Is het weer goed met IRC?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:
En JA! Eindelijk kan ik weer downloaden!
Maar eens beginnen met Rozen Maiden, Azumanga Daioh, Haruhi en NANA.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb een deel van de Haruhi-manga gelezen maar sinds de Espers snapte ik er geen reet meer van
Precies. Toch wel een klassiekerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, grapje. Het kan inderdaad een beetje verwarrend overkomen allemaal, maar geef het een kans, het is écht een leuke serie.
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk het in de chronologische, 2009 volgorde.
Je snapt het hoop ik wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?
Wtf. De 2009 versie van Haruhi is al in chronologische volgorde uitgezondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, ieder jaar is er een andere chronologische volgorde?
Ow, jij hebt het over het kijken van seizoen 1 en 2 in chronologische volgordequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)_%282009%29/moreinfo
Hier!
Dikgedrukt staan de episodes die pas in 2009 zijn ingevoerd.
ik volg het niet echtquote:
en dat is de chronologische volgorde of wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)_%282009%29/moreinfo
Hier!
Dikgedrukt staan de episodes die pas in 2009 zijn ingevoerd.
Nah, ik twijfel nog. Gelukkig is het nog niet zo verquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het over het kijken van seizoen 1 en 2 in chronologische volgorde![]()
Ga je Endless Eight ook helemaal kijken? Heb ik wel gedaan. Ik heb enorm veel begrip en respect gekregen voor Yuki daardoor. Maar ik ben een beetje een masochist wat dat betreft. En lichtelijk OCD.
Probeer Hoshi no Samidare eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Qunix het volgende:
Suicide Island is een toffe manga. Ik wil daar wel een anime van zien.
Dit is ook de aller eerste manga die ik lees
Briljant stukje muziekquote:
Balen man. Hopelijk komt die nog boven water. Anders gewoon laten blokkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef redboyke het volgende:
fuck ik ben mijn bankkaart kwijt was geld gaan afhalen om naar cafe te gaan en ben dan naar cafe gegaan en terug naar mijn kamer hier gegaan. ik denk niet dat ik mijn bankkaart in de bank verloren ben omdat die zowieso begint te peepen dat je je kaart eruit moet halen dus ik denk wel dat ik dat gedaan heb. heb al gebeld naar het cafe maar daar lag het niet. ik heb ook die vriend gebeld met wie ik op cafe zat want ik heb daarnet in zijn auto gezeten, maar die ging zo kijken of het in z'n auto ligt.
ik hoop dat die daar ligt. ik word echt gek was al aan twijfelen of ik mijn kaart ging laten blokkeren of best nog paar dagen wacht.
heb net een storting moeten doen met de bank app van mijn smartphone om die blu rays te betalen die ik van een fokker ga kopen.
Lillium heb ik nog steeds als ringtonequote:
Mijn ringtone, als m'n telefoon het fatsoenlijk doet, is de Tardisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ringtone is de Victory Fanfare van de oudere Final Fantasy spellen.
quote:
Als jullie drie een tijdje alleen nodig hebben dan kunnen wij wel even weggaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk ook maar eens Gyo gekeken.
W.T.F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |