7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Baas
Ook nog Linux-gebruiker aan de penguin te zien.
Als je het kan kopen he!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoeveel manga moet je wel niet hebben om zoveel ruimte te vullen
Wat is "advanced"?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).![]()
Al 2 jaar,2 maanden en 2 dagen(20 Januari 2010) ben ik een advanced Linux user.
Arch Linux is beter dan Kubuntuquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
7 jaar,2 maanden en 20 dagen(Sinds 02-01-2005) trotse FOSS gebruiker(inclusief Linux).![]()
Al 2 jaar,2 maanden en 2 dagen(20 Januari 2010) ben ik een advanced Linux user.
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie sig voor TPB proxy(ben ook nog eens begin Mei 7,5 jaar Ziggo[toen nog Casema met oranje logo]klant).quote:
ik heb ook alles in de hand en draai windows 7 sinds de beta/RC zonder problemen, daarvoor vista een tijd met 1 vervelende kinderziekte bij de release (die overigens binnen een maand een hotfix had)quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver
[..]
Ik heb liever een systeem waar ik zelf alles in de hand heb, waar ik mijn eigen kernel kan compilen, waar ik makkelijk broncode van andere programma's kan bekijken en waar ik van kan leren, een stabieler systeem. Met de verschillende Desktop Enviroments is er ook nog eens genoeg keuze.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie voor TPB.
1 | :(){:|:&};: |
quote:
1 | sudo apt-get/ aptitude install httrack |
quote:
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoerenquote:
1 | sudo rm -rf / |
je link toch gewoon door naar een andere website die de eigenlijke proxy is.wat is daar nu aan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat ik geen noob bent maar ook geen power user!Heb zelf een eigen website!zie sig voor TPB proxy(ben ook nog eens begin Mei 7,5 jaar Ziggo[toen nog Casema met oranje logo]klant).
Haha, die ken ik jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoeren
Gevonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Forkbomb
Of ook tof;
[ code verwijderd ]
Juist die code wist je alle bestanden uit de HDD zonder herstel,word ook aangeraden om het nooit te proberen(alleen als je het zeker weet).quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dit is een "forkbomb". Met dit in bash en zsh kan je een infinite loop maken door iedere keer een nieuw process te maken totdat het systeem vriest. Omdat dit zo heftig is kan er ook corrupte data optreden. Dus niet uitvoeren
Gevonden: http://en.wikipedia.org/wiki/Forkbomb
Of ook tof;
[ code verwijderd ]
Ik ben de eigenaar/webmaster(zie ook mijn fotoboek),lang leve Leaseweb en Joomlaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
je link toch gewoon door naar een andere website die de eigenlijke proxy is.wat is daar nu aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebuik nooit Google translate.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Iemand die weet wat dit is?
"kanji zaibo sagyojin hannya haramita ji shokengo"
http://translate.google.com/?hl=&ie=UTF-8#ja|en|%E6%84%9F%E3%81%98%E8%B2%A1%E7%B0%BF%E5%B7%AE%E9%AD%9A%E9%99%A3%E8%88%AC%E8%8B%A5%E8%85%B9%E8%A6%8B%E3%81%9F%E8%BE%9E%E6%9B%B8%E5%A0%85%E5%9B%BA
Juist
Waar heb je dit voor nodig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
http://translate.google.com/?hl=&ie=UTF-8#ja|en|%E6%84%9F%E3%81%98%E8%B2%A1%E7%B0%BF%E5%B7%AE%E9%AD%9A%E9%99%A3%E8%88%AC%E8%8B%A5%E8%85%B9%E8%A6%8B%E3%81%9F%E8%BE%9E%E6%9B%B8%E5%A0%85%E5%9B%BA
Juist
Iets met boeddha en een spreuk ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Kwam ik tegen in Nichijou en wilde wel weten wat het is.quote:
Selamat pagi!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iets met boeddha en een spreuk ofzo.
[..]
Kwam ik tegen in Nichijou en wilde wel weten wat het is.
voor japans niet nee, wat zijn wel goeie werkende vertalers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gebuik nooit Google translate.
Vooral de kubus-afleveringquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb Nichijou ook nog op mn laptop staan. Als ik een glimlach nodig heb zet ik het eventjes op.
Heerlijk flauw
Ik moet hem nog kijken. Eerst Bakuman, dan Detroit Metal City en dan neem ik rustig de tijd voor Nichijou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb Nichijou ook nog op mn laptop staan. Als ik een glimlach nodig heb zet ik het eventjes op.
Heerlijk flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |