In 1.5 week de anime weer opnieuw bekeken (inc intro van iedere aflevering, want die is tof) en nu weer bij episode 17.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken. Eerst Bakuman, dan Detroit Metal City en dan neem ik rustig de tijd voor Nichijou.
Azumanga Daioh is ook wel leuk, maar inderdaad dat Nichijou leuker isquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
Nichijou is veel beter dan Azumanga Daioh. Ik erger me dood aan Tomo-chan! Dan gaan ze naar het vakantiehuis, gooit ze voor de lol de sleutel weg![]()
ㄊㄠㄛ脈嘛摩ㄑㄥ裯給與?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef redboyke het volgende:
testje
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
2 minuten in de eerste ep van nisemonogtari en ik ben nu alweer verliefd
Elfen Lied is wel wat voor jouquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Teveel series moet ik kijken.
spambot gevonden..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Wacht maar tot aflevering 8.
Modern day classic.
Tevens is er een hele leuke nederlandse review site die de serie heeft gevolgd. Check maar
ik ken et probleem.. er komt zoveel uit dat ik mogelijk intressant vind en ook zoveel is er al uit dat ik mogelijk intressant vind dat ik met een backlog zit waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Teveel series moet ik kijken.
Alleen manga,lezen is goed voor je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet het weer eens gaan volgen, maar het gaat de bleach/naruto/one piece kant op
Nu pas? Ik had het zaterdag al gezien. Als je de manga niet leest, is dit best wel een hele mooie cliffhanger!quote:
als het nou een boek was en geen stripverhaal had ik je 100% gelijk gegevenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen manga,lezen is goed voor je.
Ligt er ook aan wat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als het nou een boek was en geen stripverhaal had ik je 100% gelijk gegeven
Had je iets anders verwacht? Het is een kopie van one piece.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet het weer eens gaan volgen, maar het gaat de bleach/naruto/one piece kant op
ik had gehoopt op wat anders ja (een langere serie had ik verwacht, maar de one piece kant a 300 afleveringen en meer is gewoon kut) had het dan op ~100 gehoudenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Het is een kopie van one piece.
Laatste One Piece manga hoofdstuk is 661,als je alle fillers weghaald op dit moment kom je rond de 4-500 afleveringen.En Oda gaat zelfs door tot 2022,Kubo heeft gezegd nog 10 jaar te doen met Bleach.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gehoopt op wat anders ja (een langere serie had ik verwacht, maar de one piece kant a 300 afleveringen en meer is gewoon kut) had het dan op ~100 gehouden
Was het lekker??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef Klipnap het volgende:
Heb net bij de Japanner gegeten en dango's gehad
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Okonomiyaki?de verschillende gyoza?dim sum?
Echt Nederlanders weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, alleen tori dango, gebakken rijst, gebakken inktvis aan een stok en nog wat rollen![]()
Okonomiyaki hadden ze niet eens en maar een soort gyoza die ik overigens wel gehad heb.
Het is ook niet een echt sushirestaurant, meer aangepast aan Nederlanders dan die wat verderop. Maar het was wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |