Kimi ga nozomu eienquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
Anime waar bij je gaat huilen... hmmm, even kijken of ik zoiets ooit heb gezien.
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .quote:
Ziekquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .
Pfff, gruwelen oke... maar huilenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Buh wat gebeurde daar ook al weerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Je doet het raam open?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pfff, gruwelen oke... maar huilen
Ik ga even kijken wat er buiten deze animetopic gebeurt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buh wat gebeurde daar ook al weer?
Nee manquote:
Ohjaquote:
Stalkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ik kijk of er nog andere interessante threads zijn.... eens zien waar jij bent geweest.
Je ziet de nagel er niet echt uit geript worden dus het valt wel mee, maar als je je gaat voorstellen hoe het voeltquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die de nagelscene niet zo erg vind?
Neu... ik bedoel, het zal ongetwijfeld veel pijn doen... maar het is toch echt peanuts vergeleken met.... dat ene... je weet wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die de nagelscene niet zo erg vind?
Jijquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees maar gerust... GTST topic?![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neu... ik bedoel, het zal ongetwijfeld veel pijn doen... maar het is toch echt peanuts vergeleken met.... dat ene... je weet wel.
Er zijn best veel mensen die hem droppen omdat het te vaag is, maar het zijn verschillende stukjes in hetzelfde universum, telkens 4 afleveringen, en als je kai gaat kijken komt ALLES op z'n plaats, het is zeker de moeite waard!!1quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben ergens gestopt met Higurashi... misschien moet ik het een nieuwe kans geven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al die vervrongen gezichten. Die achtergrond muziek.Ja, daar heb ik je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another is fabuleus.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga Clannad kijken, degene die het eerst huilt moet een shotje doen!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, GTST begint. Dag mensen, tot over een half uur!
Mijn opa en oma kijken GTST altijd al in de middag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, GTST begint. Dag mensen, tot over een half uur!
's Avonds komt het zo laatquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn opa en oma kijken GTST altijd al in de middag.
Hotter than my daughter zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, s'avonds zijn er betere dingen te zien.
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.quote:
Ik wil niet weten hoeveel DB/DBZ afleveringen ik wel niet op bepaalde dagen moet hebben bekekenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 / 7 = 8.5 aflevering per dag, 8.5 x 20 minuten = 170 minuten, dus dat is maar een kleine 3 uur per dag aan Anime kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |