Op zich valt dat wel mee, ik zit wel vaker zo lang op fokquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.
Stiekem kijk ik wel eens in jullie postgeschiedenis, omdat ik dan zelf niet meer hoef te zoeken naar de interessante topics.quote:
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
GODSAMME, mijn internet doet het weer. Net zat ik via mijn mobiel op het netwerk van de buren.
Godzijdank. Echt. Ik word altijd zo hysterisch als het internet wegvalt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik wel eens in jullie postgeschiedenis, omdat ik dan zelf niet meer hoef te zoeken naar de interessante topics.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik voel je pijnDan denk ik soms zo van: oh shit... nu komen ze me halen.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vermoed dat Klipnap zo gaat posten omdat er alweer reclame moet zijn.
Ik heb best wel medelijden met haar, want ik weet precies hoe het is. Ik heb ook een tijdje (in groep 8) GTST gekeken, maar het is heel moeilijk om weer te stoppen met kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vermoed dat Klipnap zo gaat posten omdat er alweer reclame moet zijn.
Oh ik neem het niemand kwalijk. Alleen is de serie zelf toch echt niet zo goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met haar, want ik weet precies hoe het is. Ik heb ook een tijdje (in groep 8) GTST gekeken, maar het is heel moeilijk om weer te stoppen met kijken.
Je weet dat het slecht is en toch kijk je verder..
Inderdaad. Ik heb ook bijna nooit zulke slecht geacteerde troep gezienquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ik neem het niemand kwalijk. Alleen is de serie zelf toch echt niet zo goed.
Nou dit waardeer ik echt, bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met haar,
Was niet zo bedoeldquote:
Een zionistische nazi, dat is een contradictio in terminisquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
Goh ik dacht... laat ik eens dat filmpje in je sig bekijken....
"This content may contain material flagged by YouTube's user community that may be inappropriate for some users."
Hmmm juist... mijn normale account heeft een wachtwoord wat ik me nooit kan herinneren. Heb ik in zo'n driedubbel geencrypt bestandje zitten, maar die heb ik niet bij me....
Even kijken of ik het wachtwoord van m'n echte account wel kan herinneren.
(De reden dat ik meerdere accounts heb is omdat ik niet wil dat mensen gaan denken dat ik een anime otaku zionistische nazi ben)
Weet ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een zionistische nazi, dat is een contradictio in terminis
Dat weet ik. Maar daarmee heb ik 'm nog niet beluisterd... bovendien wil ik wel weten wat er bij de recommended video's staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik bespaar je de moeite: het is de Elfen Lied opening.
Ik hoorde hier in de buurt tromgeroffel etc. Waar woon jij ongeveer? (provincie is goed genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even naar buiten geweest,er is een jaarlijkse fanfare bij mij in de buurt!Ziggo rules!
Den Haag Mariahoeve,pal naast de N14!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoorde hier in de buurt tromgeroffel etc. Waar woon jij ongeveer? (provincie is goed genoeg)
Klopt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Uit onderzoek is gebleken dat er minder fouten in zitten dan Britannica.
Maar niet 100%.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Uit onderzoek is gebleken dat er minder fouten in zitten dan Britannica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |