Ik zal wel eens een film downloaden om erop te kijken. Zag laatst iets van Full Metal Alchemist staan, is een nieuwe volgens mij?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Streamen sowieso
Verder is Crunchyroll nog wel te doen, maar nog steeds bagger.
Er is een nieuwe FMA film, maar hij is niet zo goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:06 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een film downloaden om erop te kijken. Zag laatst iets van Full Metal Alchemist staan, is een nieuwe volgens mij?
quote:
Ik kan dit niet vaak genoeg posten.quote:
Een streaming site voor aziatische series, films en anime. Kan ook op mobiel kijken trouwens.quote:
Dat maakt niets uit. Bij het converteren naar een ander formaat gaat altijd kwaliteit verloren. Tenzij de encoder goede filters er overheen gedaan heeft, maar dat is alleen als het origineel iets mankeert.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Lithia het volgende:
wedden dat je die site niet eens uitgeprobeerd hebt?
De MKV container wordt dus niet ondersteund en vaak wordt de video nog een keer omgezet om het bestand kleiner te maken, zodat de serverload minder is en mensen met een langzame internetverbinding ook kunnen streamen.quote:Flash Playback Video Formats: H.264 (.mp4, .mov, .f4v), FLV (.flv), 3GPP (.3gp, .3g2), YouTube
Sound Formats: AAC (.aac, .m4a), MP3 (.mp3)
Image Formats: JPEG (.jpg), PNG (.png), GIF (.gif)
HTML5 Playback Video Formats*: H.264 / MP4 (.mp4), VP8 / WebM (.webm), Ogg Theora (.ogv)
Sound Formats*: AAC (.aac, .m4a), MP3 (.mp3), Ogg Vorbis (.ogg)
* Browser dependent
Ik heb liever toch torrents,zeker voor Blu-Ray rip.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een nieuwe FMA film, maar hij is niet zo goed.
[..]
[..]
Ik kan dit niet vaak genoeg posten.![]()
[ afbeelding ]
Nieuwsgroepen, XDCC, torrents, DDL. Ik gebruik alles. Ligt er aan waar ik de beste kwaliteit kan vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb liever toch torrents,zeker voor Blu-Ray rip.
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Bij het converteren naar een ander formaat gaat altijd kwaliteit verloren. Tenzij de encoder goede filters er overheen gedaan heeft, maar dat is alleen als het origineel iets mankeert.
Kortom: Het maakt niet uit welke site. Zo lang het eerst van een fansubber is geweest is er altijd sprake van kwaliteitsverlies. Ik vind het ook gewoon zonde dat het werk van fansubbers en encoders, in lagere kwaliteit op andere sites komt te staan. Dat vind ik een soort belediging naar hen toe.
Goed, met dat nieuwe HTML5 gedoe kan er misschien een uitzondering op komen, maar vooralsnog hebben Mozilla en Google liever het WebM formaat, dat beduidend slechtere kwaliteit levert. Volgens mij ondersteunt Chrome h264 video in HTML5. Alleen heb je dan weer te maken met 10-bit dat niet wordt ondersteund en bepaalde containers (mkv) die niet lekker zouden afspelen.
Het wordt dan wel in 720p gestreamed, maar dat is puur de resolutie. Dat zegt nog niks over de kwaliteit zelf. Want er gaat bitrate verloren bij het converteren naar andere bestanden. Crunchyroll is een soort van uitzondering, aangezien dat van de master wordt geconverteerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.
Ben ik de enige die het raar vind als je zoiets als een belediging ziet?
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, er zijn ook series die 720p worden gestreamed. Helaas maak ik me dan niet zo druk als de kwaliteit wat minder wordt.
Ben ik de enige die het raar vind als je zoiets als een belediging ziet?
Precies. Daarom heb ik liever een 720p anime in hoge bitrate, dan een lage bitrate 1080p anime. Dan zie je namelijk ongelofelijk veel grain. Ook is vaak de upscalers die Japanse bedrijven gebruiken niet zo goed. Dan heb ik liever zelf de touwtjes in handenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend worden
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Streamen, eeuwig zonde. Geen weldenkend mens die daar aan begint behalve dan de gemakzuchtige, niet kritische, techno analfabetische medemens.
Ik heb daar helaas niet zoveel last van en ik zie eigenlijk nooit iemand zeiken op de fansubbers om hun kwaliteit, omdat de meesten weten dat de kwaliteit net wat minder is dan als je het download.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het wordt dan wel in 720p gestreamed, maar dat is puur de resolutie. Dat zegt nog niks over de kwaliteit zelf. Want er gaat bitrate verloren bij het converteren naar andere bestanden. Crunchyroll is een soort van uitzondering, aangezien dat van de master wordt geconverteerd.
Bij reguliere streamingsites gaat het zo:
Master --> tv --> fansub --> streamingsite --> eindgebruiker.
In deze periode is er dus al 3x geconverteerd! Dat is een gigantisch kwaliteitsverlies.
Ik weet het een en ander van encoden af. Daar zit ongelofelijk veel werk in. Fansubbers doen hun best om een optimaal bestand te leveren. Wat ze vervolgens zien is dat hun werk in gedegradeerde vorm op een of andere prutsite komt te staan.
Het is nog steeds wel beter dan de gewoonlijke kwaliteit van de gemiddelde sites of niet? Een mooie verbetering.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
juist bij de zgn hogere kwaliteit (720/1080p) kan kwaliteits verlies storend worden
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Streamen, eeuwig zonde. Geen weldenkend mens die daar aan begint behalve dan de gemakzuchtige, niet kritische, techno analfabetische medemens.
En ondertussen krijgen die streaming sites reclame inkomsten voor jouw kijkgedrag. Ben een piraat, maar voor _fan_subs moet niet betaald worden. Niet aan de fansubbers zelf en helemaal niet aan die parasieten die het aanbieden alsof het hun eigen product is.
Kuthoer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.
Jammer van die edit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Aan mij verdienen ze niks, maar ik zal er voor zorgen dat anderen aan mij ook niks verdienen.
Maar als jij als een luie aap door wilt gaan met je gestream dan moet je dat vrolijk zelf weten.
Amen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:59 schreef outcast_within het volgende:
En ondertussen krijgen die streaming sites reclame inkomsten voor jouw kijkgedrag. Ben een piraat, maar voor _fan_subs moet niet betaald worden. Niet aan de fansubbers zelf en helemaal niet aan die parasieten die het aanbieden alsof het hun eigen product is.
Dankzij fansubbers is er extreem veel vraag in het buitenland. Alleen de VS speelt daar goed op in helaas. Er zijn ook uitgevers die kijken hoe populair een serie is en dit dan gaan verkopen (door het kopen van een licentie) in hun eigen land. Dit heeft Productions I.G. gezegd waarvoor ze dankbaar waren. Wel zeiden ze dat wanneer een serie gelicenceerd is de fansub moet stoppen. En juist dat is dan jammer. Edoch; ze verdienen er zeker wel aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hypocriet gezeik. Als je moraalridderig wilt zijn, dan weet je dat fansubben an sich al slecht voor de mensen die de anime maken. Zij verliezen inkomsten omdat wij het betalen. gratis kijken.
Nee, eerder stoken voor geen reden. Erg jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Daar heb je je jammerlijke edit.
Heel fijn, dit verhaal, maar ik heb helemaal niets tegen fansubbers in het algemeen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Amen.
[..]
Dankzij fansubbers is er extreem veel vraag in het buitenland. Alleen de VS speelt daar goed op in helaas. Er zijn ook uitgevers die kijken hoe populair een serie is en dit dan gaan verkopen (door het kopen van een licentie) in hun eigen land. Dit heeft Productions I.G. gezegd waarvoor ze dankbaar waren. Wel zeiden ze dat wanneer een serie gelicenceerd is de fansub moet stoppen. En juist dat is dan jammer. Edoch; ze verdienen er zeker wel aan.
Dit. Ik doe gewoon beide. Soms kan ik het niet eens vinden om te downloaden als de serie of film oud is en weinig tot geen seeders zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef .Cake. het volgende:
Jezus jongens, sommige mensen willen wel streamen, anderen niet. Punt. Laat het daar bij.
Behalve om de kwaliteit gaat het natuurlijk ook om morele principes. Die streamingsites verdienen echt bakken met geld aan de advertenties. Geld verdienen met andermans werk dus, van de fansubbers en van de makers van de anime.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Klipnap het volgende:
Robin, doe niet zo geobsedeerd over de kwaliteit. Lopende series (zoals Milky Holmes/ Recorder and Randsell) zijn al niet zulke goede series en aangezien Recorder maar drie minuten per aflevering duurt is het al voorbij voordat je de download gevonden hebt, dan kun je beter even snel op de eerste streamlink drukken.
Series als Another en series die al zijn afgelopen download ik wel, daar wil ik van genieten. Bij Recorder to Randoseru kan de kwaliteit me aan mijn reet roesten.
ik stream totaal niet, zelfs een site als YT mijd ik zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef Lithia het volgende:
Het is nog steeds wel beter dan de gewoonlijke kwaliteit van de gemiddelde sites of niet? Een mooie verbetering.
Je zal vast gelijk hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stream totaal niet, zelfs een site als YT mijd ik zoveel mogelijk
dus het verschil tussen de sites weet ik niet..
ik weet wel dat ik een lage bitrate 1080p minder vind als een 720p met hogere bitrate
je moet vooral kijken wat je zelf prettig vindt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben.Was vroeger (eigenlijk nog steeds) gewend met 240p streaming, dan ben ik tevreden met 720p. Maar zolang ik alles prima kan zien boeit het me uiteindelijk niet zo veel. Blijkbaar is het een taboe uitspraak.
Het is geen taboe om tevreden te zijn met mindere kwaliteit. Zo brengen veel fansubbers ook nog een lagere kwaliteit Xvid aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben.Was vroeger (eigenlijk nog steeds) gewend met 240p streaming, dan ben ik tevreden met 720p. Maar zolang ik alles prima kan zien boeit het me uiteindelijk niet zo veel. Blijkbaar is het een taboe uitspraak.
belgiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:43 schreef redboyke het volgende:
ik heb een goede reden om geen HD te downloaden:
* Datalimieten
da's mijn enige argument om in nederland te gaan wonen voor te kunnen surfen zonder limieten.quote:
welke prijzen? ik kan mij niet voorstellen dat het veel duurder is in NL..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's mijn enige argument om in nederland te gaan wonen voor te kunnen surfen zonder limieten.
snelheid maakt me niet zoveel uit maar de prijzen in belgie verschillen nogal met de nederlandse prijzen.
we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
welke prijzen? ik kan mij niet voorstellen dat het veel duurder is in NL..
mobiele prijzen daargelaten!!! daar zijn ze echt doorgeslagen
ze hebben het wel:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Scarlet is gestopt met datalimieten, volgens mij.
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
we hebben hier thuis een shake digitale tv + telefonie en internet
de basic shake.
http://telenet.be/1113/nl(...)igitale-tv-telefonie
daar staat dat de prijs 44,95 is maar dat klopt niet daar moet je nog eens analoge kabel bijrekenen en auteursrechten en dan kom je aan 60 euro voor het eerste pakket
als ik alleen ga wonen ben ik van plan om belgacom te pakken of scarlet dan moet ik nietmeer betalen voor analoge kabel want ze scrappen er iedere keer meer kanalen van binnenkort verdwijnt BBC.
hier heb je http://www.belgacom.be/on(...)fix_vointtv_go.page?
onbeperkt maar t'is ADSL maar als ik alleen ga wonen zou ik zowieso alleen maar internet en digitale tv pakken geen telefonie want ik bel nooit
nee betaal je op de TVquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
auteursrechten betalen voor je internet? wtf?
en dat je analoog er apart bij moet rekenen klopt, dat doet ziggo volgens mij ooknog steeds
wanneer gaan we trouwen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
ik snap eigenlijk niet waarom je dat moet betalen.
[ afbeelding ]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machinequote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
waar woon je? dan huur ik zo'n sneeuw machine
Precies.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Zo zie je maar: je kunt het best in Nederland wonen.
wij hadden kijk en luister geld.. zelfde idee; maar is afgeschaftquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
quote:Ter compensatie van deze afschaffing werd de eerste schijf van de inkomstenbelasting verhoogd met 1,1%.
wij mogen er gelukkig zelf 1 kopen (ziggo) maar upc heeft ook een huur ding...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
wanneer gaan we trouwen?
ahja en je bent verplicht zo'n decoder voor digitale tv te huren wat 8 euro per maand kost
naruto geven ze nu op tv de eerste op 2BE http://2be.be/naruto/een-puberale-ninjaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Die wegen ook in België
Death Note is daar trouwens wel op TV geweest.
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee betaal je op de TV
[ afbeelding ]
ik woon in de randstad en heb echt geen/nooit last van een instabiele verbinding..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt wel op het oude Kijk- en luistergeld. Dat is lang geleden afgeschaft.
1. Glasvezel. Alleen in Amsterdam (2 buurten), Ijburg, Nunspeet, paar steden in Noord-Brabant en nog een paar plekken (zo'n 1% van Nederland) heeft glasvezel. Daar betaal je dan ook voor.
2. Kabel. In 85% van Nederland beschikbaar bij verschillende bedrijven (UPC, Ziggo etc). Hier ben je bij internet verplicht een analoge abonnement aan te schaffen.
3. ADSL. Vanwege de vele internetconnecties en weinig knooppunten (met name in de randstad) is ADSL traag, maar het grootste probleem is dat het niet stabiel is. Als het een beetje druk is, of je woont ver vanaf een centrale (meer dan 5 KM), dan heb je geen stabiele verbinding.
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik woon in de randstad en heb echt geen last van een instabiele verbinding..
dat "drukte" verhaal is iets dat vanuit de kabel (die daar inderdaad last van had in de hele vroege beginjaren) is overgewaaid
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een probleem gaande dat er teveel aansluitingen op een knooppunt is. ADSL is inmiddels overbelast in een aantal gebieden.
Poe... Zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo goed als onmogelijk (iig in randstad) daar alle backbone vervangen is/wordt door glas
maar als je een linkje hebt, zie ik em graag
tis apart, maar uiteraard niet uitgesloten.. (ik ben geen guru op adsl gebied ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Poe... Zal eens zoeken.
Hier in Amsterdam Zuidoost en Amstelveen is het wel van toepassing. Ook in Amsterdam Zeeburg en Amsterdam Osdorp.
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
Bij ons wilden ze glasvezel invoeren maar er was te weinig animo
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen nog beschikbaar voor bedrijven, want het aanleggen moet je zelf betalen, wat haast niemand kan of wil bekostigen
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
"Huh? Wat is mail?"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het argument "je kan snel je mail van je kleinzoon/dochter binnenhalen" is wel genoemd?
Arme jijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
We wonen in een dorp met veel bejaarden, dus ja...
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het hier wel beschikbaar was maar zal wel on evenredig duur zijn t.o.v. kabel..
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Huh? Wat is mail?"
En ook veel strengchristelijken bij ons
kpn had gewoon veeel eerder de koperlijnen gelijdelijk door glas moeten vervangen, kost een keer heel veel, daarna kan je de boel veeeel beter benutten (en zover ik weet is dus nu alles tot de wijkkast glas, van wijkkast -> huis is nog koperquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Tja, het aanleggen kost veel geld. Dat moeten ze ergens mee bekostigen.
Nah ja, ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn had gewoon veeel eerder de koperlijnen gelijdelijk door glas moeten vervangen, kost een keer heel veel, daarna kan je de boel veeeel beter benutten
ze gaan nog steeds door op de xDSL techniek.. terwijl de opvolger van die techniek (glas) zo ongeveer in huis ligt bij iedereenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, ze hebben echt wel marktonderzoek gedaan neem ik aan.
Sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:05 schreef Klipnap het volgende:
Morgen toetsweekmaar ik ga lekker toch het eind van Another kijken
met Madoka in de toetsweek lukte het ook
wat is daarquote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Mijn zusje is aan Kanon begonnen
Vind je?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
bij zowel kanon als clannad had dat een reden:quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer vanquote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer van
Echt waarsu?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.
[ afbeelding ]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-suquote:
Kanon was inderdaad best goedquote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
Ja maar niet als je daar naar moet kijken. Het is wel erg slaapverwekkend om iedereen te zien huilen en je je daar in moet proberen in te leven.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?
Helemaal mee eens-zansu al vind ik het af en toe irritant-buu.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-su
Later kwam ik erachter dat er wel meer karakters waren die zoiets deden-pyon.
Of zoiets als dit-nya
en dit-dearimasu
of dit-dearu
ik ben een samurai-degozaru
oja hoe kan ik deze nu vergeten-bayo
Een einde aan Bleach? wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
Beelzebub eindigt ook. Vandaag zelfs. Bleach overmorgen.
Is het heftig??quote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Geen idee. lig enorm achter. Kende Bleach en Naruto toen ik begon met actief anime kijken achter mijn pc. Deze series leken oneindig.quote:
Zo is dat. Verkapte fipohuntpost.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zijn pispaaltjes, maar het zijn wel ónze pispaaltjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |