En sneller,50 afleveringen per kalender jaar is ook niks!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jaaa, op die manier.
Nou, als we kijken naar wat wikipedia zegt:
"Anime began at the start of the 20th century, when Japanese filmmakers experimented with the animation techniques also pioneered in France, Germany, the United States, and Russia"
edit: Natuurlijk is de uitwerking wel zeer typisch
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De definitie van animé is gewoon alle beeldanimatie getekend in Japan, bijvoorbeeld Alfred J. Kwak en Calimero zijn dus ook animé volgens myanimelist
http://myanimelist.net/anime/2815/Geragera_Boes_Monogatariquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En sneller,50 afleveringen per kalender jaar is ook niks!!
[..]
Hahahaha, die uitspraak.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo kinderachtig
Net waren ik en die jongen dus uitgebreid over nagels aan het praten, meisje naast me vraagt "wat voor serie", jongen zegt anime (uitgesproken als enemy
Origineel) en zij "oh ok" in de zin van "dan hoeft het niet, nerds" weet je wel.
Alleen door dat meisje die steeds baka konnichiwa dja ne senkjuu desu zegt.
Exact.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De definitie van animé is gewoon alle beeldanimatie getekend in Japan, bijvoorbeeld Alfred J. Kwak en Calimero zijn dus ook animé volgens myanimelist
Wat een onzin. Anime is gewoon het japanse woord voor animatie/cartoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Anime is gewoon het japanse woord voor animatie/cartoon.
De bron is Wikipedia.quote:Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden.
Een antwoord op Yahoo!-answers:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:35 schreef B-FliP het volgende:
Weet iemand al iets meer over Season 2 van Highschool of the Dead? Vorig jaar tijdens een expo hebben de makers gezegd dat er zeker een 2de seizoen komt maar sindsdien is t een btje stil.
quote:Ok first off the anime didn't do very well in Japan. It did very well here in America because teens love two things. Zombies and boobs that bounce for no reason. This anime had those 2 things. It did well in America. But not very well in Japan because zombies are not very popular there.
If it doesn't do very well in Japan, no matter how popular the series is in America, its very doubtful it will get another season. Case and point Trigun and Cowboy Bebop.
Second, the manga is moving very slowly and the guy went back onto Hiatus after only being back for about 3 months. We got 3 chapters now we have to wait another year to find out what happens then wait again.
Third, the manga was rated one of the worst of 2011 at a recent convention. Check wikipedia.
Fourth, the OVA did show proof of the second series by acting as a bridge, but the end of the last episode showed the gang arriving at the mall. If they did do a second season, they wouldn't have a lot to go on. Or they would just bull shi* their way through it.
All and all it doesn't look good. I doubt it will happen.
7 months ago
The fuck??quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
http://myanimelist.net/anime/2814/Dondon_Domeru_to_Ron
Dommel is ook een anime
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha, die uitspraak.!!!!
Wat een falert. Verbeter hem alsjeblieft of zorg dat hij geen nageslacht kan krijgen.
MAL.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
Dat mis ik wel. Een anime over Chernobyl.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAL.
Anime buiten dat het is wat Jappaners zegen animatie zeggen heeft geen officiële betekenis.
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.
Engels ondertiteling!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens als we toch een betekenis aan animé moeten gaan verbinden stem ik voor alle tekenfilms gekeken in het Japans met ondertitels.
Laatste episode kijken. Ik weet hoe dat gaat. Als je geen Kore wa Zombie gaat doen hang je wel weer op FOK! rond of ga je wat anders doen. Dan kun je beter die tijd nuttig besteden aan de laatste episodequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma. Laatste ep Kore wa Zombie of Latijn leren?
Latijn leren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma. Laatste ep Kore wa Zombie of Latijn leren?
Advies naar mijn hartquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatste episode kijken. Ik weet hoe dat gaat. Als je geen Kore wa Zombie gaat doen hang je wel weer op FOK! rond of ga je wat anders doen. Dan kun je beter die tijd nuttig besteden aan de laatste episode
Soul Eater is dan ook heel erg kutquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
MAL.
Anime buiten dat het is wat Jappaners zegen animatie zeggen heeft geen officiële betekenis.
[..]
Soul Eater heeft een filler die zich daar afspeelt. Alleen is de kernreactor vervangen door moordzuchtige robot clowns. Dit is geen grap.
Niet mee eens!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens als we toch een betekenis aan animé moeten gaan verbinden stem ik voor alle tekenfilms gekeken in het Japans met ondertitels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |