we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
welke prijzen? ik kan mij niet voorstellen dat het veel duurder is in NL..
mobiele prijzen daargelaten!!! daar zijn ze echt doorgeslagen
ze hebben het wel:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Scarlet is gestopt met datalimieten, volgens mij.
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internet
de basic shake.
http://telenet.be/1113/nl(...)igitale-tv-telefonie
daar staat dat de prijs 44,95 is maar dat klopt niet daar moet je nog eens analoge kabel bijrekenen en auteursrechten en dan kom je aan 60 euro voor het eerste pakket
als ik alleen ga wonen ben ik van plan om belgacom te pakken of scarlet dan moet ik nietmeer betalen voor analoge kabel want ze scrappen er iedere keer meer kanalen van binnenkort verdwijnt BBC.
hier heb je http://www.belgacom.be/on(...)fix_vointtv_go.page?
onbeperkt maar t'is ADSL maar als ik alleen ga wonen zou ik zowieso alleen maar internet en digitale tv pakken geen telefonie want ik bel nooit
nee betaal je op de TVquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?
en dat je analoog er apart bij moet rekenen klopt, dat doet ziggo volgens mij ooknog steeds
wanneer gaan we trouwen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
ik snap eigenlijk niet waarom je dat moet betalen.
[ afbeelding ]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machinequote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machine
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
wij hadden kijk en luister geld.. zelfde idee; maar is afgeschaftquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
quote:Ter compensatie van deze afschaffing werd de eerste schijf van de inkomstenbelasting verhoogd met 1,1%.
wij mogen er gelukkig zelf 1 kopen (ziggo) maar upc heeft ook een huur ding...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
wanneer gaan we trouwen?
ahja en je bent verplicht zo'n decoder voor digitale tv te huren wat 8 euro per maand kost
naruto geven ze nu op tv de eerste op 2BE http://2be.be/naruto/een-puberale-ninjaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Die wegen ook in België
Death Note is daar trouwens wel op TV geweest.
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
ik woon in de randstad en heb echt geen/nooit last van een instabiele verbinding..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.
1. Glasvezel. Alleen in Amsterdam (2 buurten), Ijburg, Nunspeet, paar steden in Noord-Brabant en nog een paar plekken (zo'n 1% van Nederland) heeft glasvezel. Daar betaal je dan ook voor.
2. Kabel. In 85% van Nederland beschikbaar bij verschillende bedrijven (UPC, Ziggo etc). Hier ben je bij internet verplicht een analoge abonnement aan te schaffen.
3. ADSL. Vanwege de vele internetconnecties en weinig knooppunten (met name in de randstad) is ADSL traag, maar het grootste probleem is dat het niet stabiel is. Als het een beetje druk is, of je woont ver vanaf een centrale (meer dan 5 KM), dan heb je geen stabiele verbinding.
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik woon in de randstad en heb echt geen last van een instabiele verbinding..
dat "drukte" verhaal is iets dat vanuit de kabel (die daar inderdaad last van had in de hele vroege beginjaren) is overgewaaid
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.
Poe... Zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glas
maar als je een linkje hebt, zie ik em graag
tis apart, maar uiteraard niet uitgesloten.. (ik ben geen guru op adsl gebied ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Poe... Zal eens zoeken.
Hier in Amsterdam Zuidoost en Amstelveen is het wel van toepassing. Ook in Amsterdam Zeeburg en Amsterdam Osdorp.
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
Bij ons wilden ze glasvezel invoeren maar er was te weinig animo
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
"Huh? Wat is mail?"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?
Arme jijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Huh? Wat is mail?"
En ook veel strengchristelijken bij ons
kpn had gewoon veeel eerder de koperlijnen gelijdelijk door glas moeten vervangen, kost een keer heel veel, daarna kan je de boel veeeel beter benutten (en zover ik weet is dus nu alles tot de wijkkast glas, van wijkkast -> huis is nog koperquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |