Ok ik had moeten waarschuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En toen stuurde je me er zonder waarschuwing een DM over.
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
En nu op google afbeeldingen zoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Qunix het volgende:
"Death Jazz"
Check ook andere nummers van hun
"Metal" (rock)
Bekend van Death Note
Sharpnel
Vele andere en ook "happy" jCore.
Erg fijn
Ik en een vriend zaten een keer een hentai manga te bekijken, die toevallig gepost werd op /b/. Ondertussen had hij allemaal tabs open en moest ik zijn broertje wat laten zien op Dealextreme.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
Wie niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef AnimeFan het volgende:
M'n broertje van 9 typte nickelodeon.com fout en kwam op zo'n site uit :/
Wie registreert er nou nickelodeon met een typfout en laat kinderen daarop uit komen
quote:info@bobshop.nl
21:00 (47 minutes ago)
Geachte heer/ mevrouw,
- Uw bestelling hebben wij vandaag aangeboden bij TNT PostNL. Zij zullen uw bestelling normaliter binnen 24 uur bij u bezorgen.
Neon Genesis Gabbangelion, DJ a.Q.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ Sharpnel, dj 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Allemaal leuke japanse beatmuziek
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nlquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nl
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!
Bij mij ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
De vraag is watvoor internet humor mensen nog kan bekoren tegenwoordig, over het algemeen is het niet grappig meer als het overused of misbruikt wordt zoals bij 9gag, humor is niet meer hetzelfde als bij de opstand van lachvandedag alleen zijn zij niet veranderd van humor in 10 jaar dus is het enorm duf en ongrappig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kwam op het idee omdat ik lachvandedag echt vreselijk vind. Toen bedacht ik eigenlijk dat er geen fatsoenlijke variant van bestaat.
Belgenmoppen zijn niet meer grappig sinds 1995quote:
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
Iets met je favo anime.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
bokunopicoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
Je bent 15!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |