quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
Barricadeer je deur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij kloppen ze wel, maar het is vaak net niet genoeg tijd om bepaalde handelingen uit te voeren.
Ze kloppen dus eerst, maar komen vervolgens gelijk binnen. Ik heb dan niet de gelegenheid om "Wacht!" te roepen. Daarnaast is het verdacht als ik dat ga roepen.
Ik heb zo veel meegemaakt.. volgens mij weten mijn ouders dondersgoed wat ik uitspook
Ik hoor meteen wie er de trap op komtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, mijn vader doet ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook, maar dan nog is het soms te laatquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoor meteen wie er de trap op komt
Mijn broer probeert te sluipen (tevergeefs)
Mijn vader stampt
en mijn moeder ook op een andere manier.
Nee het klopt wel wat je zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een getal....
klink ik nu als een wijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gezicht van die ouders als ze een loli doujinshi zien staan waar hij op aan het fappen isquote:
Ik heb het wel eens gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan
Heb ik al eens gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
DEUR BARRICADEREN.
Het erge is... ik meen het ook nog
Confessions...quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
H0ax.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
Wdn of mschol dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wie is hier de oudste eigenlijk... Sinterklaas is de oudste met 22?
En bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
Laat Nappert niet de nieuwe topic openen plox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |