Nee dat niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over hoe Pico zijn spul tegen het dak van de auto schiet?
Voor zo ver mogelijk de dub kijken! Crispin Freeman's Britse accent is de moeite waard. Sowieso in Engeland horen de Engelsen geen Japans te praten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, Hellsing Ultimate was ik sowieso al van plan te kijken. Over de originele Hellsing ben ik nog niet uit.
Highschool of the Dead heb ik een soort van gedropped.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan ken je het dus echt helemaal niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Robin ge bent in mijn aanzien gestegen (voor wat mijn mening waard is natuurlijk) Maar ik ga het er verder hier niet over hebben. Laten we hier geen politiek topic van maken
Niet waarquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik ga hem morgen wel op school kijken.
Ore no Imoutoquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aki-sora gekeken, het was erg slecht.. heeft iemand nog een goeie anime met als onderwerp broer-zus liefde (of zus-zus)Zoals yosuga no sora?
Immoral sisters.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Aki-sora gekeken, het was erg slecht.. heeft iemand nog een goeie anime met als onderwerp broer-zus liefde (of zus-zus)Zoals yosuga no sora?
Dat klopt. Geen seks.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oreimo is eigenlijk best wel platonisch.
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentaiquote:
Infinite Stratosquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oeh, echt lastig. Ore no Imouto is geen seks, maar ik denk dat als je een gewone imouto-serie met seks zoekt, zonder daar een focus op te hebben, dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentai
Ik download hem nu, maar de laatste arc van yosuga no sora is er wel seks zonder direct focus op seks maar op het feit dat het niet kan want broer en zusquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, echt lastig. Ore no Imouto is geen seks, maar ik denk dat als je een gewone imouto-serie met seks zoekt, zonder daar een focus op te hebben, dan wordt het lastig.
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai is net een kleurplaat. Je moet de kleurtjes er zelf bij verzinnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik wil wel seks maar geen focus op seks of hentai
Als het je puur om het onderwerp gaat zijn er vast tig boeken die je er over kunt lezen. De Japanse literatuur alleen al staat er bol van. Maar dat is iets zoals de playboy lezen voor de artikelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dat zo'n boeiend onderwerp vind:P
Grappig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik download hem nu, maar de laatste arc van yosuga no sora is er wel seks zonder direct focus op seks maar op het feit dat het niet kan want broer en zus
Ik weet niet waarom ik dat zo'n boeiend onderwerp vin d:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |