Vind je?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
bij zowel kanon als clannad had dat een reden:quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer vanquote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
pita ten, ooit in een grijs verleden gezien... maar weer er niet veel meer van
Echt waarsu?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jochie krijgt bezoek van een engel in training die elke zin eindigt met -su.
[ afbeelding ]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-suquote:
Kanon was inderdaad best goedquote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is daaraan? Kanon was prima te pruimen?
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vind je?
Nadat het zoveelste meisje dat hulp nodig had in beeld kwam ben ik afgehaakt. Het irritantste aan Clannad en Kanon is wel dat de hoofdpersoon zich met iedereen moet bemoeien. Hij weet zelfs een bendeoorlog op te lossen, een neples voor een meisje voor te bereiden, iemand tot council president te maken, de theaterclub bij elkaar te brengen, etc. Moraalridder^2. Heeft hij niets beters te doen?
Ja maar niet als je daar naar moet kijken. Het is wel erg slaapverwekkend om iedereen te zien huilen en je je daar in moet proberen in te leven.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is toch goed dat meisjes worden geholpen?
Helemaal mee eens-zansu al vind ik het af en toe irritant-buu.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hai-su dat was de eerste keer dat ik zoiets zag-su
Later kwam ik erachter dat er wel meer karakters waren die zoiets deden-pyon.
Of zoiets als dit-nya
en dit-dearimasu
of dit-dearu
ik ben een samurai-degozaru
oja hoe kan ik deze nu vergeten-bayo
Een einde aan Bleach? wat?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
Beelzebub eindigt ook. Vandaag zelfs. Bleach overmorgen.
Is het heftig??quote:Op zondag 25 maart 2012 00:52 schreef outcast_within het volgende:
Dan kan ik je pita ten aanraden.
Vooral episode six how to make a yummy apple pie is heftig.
Geen idee. lig enorm achter. Kende Bleach en Naruto toen ik begon met actief anime kijken achter mijn pc. Deze series leken oneindig.quote:
Zo is dat. Verkapte fipohuntpost.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zijn pispaaltjes, maar het zijn wel ónze pispaaltjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |