Was het lekker??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef Klipnap het volgende:
Heb net bij de Japanner gegeten en dango's gehad
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Okonomiyaki?de verschillende gyoza?dim sum?
Echt Nederlanders weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollen![]()
Okonomiyaki hadden ze niet eens en maar een soort gyoza die ik overigens wel gehad heb.
Het is ook niet een echt sushirestaurant, meer aangepast aan Nederlanders dan die wat verderop. Maar het was wel lekker
tja, ik ben met een reden (geleidelijk) gestopt met naruto en bleach...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
Pokemon,een fucking kodomo serie,heeft 2x zoveel aflevering als Simpson.
Ik niet in elk geval. Vandaar dat ik niet van de Spaanse of Mexicaanse keuken houd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt Nederlanders weer.![]()
Konden ze wel tegen pittigheid??
Als ik wat meer tijd heb en mijn lange reeksen (Cardcaptor Sakura, NANA, Haruhi) heb afgekeken ga ik misschien ook Bakuman kijkenquote:
Het is de moeite waard. De manga schijnt trouwens ook goed te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb en mijn lange reeksen (Cardcaptor Sakura, NANA, Haruhi) heb afgekeken ga ik misschien ook Bakuman kijken
De opvullers. Je bedoelt de opvullers gemaakt en geschreven door (of in opdracht van) de animatiestudio? En niet de eindeloze herhaling van troep, topoi en thematiek en het daaropvolgende uitrekken van het voorgenoemde door de striptekenaar?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.
Zolang ze onvoorwaardelijk biljoenen yens blijven verdienen met hun ongeïnspireerde brain farts zullen ze nooit ophouden. Dat is een belofte.quote:En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
De verschillende incarnaties van de Pokémon serie worden meestal als aparte series gezien. Niet verwonderlijk als je seizoen één met de meest recente serie vergelijkt. Oh, en je mag best fucking kinderserie zeggen hoor.quote:Pokemon,een fucking kodomo serie,heeft 2x zoveel aflevering als The Simpsons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ah, balen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
De regisseur van Legend of the Galactic Heroes, Noburo Ishiguro, is drie dagen geleden overleden.
Gelezen op JEfusion.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
De regisseur van Legend of the Galactic Heroes, Noburo Ishiguro, is drie dagen geleden overleden.
Het plot en de reviews beloven watquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:30 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha, Detroit Metal City is geweldig en erg grappig.![]()
De intro alleen al
Dit is echt een anime voor mij.
En het komt nou al ongeïnspireerd en chaotisch over.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.![]()
Je hebt ook sites als Animeboy en anime4iphone, voor desnoods meer keus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef SunTzu het volgende:
Vanmiddag nog een app gedownload om anime te streamen op iPad zwaar relaxed: Crunchyroll heet het.
Streamen sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef SunTzu het volgende:
Vanmiddag nog een app gedownload om anime te streamen op iPad zwaar relaxed: Crunchyroll heet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |