Hoe groot (lang?) is zo'n marathon?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga nog een anime-marathon met een hele groep vrienden houden.
Geen idee. We gaan in ieder geval een serie in een keer kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe groot (lang?) is zo'n marathon?
Bij een 12 episode serie is dat niet zo heel moeilijk... bij DB... hmmmmquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan in ieder geval een serie in een keer kijken.
Legend of the Galactic Heroesquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij een 12 episode serie is dat niet zo heel moeilijk... bij DB... hmmmm
Houden zo inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
pff DB + DBZ is nog altijd groter... als je nog iets groters wil hebben... tja... eeh... Naruto? Nooit gezien. Hou ik ook zo.
Ik niet dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga Clannad kijken, degene die het eerst huilt moet een shotje doen!
Kimi ga nozomu eienquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
Anime waar bij je gaat huilen... hmmm, even kijken of ik zoiets ooit heb gezien.
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .quote:
Ziekquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
60 Bleach afleveringen in week was voor mij de langste marathon ooit(Juli 2007)!!dus het kan wel .
Pfff, gruwelen oke... maar huilenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Buh wat gebeurde daar ook al weerquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet al huilen als ik denk aan de nagelscene
Je doet het raam open?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pfff, gruwelen oke... maar huilen
Ik ga even kijken wat er buiten deze animetopic gebeurt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buh wat gebeurde daar ook al weer?
Nee manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |