Balen man. Hopelijk komt die nog boven water. Anders gewoon laten blokkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef redboyke het volgende:
fuck ik ben mijn bankkaart kwijt was geld gaan afhalen om naar cafe te gaan en ben dan naar cafe gegaan en terug naar mijn kamer hier gegaan. ik denk niet dat ik mijn bankkaart in de bank verloren ben omdat die zowieso begint te peepen dat je je kaart eruit moet halen dus ik denk wel dat ik dat gedaan heb. heb al gebeld naar het cafe maar daar lag het niet. ik heb ook die vriend gebeld met wie ik op cafe zat want ik heb daarnet in zijn auto gezeten, maar die ging zo kijken of het in z'n auto ligt.
ik hoop dat die daar ligt. ik word echt gek was al aan twijfelen of ik mijn kaart ging laten blokkeren of best nog paar dagen wacht.
heb net een storting moeten doen met de bank app van mijn smartphone om die blu rays te betalen die ik van een fokker ga kopen.
Lillium heb ik nog steeds als ringtonequote:
Mijn ringtone, als m'n telefoon het fatsoenlijk doet, is de Tardisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ringtone is de Victory Fanfare van de oudere Final Fantasy spellen.
quote:
Als jullie drie een tijdje alleen nodig hebben dan kunnen wij wel even weggaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk ook maar eens Gyo gekeken.
W.T.F.
Tot op bepaalde hoogte kon ik het aan, maar sommige dingen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maat heeft juist gebeld en bankkaart lag niet in de auto. ik ga morgenvroeg naar de bank bellen waar ik geld was gaan afhalen of die machien het niet heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man. Hopelijk komt die nog boven water. Anders gewoon laten blokkeren.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte kon ik het aan, maar sommige dingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-03-2012 00:06:40 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Oja, dat ook ja. What the fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het wel baas datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht eff.. je wist niet meer of je kaart was ingeslikt door een bank automaat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef redboyke het volgende:
Goed nieuws !!! ik heb deze morgend gebeld naar dexia bank waar dat ik dacht dat ik mijn bankkaart had laten liggen in de geldautomaat en die lag daarna moest ik nog wel effe naar eigen bank om die te laten deblokkeren want blijkbaar word die automatisch geblokkeerd door de geldautomaat als de kaart word ingeslokt
dus heb mijn kaart terug YAY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another is fabuleus.“An interesting thing is a good thing.”
blijkbaar was ik gisteren ervandoor gegaan met het geld zonder de kaart terug te nemen en dan word de kaart automatisch ingeslokt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht eff.. je wist niet meer of je kaart was ingeslikt door een bank automaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |