Nja ik kijk het liefst animé, sinds ik niet meer trein/bus reis lees ik eigenlijk geen boeken meer. Maar daar komt wel weer verandering in als ik weer ga studerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het je puur om het onderwerp gaat zijn er vast tig boeken die je er over kunt lezen. De Japanse literatuur alleen al staat er bol van. Maar dat is iets zoals de playboy lezen voor de artikelen.
Zal d'r vanavond eens aan beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Je hebt van Ore no Imouto ook zat doujins, mocht je de gewone anime te braaf vinden o.i.d.
WTF. Dat is echt cool en geil..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een vriendin van me maakt/verzint/tekent zelf Doujins, heb er laatst 1 gelezen, en die was best pittig
Vet! Link?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een vriendin van me maakt/verzint/tekent zelf Doujins, heb er laatst 1 gelezen, en die was best pittig
7:40quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ah, dat is eigenlijk wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ze heeft er 1tje zelf bedacht en 2 op anime gebaseerd, maar ze vroeg me of ik er niet te veel over wilde vertellen tot ze er wat meer heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.
Je hoeft het niet te zeggen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een verre kennis van mij fapt wel eens op Doujinshi, misschien kan jij haar overtuigen ze online te zetten zodat ik *ehmm* hij ze kan gebruiken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zal kijken of ik haar kan overtuigen als we naar de bios gaan, heeft ze direct weer een onderwerp om over te schrijven
Dat plaatje zorgde er voor dat de cola uit mijn neus kwam, dat was niet zo'n charmant gezicht.quote:
Friends with benefits?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zal kijken of ik haar kan overtuigen als we naar de bios gaan, heeft ze direct weer een onderwerp om over te schrijven
Hij heeft de vreemde hobby slecht geschreven en slecht getekende fanfiction uit te printen, te beplassen en daarna te besprenkelen met spiritus om het vervolgens te verbranden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen hoor
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunno, tot nu toe nog niet, maar haar vriendin loopt me telkens te pushen dat ik der eens mee uit moest vragen naar de bios, dus dat heb ik maar gedaan. Toen reageerde ze nogal verlegen, dus wie weet.quote:
Ik kan niet spelen met geluid aan, en OSU zonder geluid is.... nja...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil niemand een potje OSU doen?
Ik start de server wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil niemand een potje OSU doen?
Nice. Succes manquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dunno, tot nu toe nog niet, maar haar vriendin loopt me telkens te pushen dat ik der eens mee uit moest vragen naar de bios, dus dat heb ik maar gedaan. Toen reageerde ze nogal verlegen, dus wie weet.
[ afbeelding ]
Komt wel goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik start de server wel.
[..]
Nice. Succes man
Hardcore punk of house?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
Maar kennen ze in Japan nu ook hardcore muziek? Zoiets hoorde ik op Animecon
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel JCore.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
House/dance? - ja. Dat luister ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ja sorry voor de vieze plaatjes KlipnapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zocht ik naar en toen kwam ik dat tegen
En toen stuurde je me er zonder waarschuwing een DM over.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja sorry voor de vieze plaatjes Klipnap
Hier zocht ik naar en toen kwam ik dat tegen
Ok ik had moeten waarschuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En toen stuurde je me er zonder waarschuwing een DM over.
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
En nu op google afbeeldingen zoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Qunix het volgende:
"Death Jazz"
Check ook andere nummers van hun
"Metal" (rock)
Bekend van Death Note
Sharpnel
Vele andere en ook "happy" jCore.
Erg fijn
Ik en een vriend zaten een keer een hentai manga te bekijken, die toevallig gepost werd op /b/. Ondertussen had hij allemaal tabs open en moest ik zijn broertje wat laten zien op Dealextreme.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ok ik had moeten waarschuwen
Zagen je ouders het nu?
Wie niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef AnimeFan het volgende:
M'n broertje van 9 typte nickelodeon.com fout en kwam op zo'n site uit :/
Wie registreert er nou nickelodeon met een typfout en laat kinderen daarop uit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |