quote:info@bobshop.nl
21:00 (47 minutes ago)
Geachte heer/ mevrouw,
- Uw bestelling hebben wij vandaag aangeboden bij TNT PostNL. Zij zullen uw bestelling normaliter binnen 24 uur bij u bezorgen.
Neon Genesis Gabbangelion, DJ a.Q.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ Sharpnel, dj 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Allemaal leuke japanse beatmuziek
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nlquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het domeinnaam: elkedageengrap.nl
Moet er nog wat mee doen, maar ik ben vreselijk lui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je het maar niet zo humorloos maakt als www.lachvandedag.nl
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, gelukkig mag er niemand op mijn kamer komen!
Bij mij ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
De vraag is watvoor internet humor mensen nog kan bekoren tegenwoordig, over het algemeen is het niet grappig meer als het overused of misbruikt wordt zoals bij 9gag, humor is niet meer hetzelfde als bij de opstand van lachvandedag alleen zijn zij niet veranderd van humor in 10 jaar dus is het enorm duf en ongrappig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kwam op het idee omdat ik lachvandedag echt vreselijk vind. Toen bedacht ik eigenlijk dat er geen fatsoenlijke variant van bestaat.
Belgenmoppen zijn niet meer grappig sinds 1995quote:
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vraag altijd of ze willen kloppen op de deur, maar ze komen gewoon binnen stormen en dan boem, weg privacy.
Iets met je favo anime.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
bokunopicoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is het wachtwoord eigenlijk... niet dat ik kan spelen....
Je bent 15!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
Barricadeer je deur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor meteen wie er de trap op komtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, mijn vader doet ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook, maar dan nog is het soms te laatquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoor meteen wie er de trap op komt
Mijn broer probeert te sluipen (tevergeefs)
Mijn vader stampt
en mijn moeder ook op een andere manier.
Nee het klopt wel wat je zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een getal....
klink ik nu als een wijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gezicht van die ouders als ze een loli doujinshi zien staan waar hij op aan het fappen isquote:
Ik heb het wel eens gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan
Heb ik al eens gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Confessions...quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
H0ax.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
Wdn of mschol dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wie is hier de oudste eigenlijk... Sinterklaas is de oudste met 22?
En bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
Laat Nappert niet de nieuwe topic openen plox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |