Zal zo wel even kijken.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
Winter in de OP kan nu wel anders
Volgend seizoen komt eraan.
Een ontzettend mooi nummer. De violin versie is ook prachtig.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef Lithia het volgende:
Mooie TT. Liedje speelde al in mijn hoofd toen ik m las.
Bleach stopt, toch? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Bleach ook alweer bijna afgelopen, de manga related episodes. Dan weer een jaar fillers
Voegt iets toe. Vooral als je het einde een beetje kut vond.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef lelouch het volgende:
Steins;Gate ova, zinvol om te kijken of voegt het niks toe?
Ja, ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat! Hoewel ze op het einde in de anime verzaken om een paar belangrijke dingen uit te leggen, waardoor je dingen op wikipedia op moet gaan zoeken.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil trouwens gvd een vervolg hebben op Densetsu no Yuusha no Densetsu. De light novels van deel 2 zijn al ruim een halfjaar geleden voltooid.
Mwoah, in principe voegt het helemaal niets toe aan het verhaal zelf. Maar hij is wél heel leuk om te kijken, al is het maar om iedereen weer eens te zien en een andere setting mee te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef lelouch het volgende:
Steins;Gate ova, zinvol om te kijken of voegt het niks toe?
Zoals? En waarom zouden huidige animees niet duister zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Moet zeggen dat oudere animes vaak wat duisterder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Trigun was baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Naja, "duister" was verkeerd van mij, ze zijn qua verhaal wat minder emotioneel ofzo, wat minder volwassen Kijk naar bijv Cowboy Bephop, Trigun en Gungrave etc. Ik heb het dan over Shonen en seinen. Ik weet, "volwassen en Shonen", maarja dat vind ik,
ik loop zo ver achterquote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
Winter in de OP kan nu wel anders
Volgend seizoen komt eraan.
Ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Klipnap het volgende:
Zin in volgende week, dan weten we eindelijk wie de dode persoon in Another is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja!
Al lijkt het erop dat ik er vooralsnog naast zat met mijn Another.Jezus, heeft nu iedereen Another al gezien behalve die ene nerd die er zogenaamde recensies over schrijft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
je staat niet alleen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jezus, heeft nu iedereen Another al gezien behalve die ene nerd die er zogenaamde recensies over schrijft?
Ik wacht gewoon totdat ik de hele batch kan downen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jezus, heeft nu iedereen Another al gezien behalve die ene nerd die er zogenaamde recensies over schrijft?
RM heb ik me mee vermaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
En JA! Eindelijk kan ik weer downloaden!
Maar eens beginnen met Rozen Maiden, Azumanga Daioh, Haruhi en NANA.
Ik heb een deel van de Haruhi-manga gelezen maar sinds de Espers snapte ik er geen reet meer vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
RM heb ik me mee vermaakt
AD heb ik niet gezien.. maar schijnt goed te zijn
Haruhi: nooit verder als episode 2 gekomen
NANA, nooit gekeken... tekenstijl stond mij (toendertijd) niet aan..
Is het weer goed met IRC?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
En JA! Eindelijk kan ik weer downloaden!
Maar eens beginnen met Rozen Maiden, Azumanga Daioh, Haruhi en NANA.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb een deel van de Haruhi-manga gelezen maar sinds de Espers snapte ik er geen reet meer van
Precies. Toch wel een klassiekerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, grapje. Het kan inderdaad een beetje verwarrend overkomen allemaal, maar geef het een kans, het is écht een leuke serie.
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk het in de chronologische, 2009 volgorde.
Je snapt het hoop ik wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?
Wtf. De 2009 versie van Haruhi is al in chronologische volgorde uitgezondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?
Ow, jij hebt het over het kijken van seizoen 1 en 2 in chronologische volgordequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)_%282009%29/moreinfo
Hier!
Dikgedrukt staan de episodes die pas in 2009 zijn ingevoerd.
ik volg het niet echtquote:
en dat is de chronologische volgorde of wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)_%282009%29/moreinfo
Hier!
Dikgedrukt staan de episodes die pas in 2009 zijn ingevoerd.
Nah, ik twijfel nog. Gelukkig is het nog niet zo verquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het over het kijken van seizoen 1 en 2 in chronologische volgorde![]()
Ga je Endless Eight ook helemaal kijken? Heb ik wel gedaan. Ik heb enorm veel begrip en respect gekregen voor Yuki daardoor. Maar ik ben een beetje een masochist wat dat betreft. En lichtelijk OCD.
Probeer Hoshi no Samidare eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Qunix het volgende:
Suicide Island is een toffe manga. Ik wil daar wel een anime van zien.
Dit is ook de aller eerste manga die ik lees
Briljant stukje muziekquote:
Balen man. Hopelijk komt die nog boven water. Anders gewoon laten blokkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef redboyke het volgende:
fuck ik ben mijn bankkaart kwijt was geld gaan afhalen om naar cafe te gaan en ben dan naar cafe gegaan en terug naar mijn kamer hier gegaan. ik denk niet dat ik mijn bankkaart in de bank verloren ben omdat die zowieso begint te peepen dat je je kaart eruit moet halen dus ik denk wel dat ik dat gedaan heb. heb al gebeld naar het cafe maar daar lag het niet. ik heb ook die vriend gebeld met wie ik op cafe zat want ik heb daarnet in zijn auto gezeten, maar die ging zo kijken of het in z'n auto ligt.
ik hoop dat die daar ligt. ik word echt gek was al aan twijfelen of ik mijn kaart ging laten blokkeren of best nog paar dagen wacht.
heb net een storting moeten doen met de bank app van mijn smartphone om die blu rays te betalen die ik van een fokker ga kopen.
Lillium heb ik nog steeds als ringtonequote:
Mijn ringtone, als m'n telefoon het fatsoenlijk doet, is de Tardisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ringtone is de Victory Fanfare van de oudere Final Fantasy spellen.
quote:
Als jullie drie een tijdje alleen nodig hebben dan kunnen wij wel even weggaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk ook maar eens Gyo gekeken.
W.T.F.
Tot op bepaalde hoogte kon ik het aan, maar sommige dingen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maat heeft juist gebeld en bankkaart lag niet in de auto. ik ga morgenvroeg naar de bank bellen waar ik geld was gaan afhalen of die machien het niet heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man. Hopelijk komt die nog boven water. Anders gewoon laten blokkeren.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte kon ik het aan, maar sommige dingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-03-2012 00:06:40 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Oja, dat ook ja. What the fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het wel baas datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht eff.. je wist niet meer of je kaart was ingeslikt door een bank automaat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef redboyke het volgende:
Goed nieuws !!! ik heb deze morgend gebeld naar dexia bank waar dat ik dacht dat ik mijn bankkaart had laten liggen in de geldautomaat en die lag daarna moest ik nog wel effe naar eigen bank om die te laten deblokkeren want blijkbaar word die automatisch geblokkeerd door de geldautomaat als de kaart word ingeslokt
dus heb mijn kaart terug YAY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another is fabuleus.“An interesting thing is a good thing.”
blijkbaar was ik gisteren ervandoor gegaan met het geld zonder de kaart terug te nemen en dan word de kaart automatisch ingeslokt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht eff.. je wist niet meer of je kaart was ingeslikt door een bank automaat?
omg te erg gewoon:oquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Al die vervrongen gezichten. Die achtergrond muziek.Another is superkremifantaweldigeindigfabulozig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another is fabuleus.
Is het nieuwe seizoen al begonnen ofzo? Heb ik wat gemist?
http://randomc.net/
Twee nieuwe series staan er al op.ANIMEES.
- Scamp
Nope, er zijn altijd 1 of 2 nieuwe shows die net voor het begin van een nieuwe seizoen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het nieuwe seizoen al begonnen ofzo? Heb ik wat gemist?
ah, mja. ik mag idd pas geld ontvangen als pas eruit gehaald wordtquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
blijkbaar was ik gisteren ervandoor gegaan met het geld zonder de kaart terug te nemen en dan word de kaart automatisch ingeslokt.
bij mijn bank krijg je je kaart en geld tegelijkertijd terug maar hier moest je nog op stop duwen en ben ik vergeten
was ook druk aan het kletsen met die maat van me.is ook de eerste keer dat zoiets gebeurd is.
SNS moet je gewoon hebben gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, mja. ik mag idd pas geld ontvangen als pas eruit gehaald wordt
wie heeft SnS S3 gezien? ik las net een stukje over ep 23 op randomc.net. en (als ik et goed begrijp) lijken ze er wel een aardig einde aan te gaan breien..
hoe is S3 t.o.v. de andere 2 seizoenen? wel het kijken waard of een mwha vervolg/conclusie?
stiekem vind ik dat wel jammerquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
SNS moet je gewoon hebben gezien.
Het laatste seizoen is toch wel verrassend. Zou zomaar eens een anime kunnen worden zonder een 'het komt allemaal goed'-einde. Of tenminste ze doen goed hun best om het zo te laten lijken
Mwoah, ben ik het niet mee eens. Vind zelf SnS nogal tegenvallen.quote:
Je kijkt Amerikaanse series! Heiligschennis!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Hoi![]()
Robin herinnerde mij er aan dat ik hier nooit meer langskwam![]()
Alles goed hier? Ik heb net FMA:B teruggekeken. Wil nu beginnen met code geass voor de 2e keer. Of is er iets anders wat echt gezien moet worden? Amerikaanse series worden saai![]()
Kusjes,
Jullie Ascendancy
Iedereen hier is helemaal fan van Steins;Gate, dus die zou ik zeker kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef Ascendancy het volgende:
Is er een vervolg op bakemonogatari? OMG <3
K-on zuigde naar het eind toe en ik ben klaar met loli's.![]()
Bakuman is het overwegen waard.
Maar Game of thrones is natuurlijk geen heiligschennis he
Wat verklaart je anime pauze eigenlijk? Te weinig interessante series?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
Game of thrones is het beste wat er ooit is gemaakt qua series.
Was het een beetje zat. De stereotypes, de grappen, de loli's. Het blijft draaien om hetzelfde patroon. In het begin is dat niet erg, maar na jaren kijken begon ik de stereotypen te zien en realiseerde ik me dat alleen echte topseries als FMA me nog iets deden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat verklaart je anime pauze eigenlijk? Te weinig interessante series?
na jaren pas?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was het een beetje zat. De stereotypes, de grappen, de loli's. Het blijft draaien om hetzelfde patroon. In het begin is dat niet erg, maar na jaren kijken begon ik de stereotypen te zien en realiseerde ik me dat alleen echte topseries als FMA me nog iets deden.
Veel nieuwe series vielen gewoon tegen.
En ik begon steeds meer de diepgang te missen die sommige Amerikaanse series wel gaven. Anime is soms net wat te plat, te gecentreerd.
Hmm, oké. Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was het een beetje zat. De stereotypes, de grappen, de loli's. Het blijft draaien om hetzelfde patroon. In het begin is dat niet erg, maar na jaren kijken begon ik de stereotypen te zien en realiseerde ik me dat alleen echte topseries als FMA me nog iets deden.
En ik begon steeds meer de diepgang te missen die sommige Amerikaanse series wel gaven. Anime is soms net wat te plat, te gecentreerd.
SPOILER: aflevering 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Asc![]()
Je moet Steins;Gate gaan kijken, weet zeker dat je die tof gaat vinden.ANIMEES.
- Scamp
Veel valt tegen ja, ik skip ook de slechte zooi man. Gelukkig is er altijd Gintama nogquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
GOed zeker...beste...mwah.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
Beamend! of was dat een verkapte 'fabuleus is geen superlatief'? in dat geval: beamend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Another is superkremifantaweldigeindigfabulozig!
Seizoen 1 heb ik warme herinneringen aan. Die werden versterkt door de film, die door het tempo wss niet leuk is voor oningewijden. Seizoen twee was saai en de oude panties en watten die mijn lievelingskunffelijsbeer op vullen zijn interessanter. Al is het niet-opvulmateriaal best leuk, maar lastig te volgen door de overweldigende hoeveelheid wel-opvulmateriaal. Seizoen 3 verlaat het pad van fillers, maar na al die jaren van liefdesdrama's misverstanden en melodrama met tsuderes ingesproken door Kumigiya Rie ben ik bang dat ze bij J.C. Staff vergeten zijn hoe ze een actie-lightnovel kunnen adapteren voor het kleine scherm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft SnS S3 gezien? ze lijken er wel een aardig einde aan te gaan breien..
hoe is S3 t.o.v. de andere 2 seizoenen? wel het kijken waard of een mwha vervolg/conclusie?
En mijn mond viel open. Je leeft nog!?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Hoi![]()
Robin herinnerde mij er aan dat ik hier nooit meer langskwam![]()
Alles goed hier? Ik heb net FMA:B teruggekeken. Wil nu beginnen met code geass voor de 2e keer. Of is er iets anders wat echt gezien moet worden? Amerikaanse series worden saai![]()
Kusjes,
Jullie Ascendancy
Amen. April is coming. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
'De stereotypen, de grappen en de loli's'... ooh je gaat Nisemonogatari zoo haten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Was het een beetje zat. De stereotypes, de grappen, de loli's. Het blijft draaien om hetzelfde patroon.
Nisemonogatari heeft dieptegang. Koyomi gaat diep in Karen(s mond) --met een tandenborstel.quote:En ik begon steeds meer de diepgang te missen die sommige Amerikaanse series wel gaven. Anime is soms net wat te plat, te gecentreerd.
Incestory: Meer quasi-intelligente dialogen. Geflipte personages. Sexuele intimidatie. Relationele intimiteiten. En een grappig dingetje wat geen dingetje is dat Engelstaligen 'smut' noemen, en veel daarvan. Oh en een stel echte concrete antagonisten van vlees en bloed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ghostory vervolg? Wtf, must...not...
bronmateriaal met ander materiaal gaan vergelijken is zo verschrikkelijk stom, dat werkt niet.. genoeg films die uit een boek vertaald zijn maar niet/slecht het verhaal van het boek vertellen, dit is logisch want het is een totaal ander mediumquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Beamend! of was dat een verkapte 'fabuleus is geen superlatief'? in dat geval: beamend.
[..]
Seizoen 1 heb ik warme herinneringen aan. Die werden versterkt door de film, die door het tempo wss niet leuk is voor oningewijden. Seizoen twee was saai en de oude panties en watten die mijn lievelingskunffelijsbeer op vullen zijn interessanter. Al is het niet-opvulmateriaal best leuk, maar lastig te volgen door de overweldigende hoeveelheid wel-opvulmateriaal. Seizoen 3 verlaat het pad van fillers, maar na al die jaren van liefdesdrama's misverstanden en melodrama met tsuderes ingesproken door Kumigiya Rie ben ik bang dat ze bij J.C. Staff vergeten zijn hoe ze een actie-lightnovel kunnen adapteren voor het kleine scherm.
Je krijgt bij vlagen het idee dat er een boel van het bronmateriaal is overgeslagen of je bent gewoon vergeten wat er jaren terug verteld was en waarvan nu verondersteld wordt dat het parate kennis is. Al heeft het ook meer dan genoeg leuke gevechten en afleveringen (Terugtocht door de Regen, is mijn persoonlijke favoriet) heb je toch altijd het idee dat J.C. Staff niet erg zijn best doet een van zijn grootste melkkoeien een kolos, als Shana, waardig te euthanaseren. De hele serie schreeuwt gewoon: 't bronmateriaal is beter!
Kut 't is is echt lastig om hier een positieve draai aan te geven. Als je seizoen twee afgezien hebt dan móét je drie óók aankunnen. Al is het alleen om uitsluitsel te krijgen. Ehhh, Shakugan no Shnana III doet wel een paar atypische dingen die het het kijken waard maken.
Met andere woorden, zou je zijn relaas ook kunnen samenvatten op de volgende manier:quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bronmateriaal met ander materiaal gaan vergelijken is zo verschrikkelijk stom, dat werkt niet.. genoeg films die uit een boek vertaald zijn maar niet/slecht het verhaal van het boek vertellen, dit is logisch want het is een totaal ander medium
daarnaast lees ik manga's inprinciepe niet
En let wel Repelsteeltju, het is artsy smut. Of smutty art. Helaas is Animees een nederlandstalig blog, had die termen graag gekopieerd van Scamp.quote:tl;dr: het boek is beter.
Eens!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef .Cake. het volgende:
Damn, ligt het aan mij of wordt Gundam AGE almaar beter en beter? De Asemu arc is nu al twintig keer beter dan de Flit arc!
![]()
1,5 TB pas? pfff.. ;Dquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld aan als nieuwe member met 1,5 TiB HDD(2,1 van 1024 GiB en 1 van 500 GiB) aan manga/anime(gwone en hentai)BPN is al 20 jaar(sinds Januari 1992)liefhebber van Japan
![]()
Myanimelist: Chame_Wizard
Welkom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld aan als nieuwe member met 1,5 TiB HDD(2,1 van 1024 GiB en 1 van 500 GiB) aan manga/anime(gewone en hentai)BPN is al 20 jaar(sinds Januari 1992)liefhebber van Japan
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Juist die 1 TiB is op mijn AMD quadcore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar er zit ook wat anime gerelateerde muziek op
Welkom! Als je je MAL in de OP wilt moet je bij de start van het volgende deel even de TS vragen om m toe te voegenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld aan als nieuwe member met 1,5 TiB HDD(2,1 van 1024 GiB en 1 van 500 GiB) aan manga/anime(gewone en hentai)BPN is al 20 jaar(sinds Januari 1992)liefhebber van Japan
![]()
Smut. Ik zou het in deze context vertalen met vunzigheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
'Kitscherig' dekt min of meer de lading van 'artsy', maar ik zou echt niet weten hoe je 'smut' vertaalt.
mijn woordenboek (van Dale pocketwoordenboek Engels-Nederlands) oppert: '1 vuiltje, stofje 2 roetdeeltje 3 roet, kolenstof 4 vuiligheid: talk ~ vuile taal uitslaan' voor smut en 'vuil, goor, vies' voor smutty, maar dat dekt de lading niet helemaal heb ik het gevoel of bekt op zijn minst veel minder lekker.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]Van de 1,5 TiB is bijna 1 TiB hentai(80-90% H-manga/doujins,de rest is pics/anime)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar er zit ook wat anime gerelateerde muziek op
Huidige series?Heb even pauze genomen,omdat mijn JMW5-CP2(AMD quadcore desktop pcquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welkom!
Volg je ook huidige series? Zo ja, wat dan? En enige favorieten?)na 25 dagen nog steeds niet verder wil dan het inlogscherm(5 jaar,2 maanden en 2 dagen Kubuntu 64 bit gebruiker
).
Favorieten??Ik heb GITS:Stand Alone Complex Blue-Ray rip collection(via torrent,met 2 seizoenen en nog een paar films/OVA),seizoen 1 van Mobile Suit Gundam 00(ook Blue-Ray rip
),Asobi_ni_iku_yo!(alle afleveringen),One Piece,Devil May Cry,Tekkaman Blade en Samurai Pizza Cats waren mijn aller 1e anime ooit,UFO Princess Valkyrie(alle afleveringen gekeken).
Kortom op mijn MAL zie je het allemaal(wat betreft mangas,overgrote deel/80% is H-manga/doujins)
[ Bericht 10% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-03-2012 14:25:01 ]
Hoeveel manga moet je wel niet hebben om zoveel ruimte te vullenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Van de 1,5 TiB is bijna 1 TiB hentai(80-90% H-manga/doujins,de rest is pics/anime)
[..]
Huidige series?Heb even pauze genomen,omdat mijn JMW5-CP2(AMD quadcore desktop pc)na 25 dagen nog steeds niet verder wil dan het inlogscherm(5 jaar,2 maanden en 2 dagen Kubuntu 64 bit gebruiker
).
Favorieten??Ik heb GITS:Stand Alone Complex Blue-Ray rip collection(via torrent,met 2 seizoenen en nog een paar films/OVA),seizoen 1 van Mobile Suit Gundam 00(ook Blue-Ray rip
),Asobi_ni_iku_yo!(alle afleveringen),One Piece,Devil May Cry,Tekkaman Blade en Samurai Pizza Cats waren mijn aller 1e anime ooit,UFO Princess Valkyrie(alle afleveringen gekeken).
Kortom op mijn MAL zie je het allemaal(wat betreft mangas,overgrote deel/80% is H-manga/doujins)
Mirai Nikki is fucking. Epic.quote:Future Diary is fucking insane. It’s always been batshit crazy, but these latest episodes have taken it to a height that even Code Geass would struggle to see without binoculars, and the likes of Neon Genesis Evangelion and Akira are staring just below them in fear at the sight of Yuno with a crazed grin is charging up behind them, determined to reach the top of the pure fucked up insanity mountain.
Baasquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kitscherige vunzigheid. Of vunzige kitsch.
Comedy Central is trouwens *pinkt een traantje weg* DE BESTE ZENDER OOIT!
ik heb er nog geen een aflevering van gezien maar die titel alleen al:
MY ANIME GIRLFRIEND
Dat moet ik zienquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kitscherige vunzigheid. Of vunzige kitsch.
Comedy Central is trouwens *pinkt een traantje weg* DE BESTE ZENDER OOIT!
ik heb er nog geen een aflevering van gezien maar die titel alleen al:
MY ANIME GIRLFRIEND
Mijn verzameling groeit ook met de dag. Het gaat zo snelquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Van de 1,5 TiB is bijna 1 TiB hentai(80-90% H-manga/doujins,de rest is pics/anime)
Kubuntu is slecht man. Arch Linux is veel beter. Kubuntu zit ook vol met bugs, vooral authenticatieproblemen met dat pakketbeheer. Daarnaast bouw je Arch linux op vanuit haast niets. Je bent dus verzekerd van een snel systeem zonder al te veel bloat.quote:[..]
Huidige series?Heb even pauze genomen,omdat mijn JMW5-CP2(AMD quadcore desktop pc)na 25 dagen nog steeds niet verder wil dan het inlogscherm(5 jaar,2 maanden en 2 dagen Kubuntu 64 bit gebruiker
).
Net klaar met kijken, fucking leip.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:56 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over Mirai Nikki.
[..]
Mirai Nikki is fucking. Epic.
zo herkenbaar...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn verzameling groeit ook met de dag. Het gaat zo snel
gewoon windows gebruiken, werkt goed en je kan tenminste af en toe een game op starten..quote:[..]
Kubuntu is slecht man. Arch Linux is veel beter. Kubuntu zit ook vol met bugs, vooral authenticatieproblemen met dat pakketbeheer. Daarnaast bouw je Arch linux op vanuit haast niets. Je bent dus verzekerd van een snel systeem zonder al te veel bloat.
Dat gaat wel erg verquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zo herkenbaar...
moet dit jaar maar denken aan een upgrade van 4x 1TB naar 4x2TB raid 5 voor m'n anime..
quote:[..]
gewoon windows gebruiken, werkt goed en je kan tenminste af en toe een game op starten..
7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Baas
Ook nog Linux-gebruiker aan de penguin te zien.
Als je het kan kopen he!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoeveel manga moet je wel niet hebben om zoveel ruimte te vullen
Wat is "advanced"?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).![]()
Al 2 jaar,2 maanden en 2 dagen(20 Januari 2010) ben ik een advanced Linux user.
Arch Linux is beter dan Kubuntuquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).![]()
Al 2 jaar,2 maanden en 2 dagen(20 Januari 2010) ben ik een advanced Linux user.
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie sig voor TPB proxy(ben ook nog eens begin Mei 7,5 jaar Ziggo[toen nog Casema met oranje logo]klant).quote:
ik heb ook alles in de hand en draai windows 7 sinds de beta/RC zonder problemen, daarvoor vista een tijd met 1 vervelende kinderziekte bij de release (die overigens binnen een maand een hotfix had)quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver
[..]
Ik heb liever een systeem waar ik zelf alles in de hand heb, waar ik mijn eigen kernel kan compilen, waar ik makkelijk broncode van andere programma's kan bekijken en waar ik van kan leren, een stabieler systeem. Met de verschillende Desktop Enviroments is er ook nog eens genoeg keuze.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie voor TPB.
1 | :(){:|:&};: |
quote:
1 | sudo apt-get/ aptitude install httrack |
quote:
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoerenquote:
1 | sudo rm -rf / |
je link toch gewoon door naar een andere website die de eigenlijke proxy is.wat is daar nu aan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie sig voor TPB proxy(ben ook nog eens begin Mei 7,5 jaar Ziggo[toen nog Casema met oranje logo]klant).
Haha, die ken ik jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoeren
Gevonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Forkbomb
Of ook tof;
[ code verwijderd ]
Juist die code wist je alle bestanden uit de HDD zonder herstel,word ook aangeraden om het nooit te proberen(alleen als je het zeker weet).quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoeren
Gevonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Forkbomb
Of ook tof;
[ code verwijderd ]
Ik ben de eigenaar/webmaster(zie ook mijn fotoboek),lang leve Leaseweb en Joomlaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
je link toch gewoon door naar een andere website die de eigenlijke proxy is.wat is daar nu aan?
Gebuik nooit Google translate.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand die weet wat dit is?
"kanji zaibo sagyojin hannya haramita ji shokengo"
http://translate.google.com/?hl=&ie=UTF-8#ja|en|%E6%84%9F%E3%81%98%E8%B2%A1%E7%B0%BF%E5%B7%AE%E9%AD%9A%E9%99%A3%E8%88%AC%E8%8B%A5%E8%85%B9%E8%A6%8B%E3%81%9F%E8%BE%9E%E6%9B%B8%E5%A0%85%E5%9B%BA
Juist
Waar heb je dit voor nodig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
http://translate.google.com/?hl=&ie=UTF-8#ja|en|%E6%84%9F%E3%81%98%E8%B2%A1%E7%B0%BF%E5%B7%AE%E9%AD%9A%E9%99%A3%E8%88%AC%E8%8B%A5%E8%85%B9%E8%A6%8B%E3%81%9F%E8%BE%9E%E6%9B%B8%E5%A0%85%E5%9B%BA
Juist
Iets met boeddha en een spreuk ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Kwam ik tegen in Nichijou en wilde wel weten wat het is.quote:
Selamat pagi!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iets met boeddha en een spreuk ofzo.
[..]
Kwam ik tegen in Nichijou en wilde wel weten wat het is.
voor japans niet nee, wat zijn wel goeie werkende vertalers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gebuik nooit Google translate.
Vooral de kubus-afleveringquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb Nichijou ook nog op mn laptop staan. Als ik een glimlach nodig heb zet ik het eventjes op.
Heerlijk flauw
Ik moet hem nog kijken. Eerst Bakuman, dan Detroit Metal City en dan neem ik rustig de tijd voor Nichijou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb Nichijou ook nog op mn laptop staan. Als ik een glimlach nodig heb zet ik het eventjes op.
Heerlijk flauw
In 1.5 week de anime weer opnieuw bekeken (inc intro van iedere aflevering, want die is tof) en nu weer bij episode 17.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken. Eerst Bakuman, dan Detroit Metal City en dan neem ik rustig de tijd voor Nichijou.
Azumanga Daioh is ook wel leuk, maar inderdaad dat Nichijou leuker isquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
Nichijou is veel beter dan Azumanga Daioh. Ik erger me dood aan Tomo-chan! Dan gaan ze naar het vakantiehuis, gooit ze voor de lol de sleutel weg![]()
ㄊㄠㄛ脈嘛摩ㄑㄥ裯給與?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef redboyke het volgende:
testje
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
2 minuten in de eerste ep van nisemonogtari en ik ben nu alweer verliefd
Elfen Lied is wel wat voor jouquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Teveel series moet ik kijken.
spambot gevonden..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot aflevering 8.
Modern day classic.
Tevens is er een hele leuke nederlandse review site die de serie heeft gevolgd. Check maar
ik ken et probleem.. er komt zoveel uit dat ik mogelijk intressant vind en ook zoveel is er al uit dat ik mogelijk intressant vind dat ik met een backlog zit waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Teveel series moet ik kijken.
Alleen manga,lezen is goed voor je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet het weer eens gaan volgen, maar het gaat de bleach/naruto/one piece kant op
Nu pas? Ik had het zaterdag al gezien. Als je de manga niet leest, is dit best wel een hele mooie cliffhanger!quote:
als het nou een boek was en geen stripverhaal had ik je 100% gelijk gegevenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen manga,lezen is goed voor je.
Ligt er ook aan wat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als het nou een boek was en geen stripverhaal had ik je 100% gelijk gegeven
Had je iets anders verwacht? Het is een kopie van one piece.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet het weer eens gaan volgen, maar het gaat de bleach/naruto/one piece kant op
ik had gehoopt op wat anders ja (een langere serie had ik verwacht, maar de one piece kant a 300 afleveringen en meer is gewoon kut) had het dan op ~100 gehoudenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Het is een kopie van one piece.
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gehoopt op wat anders ja (een langere serie had ik verwacht, maar de one piece kant a 300 afleveringen en meer is gewoon kut) had het dan op ~100 gehouden
Was het lekker??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef Klipnap het volgende:
Heb net bij de Japanner gegeten en dango's gehad
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Okonomiyaki?de verschillende gyoza?dim sum?
Echt Nederlanders weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollen![]()
Okonomiyaki hadden ze niet eens en maar een soort gyoza die ik overigens wel gehad heb.
Het is ook niet een echt sushirestaurant, meer aangepast aan Nederlanders dan die wat verderop. Maar het was wel lekker
tja, ik ben met een reden (geleidelijk) gestopt met naruto en bleach...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
Pokemon,een fucking kodomo serie,heeft 2x zoveel aflevering als Simpson.
Ik niet in elk geval. Vandaar dat ik niet van de Spaanse of Mexicaanse keuken houd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt Nederlanders weer.![]()
Konden ze wel tegen pittigheid??
Als ik wat meer tijd heb en mijn lange reeksen (Cardcaptor Sakura, NANA, Haruhi) heb afgekeken ga ik misschien ook Bakuman kijkenquote:
Het is de moeite waard. De manga schijnt trouwens ook goed te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb en mijn lange reeksen (Cardcaptor Sakura, NANA, Haruhi) heb afgekeken ga ik misschien ook Bakuman kijken
De opvullers. Je bedoelt de opvullers gemaakt en geschreven door (of in opdracht van) de animatiestudio? En niet de eindeloze herhaling van troep, topoi en thematiek en het daaropvolgende uitrekken van het voorgenoemde door de striptekenaar?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.
Zolang ze onvoorwaardelijk biljoenen yens blijven verdienen met hun ongeïnspireerde brain farts zullen ze nooit ophouden. Dat is een belofte.quote:En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
De verschillende incarnaties van de Pokémon serie worden meestal als aparte series gezien. Niet verwonderlijk als je seizoen één met de meest recente serie vergelijkt. Oh, en je mag best fucking kinderserie zeggen hoor.quote:Pokemon,een fucking kodomo serie,heeft 2x zoveel aflevering als The Simpsons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Ah, balen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
De regisseur van Legend of the Galactic Heroes, Noburo Ishiguro, is drie dagen geleden overleden.
Gelezen op JEfusion.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
De regisseur van Legend of the Galactic Heroes, Noburo Ishiguro, is drie dagen geleden overleden.
Het plot en de reviews beloven watquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:30 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha, Detroit Metal City is geweldig en erg grappig.![]()
De intro alleen al
Dit is echt een anime voor mij.
En het komt nou al ongeïnspireerd en chaotisch over.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
Je hebt ook sites als Animeboy en anime4iphone, voor desnoods meer keus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef SunTzu het volgende:
Vanmiddag nog een app gedownload om anime te streamen op iPad zwaar relaxed: Crunchyroll heet het.
Streamen sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef SunTzu het volgende:
Vanmiddag nog een app gedownload om anime te streamen op iPad zwaar relaxed: Crunchyroll heet het.
Ik zal wel eens een film downloaden om erop te kijken. Zag laatst iets van Full Metal Alchemist staan, is een nieuwe volgens mij?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Streamen sowieso
Verder is Crunchyroll nog wel te doen, maar nog steeds bagger.
Er is een nieuwe FMA film, maar hij is niet zo goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een film downloaden om erop te kijken. Zag laatst iets van Full Metal Alchemist staan, is een nieuwe volgens mij?
quote:
Ik kan dit niet vaak genoeg posten.quote:
Een streaming site voor aziatische series, films en anime. Kan ook op mobiel kijken trouwens.quote:
Dat maakt niets uit. Bij het converteren naar een ander formaat gaat altijd kwaliteit verloren. Tenzij de encoder goede filters er overheen gedaan heeft, maar dat is alleen als het origineel iets mankeert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Lithia het volgende:
wedden dat je die site niet eens uitgeprobeerd hebt?
De MKV container wordt dus niet ondersteund en vaak wordt de video nog een keer omgezet om het bestand kleiner te maken, zodat de serverload minder is en mensen met een langzame internetverbinding ook kunnen streamen.quote:Flash Playback Video Formats: H.264 (.mp4, .mov, .f4v), FLV (.flv), 3GPP (.3gp, .3g2), YouTube
Sound Formats: AAC (.aac, .m4a), MP3 (.mp3)
Image Formats: JPEG (.jpg), PNG (.png), GIF (.gif)
HTML5 Playback Video Formats*: H.264 / MP4 (.mp4), VP8 / WebM (.webm), Ogg Theora (.ogv)
Sound Formats*: AAC (.aac, .m4a), MP3 (.mp3), Ogg Vorbis (.ogg)
* Browser dependent
Ik heb liever toch torrents,zeker voor Blu-Ray rip.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een nieuwe FMA film, maar hij is niet zo goed.
[..]
[..]
Ik kan dit niet vaak genoeg posten.![]()
[ afbeelding ]
Nieuwsgroepen, XDCC, torrents, DDL. Ik gebruik alles. Ligt er aan waar ik de beste kwaliteit kan vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb liever toch torrents,zeker voor Blu-Ray rip.
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Bij het converteren naar een ander formaat gaat altijd kwaliteit verloren. Tenzij de encoder goede filters er overheen gedaan heeft, maar dat is alleen als het origineel iets mankeert.
Kortom: Het maakt niet uit welke site. Zo lang het eerst van een fansubber is geweest is er altijd sprake van kwaliteitsverlies. Ik vind het ook gewoon zonde dat het werk van fansubbers en encoders, in lagere kwaliteit op andere sites komt te staan. Dat vind ik een soort belediging naar hen toe.
Goed, met dat nieuwe HTML5 gedoe kan er misschien een uitzondering op komen, maar vooralsnog hebben Mozilla en Google liever het WebM formaat, dat beduidend slechtere kwaliteit levert. Volgens mij ondersteunt Chrome h264 video in HTML5. Alleen heb je dan weer te maken met 10-bit dat niet wordt ondersteund en bepaalde containers (mkv) die niet lekker zouden afspelen.
Het wordt dan wel in 720p gestreamed, maar dat is puur de resolutie. Dat zegt nog niks over de kwaliteit zelf. Want er gaat bitrate verloren bij het converteren naar andere bestanden. Crunchyroll is een soort van uitzondering, aangezien dat van de master wordt geconverteerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.
Ben ik de enige die het raar vind als je zoiets als een belediging ziet?
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.
Ben ik de enige die het raar vind als je zoiets als een belediging ziet?
Precies. Daarom heb ik liever een 720p anime in hoge bitrate, dan een lage bitrate 1080p anime. Dan zie je namelijk ongelofelijk veel grain. Ook is vaak de upscalers die Japanse bedrijven gebruiken niet zo goed. Dan heb ik liever zelf de touwtjes in handenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend worden
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Streamen, eeuwig zonde. Geen weldenkend mens die daar aan begint behalve dan de gemakzuchtige, niet kritische, techno analfabetische medemens.
Ik heb daar helaas niet zoveel last van en ik zie eigenlijk nooit iemand zeiken op de fansubbers om hun kwaliteit, omdat de meesten weten dat de kwaliteit net wat minder is dan als je het download.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het wordt dan wel in 720p gestreamed, maar dat is puur de resolutie. Dat zegt nog niks over de kwaliteit zelf. Want er gaat bitrate verloren bij het converteren naar andere bestanden. Crunchyroll is een soort van uitzondering, aangezien dat van de master wordt geconverteerd.
Bij reguliere streamingsites gaat het zo:
Master --> tv --> fansub --> streamingsite --> eindgebruiker.
In deze periode is er dus al 3x geconverteerd! Dat is een gigantisch kwaliteitsverlies.
Ik weet het een en ander van encoden af. Daar zit ongelofelijk veel werk in. Fansubbers doen hun best om een optimaal bestand te leveren. Wat ze vervolgens zien is dat hun werk in gedegradeerde vorm op een of andere prutsite komt te staan.
Het is nog steeds wel beter dan de gewoonlijke kwaliteit van de gemiddelde sites of niet? Een mooie verbetering.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend worden
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Streamen, eeuwig zonde. Geen weldenkend mens die daar aan begint behalve dan de gemakzuchtige, niet kritische, techno analfabetische medemens.
En ondertussen krijgen die streaming sites reclame inkomsten voor jouw kijkgedrag. Ben een piraat, maar voor _fan_subs moet niet betaald worden. Niet aan de fansubbers zelf en helemaal niet aan die parasieten die het aanbieden alsof het hun eigen product is.
Kuthoer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.
Jammer van die edit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze niks, maar ik zal er voor zorgen dat anderen aan mij ook niks verdienen.
Maar als jij als een luie aap door wilt gaan met je gestream dan moet je dat vrolijk zelf weten.
Amen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
En ondertussen krijgen die streaming sites reclame inkomsten voor jouw kijkgedrag. Ben een piraat, maar voor _fan_subs moet niet betaald worden. Niet aan de fansubbers zelf en helemaal niet aan die parasieten die het aanbieden alsof het hun eigen product is.
Dankzij fansubbers is er extreem veel vraag in het buitenland. Alleen de VS speelt daar goed op in helaas. Er zijn ook uitgevers die kijken hoe populair een serie is en dit dan gaan verkopen (door het kopen van een licentie) in hun eigen land. Dit heeft Productions I.G. gezegd waarvoor ze dankbaar waren. Wel zeiden ze dat wanneer een serie gelicenceerd is de fansub moet stoppen. En juist dat is dan jammer. Edoch; ze verdienen er zeker wel aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.
Nee, eerder stoken voor geen reden. Erg jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Daar heb je je jammerlijke edit.
Heel fijn, dit verhaal, maar ik heb helemaal niets tegen fansubbers in het algemeen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Amen.
[..]
Dankzij fansubbers is er extreem veel vraag in het buitenland. Alleen de VS speelt daar goed op in helaas. Er zijn ook uitgevers die kijken hoe populair een serie is en dit dan gaan verkopen (door het kopen van een licentie) in hun eigen land. Dit heeft Productions I.G. gezegd waarvoor ze dankbaar waren. Wel zeiden ze dat wanneer een serie gelicenceerd is de fansub moet stoppen. En juist dat is dan jammer. Edoch; ze verdienen er zeker wel aan.
Dit. Ik doe gewoon beide. Soms kan ik het niet eens vinden om te downloaden als de serie of film oud is en weinig tot geen seeders zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
Jezus jongens, sommige mensen willen wel streamen, anderen niet. Punt. Laat het daar bij.
Behalve om de kwaliteit gaat het natuurlijk ook om morele principes. Die streamingsites verdienen echt bakken met geld aan de advertenties. Geld verdienen met andermans werk dus, van de fansubbers en van de makers van de anime.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Klipnap het volgende:
Robin, doe niet zo geobsedeerd over de kwaliteit. Lopende series (zoals Milky Holmes/ Recorder and Randsell) zijn al niet zulke goede series en aangezien Recorder maar drie minuten per aflevering duurt is het al voorbij voordat je de download gevonden hebt, dan kun je beter even snel op de eerste streamlink drukken.
Series als Another en series die al zijn afgelopen download ik wel, daar wil ik van genieten. Bij Recorder to Randoseru kan de kwaliteit me aan mijn reet roesten.
ik stream totaal niet, zelfs een site als YT mijd ik zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef Lithia het volgende:
Het is nog steeds wel beter dan de gewoonlijke kwaliteit van de gemiddelde sites of niet? Een mooie verbetering.
Je zal vast gelijk hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stream totaal niet, zelfs een site als YT mijd ik zoveel mogelijk
dus het verschil tussen de sites weet ik niet..
ik weet wel dat ik een lage bitrate 1080p minder vind als een 720p met hogere bitrate
je moet vooral kijken wat je zelf prettig vindt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben.Was vroeger (eigenlijk nog steeds) gewend met 240p streaming, dan ben ik tevreden met 720p. Maar zolang ik alles prima kan zien boeit het me uiteindelijk niet zo veel. Blijkbaar is het een taboe uitspraak.
Het is geen taboe om tevreden te zijn met mindere kwaliteit. Zo brengen veel fansubbers ook nog een lagere kwaliteit Xvid aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben.Was vroeger (eigenlijk nog steeds) gewend met 240p streaming, dan ben ik tevreden met 720p. Maar zolang ik alles prima kan zien boeit het me uiteindelijk niet zo veel. Blijkbaar is het een taboe uitspraak.
belgiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef redboyke het volgende:
ik heb een goede reden om geen HD te downloaden:
* Datalimieten
da's mijn enige argument om in nederland te gaan wonen voor te kunnen surfen zonder limieten.quote:
welke prijzen? ik kan mij niet voorstellen dat het veel duurder is in NL..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's mijn enige argument om in nederland te gaan wonen voor te kunnen surfen zonder limieten.
snelheid maakt me niet zoveel uit maar de prijzen in belgie verschillen nogal met de nederlandse prijzen.
we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
welke prijzen? ik kan mij niet voorstellen dat het veel duurder is in NL..
mobiele prijzen daargelaten!!! daar zijn ze echt doorgeslagen
ze hebben het wel:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Scarlet is gestopt met datalimieten, volgens mij.
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internet
de basic shake.
http://telenet.be/1113/nl(...)igitale-tv-telefonie
daar staat dat de prijs 44,95 is maar dat klopt niet daar moet je nog eens analoge kabel bijrekenen en auteursrechten en dan kom je aan 60 euro voor het eerste pakket
als ik alleen ga wonen ben ik van plan om belgacom te pakken of scarlet dan moet ik nietmeer betalen voor analoge kabel want ze scrappen er iedere keer meer kanalen van binnenkort verdwijnt BBC.
hier heb je http://www.belgacom.be/on(...)fix_vointtv_go.page?
onbeperkt maar t'is ADSL maar als ik alleen ga wonen zou ik zowieso alleen maar internet en digitale tv pakken geen telefonie want ik bel nooit
nee betaal je op de TVquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?
en dat je analoog er apart bij moet rekenen klopt, dat doet ziggo volgens mij ooknog steeds
wanneer gaan we trouwen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
ik snap eigenlijk niet waarom je dat moet betalen.
[ afbeelding ]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machinequote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machine
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
wij hadden kijk en luister geld.. zelfde idee; maar is afgeschaftquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
quote:Ter compensatie van deze afschaffing werd de eerste schijf van de inkomstenbelasting verhoogd met 1,1%.
wij mogen er gelukkig zelf 1 kopen (ziggo) maar upc heeft ook een huur ding...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
wanneer gaan we trouwen?
ahja en je bent verplicht zo'n decoder voor digitale tv te huren wat 8 euro per maand kost
naruto geven ze nu op tv de eerste op 2BE http://2be.be/naruto/een-puberale-ninjaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Die wegen ook in België
Death Note is daar trouwens wel op TV geweest.
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
ik woon in de randstad en heb echt geen/nooit last van een instabiele verbinding..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.
1. Glasvezel. Alleen in Amsterdam (2 buurten), Ijburg, Nunspeet, paar steden in Noord-Brabant en nog een paar plekken (zo'n 1% van Nederland) heeft glasvezel. Daar betaal je dan ook voor.
2. Kabel. In 85% van Nederland beschikbaar bij verschillende bedrijven (UPC, Ziggo etc). Hier ben je bij internet verplicht een analoge abonnement aan te schaffen.
3. ADSL. Vanwege de vele internetconnecties en weinig knooppunten (met name in de randstad) is ADSL traag, maar het grootste probleem is dat het niet stabiel is. Als het een beetje druk is, of je woont ver vanaf een centrale (meer dan 5 KM), dan heb je geen stabiele verbinding.
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik woon in de randstad en heb echt geen last van een instabiele verbinding..
dat "drukte" verhaal is iets dat vanuit de kabel (die daar inderdaad last van had in de hele vroege beginjaren) is overgewaaid
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.
Poe... Zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glas
maar als je een linkje hebt, zie ik em graag
tis apart, maar uiteraard niet uitgesloten.. (ik ben geen guru op adsl gebied ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Poe... Zal eens zoeken.
Hier in Amsterdam Zuidoost en Amstelveen is het wel van toepassing. Ook in Amsterdam Zeeburg en Amsterdam Osdorp.
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
Bij ons wilden ze glasvezel invoeren maar er was te weinig animo
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
"Huh? Wat is mail?"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?
Arme jijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Huh? Wat is mail?"
En ook veel strengchristelijken bij ons
kpn had gewoon veeel eerder de koperlijnen gelijdelijk door glas moeten vervangen, kost een keer heel veel, daarna kan je de boel veeeel beter benutten (en zover ik weet is dus nu alles tot de wijkkast glas, van wijkkast -> huis is nog koperquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.
Nah ja, ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn had gewoon veeel eerder de koperlijnen gelijdelijk door glas moeten vervangen, kost een keer heel veel, daarna kan je de boel veeeel beter benutten
ze gaan nog steeds door op de xDSL techniek.. terwijl de opvolger van die techniek (glas) zo ongeveer in huis ligt bij iedereenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan neem ik aan.
Sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Morgen toetsweekmaar ik ga lekker toch het eind van Another kijken
met Madoka in de toetsweek lukte het ook
wat is daarquote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Mijn zusje is aan Kanon begonnen
Vind je?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
bij zowel kanon als clannad had dat een reden:quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer vanquote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer van
Echt waarsu?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.
[ afbeelding ]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-suquote:
Kanon was inderdaad best goedquote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
Ja maar niet als je daar naar moet kijken. Het is wel erg slaapverwekkend om iedereen te zien huilen en je je daar in moet proberen in te leven.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?
Helemaal mee eens-zansu al vind ik het af en toe irritant-buu.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-su
Later kwam ik erachter dat er wel meer karakters waren die zoiets deden-pyon.
Of zoiets als dit-nya
en dit-dearimasu
of dit-dearu
ik ben een samurai-degozaru
oja hoe kan ik deze nu vergeten-bayo
Een einde aan Bleach? wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
Beelzebub eindigt ook. Vandaag zelfs. Bleach overmorgen.
Is het heftig??quote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Geen idee. lig enorm achter. Kende Bleach en Naruto toen ik begon met actief anime kijken achter mijn pc. Deze series leken oneindig.quote:
Zo is dat. Verkapte fipohuntpost.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zijn pispaaltjes, maar het zijn wel ónze pispaaltjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |