de desktop wel een Vertex II.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je al een ssd als opstartdisc? DAT maakt pas verschil.
(ik heb een 120 Gb ssd en 500 Gb sata; booten is net alsof je een tablet aanzet)l.
Paranormal wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
intressant, maar dan niet in de vorm van die film die er draait, want paranormal activity is een kutfilm..
http://www.imdb.com/title/tt1179904/quote:
Het geeft wel een duidelijker kader...en doordat we de nationaliteit van de maker buiten beschouwing laten is het ook nog eens niet racistisch.quote:
vooor 5000 kan je dat al laten doen, minder waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef Arashimashou het volgende:
Voor een budget van $15000 (! ) toch wel knap gedaan niet? De inkomsten in ieder geval.
Maar een anime over de ramp zelf en het bouwen van dat... ding. Dat zou wel interessant zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vooor 5000 kan je dat al laten doen, minder waarschijnlijk ook wel
daarnaast was de eerst genoemde film gewoon slecht..
Luister maar naar wat Gunka... daar word je wel weer beter van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |