Falling Skies, American Horror Story, Shameless, Fringe, Boardwalk Empire...??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
iemand nog tips voor goede series? Badbreaking, walking dead en hells on fire waren al genoemd. Ik kijk nu naar Continuum. Lijkt me veelbelovend, helaas zijn ze net gestart en is het pas 1 aflevering.
Falling Skiesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Falling Skies, American Horror Story, Shameless, Fringe, Boardwalk Empire...??
Vond Suits en Homeland wel tof. Beiden zijn volgens mij nog maar 1 seizoen lang though.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
iemand nog tips voor goede series? Badbreaking, walking dead en hells on fire waren al genoemd. Ik kijk nu naar Continuum. Lijkt me veelbelovend, helaas zijn ze net gestart en is het pas 1 aflevering.
Zou ik niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef stijn_ het volgende:
Winter is coming..
Gelukkig moet ik de complete serie Breaking Bad nog zien, dus daar ga ik maar eens mee beginnen..
Homeland season 2 begint oktoberquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Vond Suits en Homeland wel tof. Beiden zijn volgens mij nog maar 1 seizoen lang though.
waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zou ik niet aan beginnen als ik jou was
Ik kan me geen slechtere serie bedenken. De hele wereld is vergaan en zij zitten in een lekker relaxed in een school alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Whut? Ik vond em wel aardig, seizoen 2 komt er ook bijna aan.
Ik was sarcastisch bezig. Als je de overige postjes ook had gelezen had je geweten dat ik niet echt zo over dachtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want bij mensen zijn een verschrompelde opa en een klein mollig kind OOK meteen een ander ras!
Non-argument dus.
Edit: mijn foutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik kan me geen slechtere serie bedenken. De hele wereld is vergaan en zij zitten in een lekker relaxed in een school alsof er niks aan de hand is.
Oja er gebeurd ook niks in die serie
Ik moet hem ook nog zien, alhoewel ik de 1e aflevering al een beetje globaal heb bekeken. Is ie zo slecht?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zou ik niet aan beginnen als ik jou was
Hij heeft het over falling skies.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee daar had ik het over falling skies
Idd, mijn foutquote:
Zegt mij ook niets. Maar ik ben dan ook blind en dom enz enz...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef Khaleesi het volgende:
Badbreaking!![]()
![]()
Komt TT uit GoT?
Must've missed it...
Ik vond het iig niks aan. Maar volgens mij moet ik dat niet te hard zeggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog zien, alhoewel ik de 1e aflevering al een beetje globaal heb bekeken. Is ie zo slecht?
Hoeveel afleveringen heb je bekeken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik vond het iig niks aan. Maar volgens mij moet ik dat niet te hard zeggen.
5 dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je bekeken?
Niet in de serie dus....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:47 schreef Silv het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/The_Bear_and_the_Maiden_Fair
Ik heb dit echt al sinds ik wakker werd in m'n hoofd zitten.quote:
Ik ben op zoekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als Robert in Winterfell is dan? Hmmm...
Doe dat nou niet....quote:
Onee ik heb een cover op youtube geluisterdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als Robert in Winterfell is dan? Hmmm...
Ik haal hem al weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Doe dat nou niet....
Spoilers op die site enzo, toevallig niet in de songtext, maar wel als je links, rechts, onder of boven kijkt, of ergens op klikt
2 afleveringen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Je quote hem anders welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Doe dat nou niet....
Spoilers op die site enzo, toevallig niet in de songtext, maar wel als je links, rechts, onder of boven kijkt, of ergens op klikt
Dan hadden ze weer vlees gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering, de Khaleesi met de draakjesEn de zombies op het eind.
Ik denk overigens dat ze Sam in leven lieten omdat hij helemaal niet interessant was voor ze.
Nouja, nog een wight erbij voor 0 moeite. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering, de Khaleesi met de draakjesEn de zombies op het eind.
Ik denk overigens dat ze Sam in leven lieten omdat hij helemaal niet interessant was voor ze.
Nou ja met zijn honderden 1 mensje, dat zet niet veel zoden aan de dijk lijkt me. Maar dat was mijn eerste ingeving: wat moeten ze ook met hem?quote:
Maar Suits begint binnenkort weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Vond Suits en Homeland wel tof. Beiden zijn volgens mij nog maar 1 seizoen lang though.
Nice! Was echt positief verrast door die serie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar Suits begint binnenkort weernog 9/10 dagen
Dat is een verhaal voor deel 3.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice! Was echt positief verrast door die serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeps beetje groot plaatje
sowieso een fijne appzodra er een datum bekend is komt het hier in te staan wanneer de uitzending is.
Van GoT is helaas nog niets bekendTsja geen idee, want de Hound heb ik ook niet meer gezien toch? Dus die zal wel weg zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.吴 曼 迪
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ben ik trouwens de enige die
[ afbeelding ]
vindt lijken op Tywin?
Zo'n creep als Littlefinger, met al z'n plannetjes en zijn obsessie met de moeder van Sansa.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
Zagen we deze kerel eigenlijk ook in de allereerste aflevering? Is hij niet diegene die die gast onthoofd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja hè! Vooral van de voorkant:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lees ff terug? Die topics zijn niet bij te houden op zondag, maandag en dinsdag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
En dus? Hoeft men dan niet terug te lezen of kunnen we gewoon tot het oneindige blijven herhalen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lees ff terug? Die topics zijn niet bij te houden op zondag, maandag en dinsdag.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou? Nou? Kom dan? *poep tegen hoofd gooit*
Gruwelijke scene, top actrice.quote:
Waarom heeft die ene geen neus eigenlijk? Het waren toch geen zombies?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
Uitprobeersel, pilotquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom heeft die ene geen neus eigenlijk? Het waren toch geen zombies?
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee, White Walkers worden zo "geboren" als ze zijn. Ze veranderen niet en zijn nooit levend-dood-levend geweest. Alleen levend en altijd al een white walker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.
Die mensen worden geen white walkers als ze dood gaan, hoogstens whights.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breaking Bad is awesome! Seizoen 1 en 2 moet je ff doorheen bijten maar 3 en 4 zijn super vet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef stijn_ het volgende:
Winter is coming..
Gelukkig moet ik de complete serie Breaking Bad nog zien, dus daar ga ik maar eens mee beginnen..
Nee wacht, wat gebeurd er als een whiwa een wight zwanger maakt? Krijg je dan een whiwi?quote:
Gokje: omdat nu iemand anders de white walkers ontwerpt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Stannis is in Dragonstone. Een klein kuteiland ergens.quote:
Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.quote:
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.
Alleen kwam na de oorlog ook Dragonstone vrij (waar de Targaryans zaten) en toen heeft Robert dat aan Stannis geschonken en bleef Renly achter op Storms End.
Als ze eens wist wat hij heeft gedaan ten opzicht van Ned nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Jazeker, toffe seriequote:
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Volgens mij was Storms End wel van Renly, maar was hij ergens in de buurt van High Garden voor z'n huwelijk met Margery.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.
Zijn zetel was Storms End maar voor zijn huwelijk met Margaery ging hij naar Highgarden. Vervolgens trok hij met zijn leger naar het oosten richting Kingslandingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Ik wil ook wel spoileren hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ben ik trouwens de enige die
[ afbeelding ]
vindt lijken op Tywin?
ueberlol!quote:
quote:
Ik kan me heul die white walker zo duidelijk in beeld niet meer herinneren vanuit seizoen 1, alleen vaag wat blauwgloeiende oogjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
neuh, da's arthas van de frozen throne.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja hè! Vooral van de voorkant:
[ afbeelding ]
Ze zou een goede Cersei geweest zijn, zoals ze nu is in Snowwhitequote:
Er mag niemand mooier zijn dan Cersei, volgens cerseiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zou een goede Cersei geweest zijn, zoals ze nu is in Snowwhite
Geen idee of er nog een soortgelijke rol is in de boeken.
Zo lang, wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Wihakayda het volgende:
[ afbeelding ]
*wil een andere formuleringh|*
quote:
Als ze zo graag wilt, mag ze ook voor de gewone arbeidsloonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Jivis het volgende:
Heb het idee dat Charlize wat te duur is voor de makers van de serie.
Dan stop ik meteen met kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef Franknfurter het volgende:
Zolang Kristen Steward maar niet in GoT komt.
Obelix in asterix zijn bodyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
Ze is als kind in een ketel wiet gevallen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
Zou een goeie wight zijn![]()
Of nee... nee toch niet...
Als ze het echt zo graag wil doet ze het voor nopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Jivis het volgende:
Heb het idee dat Charlize wat te duur is voor de makers van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou d'r ook sowieso doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef FerryNL het volgende:
Vind haar best wel knap hoor.![]()
[ afbeelding ]
Why? Niet jouw smaak, of doet ze je denken aan een ex die je hart gruwelijk brak?quote:
Omdat ik haar en gruwelijk irritant vind en omdat ik haar totaal niets zie toevoegen aan de huidige cast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Why? Niet jouw smaak, of doet ze je denken aan een ex die je hart gruwelijk brak?
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Nickske1912 het volgende:
Is seizoen 1 het hele eerste boek en seizoen 2 het hele tweede boek?
Ik zit er serieus over na te denken om die boeken aan te schaffen
Grotendeels wel ja. Als je wilt kun je nu makkelijk met boek 3 beginnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Nickske1912 het volgende:
Is seizoen 1 het hele eerste boek en seizoen 2 het hele tweede boek?
Ik zit er serieus over na te denken om die boeken aan te schaffen
Je vind Kirsten Stewart een vreemde bek hebben? Nu ben ik benieuwd wie je wel een normaal bek vind hebben?quote:
Dan kijk IK juist niet meer...quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Khaleesi het volgende:
Hier nog een filmpje van het bepje dat de dochter van Stannis gaat spelen in seizoen 3:
quote:
QFT, al moeten ze er een compleet nieuw karakter voor verzinnen, kan me niet schelenquote:
Wat wil je hiermee zeggen? Dat die post een reactie was op die andere post? De postdatum komt niet overeen. De bovenste post is circa 20 minuten later gepost dan de onderste post. Ik denk dus dat ie het toch over Kirsten Stewart had.quote:
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat die post een reactie was op die andere post? De postdatum komt niet overeen. De bovenste post is circa 20 minuten later gepost dan de onderste post. Ik denk dus dat ie het toch over Kirsten Stewart had.
O zo...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef benx het volgende:
[..]
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.
Makkelijk om JA te zeggen, 2 weken geleden alle boeken gehaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Wihakayda het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Ga jij als niet-lezer, nu wel de boeken lezen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Handig zeg. Maar mij spreekt de app die iemand hier postte meer aan, waarin alle series staan. Ik ga die denk ik installeren als ik mijn smartphone terugkrijg.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ze het echt zo graag wil doet ze het voor nop![]()
Geen idee alleen wie ze zou kunnen spelen.
O, wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Eigenlijk wel vreemd, want is het niet zo dat HBO binnenkort ook naar Nederland komt? Dan is het daar natuurlijk ook te zien (of is HBO al hier?, ik heb geen digitale tv, dus ik weet het niet zeker).quote:Game of Thrones op de buis bij RTL 4
RTL gaat de Amerikaanse serie Game of Thrones uitzenden op vlaggenschip RTL 4. De eerste aflevering is in het najaar. Dat heeft een woordvoerder van de zendergroep dinsdag bevestigd. Er is bewust voor gekozen om de serie op de hoofdzender uit te zenden. “Game of Thrones is een zeer succesvolle topserie met in binnen- en buitenland veel lovende kritieken. Met RTL 4 kunnen we hiermee een breed publiek bereiken en een plezier doen“, aldus een persvoorlichter.
Vaak wordt buitenlands drama door RTL op de kleinere zenders RTL 5, RTL 7 of RTL 8 geprogrammeerd. RTL 4 kent al jaren één vaste serie-avond: de maandagavond. Dan worden bekende titels als CSI en Bones uitgezonden.
Games of Thrones draait om het leven van een aantal adellijke families die strijden om de macht over het ‘mythische’ land Westeros. Het tweede seizoen, waarin de Nederlandse Carice van Houten een hoofdrol speelt, sloot zondag af.
De finale van het tweede seizoen trok op betaalzender HBO maar liefst 4,2 miljoen kijkers, en is daarmee de meest bekeken aflevering tot nu toe.
Bron
RTL4????? Dat is wel de laatste zender waar ik me GoT had voorgesteld!quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:25 schreef Karina het volgende:
Voor diegene die het liever op tv willen kijken (of misschien gewoon nog een keertje willen zien), al is dit het US topic, in het najaar is de serie ook op RTL4 te zien:
[..]
Eigenlijk wel vreemd, want is het niet zo dat HBO binnenkort ook naar Nederland komt? Dan is het daar natuurlijk ook te zien (of is HBO al hier?, ik heb geen digitale tv, dus ik weet het niet zeker).
Het meiske zag er op film anders al schattiger uit dan op die paar foto's in dat vorige topique...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef benx het volgende:
[..]
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.
Zeg als iedereen die boeken gaat lezen, dan wil dat toch niet zeggen dat jullie volgend jaar allemaal verkassen naar het boekspoiler topic he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk om JA te zeggen, 2 weken geleden alle boeken gehaald
Eeeeh .... RTL zit standaard in je pakket, dat is de meerwaarde denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef megamandy het volgende:
Hbo is al vanaf april ongeveer in NL en het tweede seizoen was dan ook al gelijk te zien hier. Ik snap de meerwaarde ook echt niet.
Het gaat dan sowieso pas na 22u uitgezonden worden. En persoonlijk vind ik de serie niet bij rtl 4 passen, meer iets voor rtl 5
Is het dan niet zo dat ik in dat geval veel (relevante) achtergrondinformatie misloop?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:02 schreef BartK. het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Als je wilt kun je nu makkelijk met boek 3 beginnen.
is voor HBO alleen maar promotie. Ze zenden dit najaar pas seizoen 1 uit, tegen de tijd dat seizoen 3 begint gaan er vast wel wat kijkers die bij RTL aangehaakt zijn een abbo op HBO nemenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:39 schreef Klauz het volgende:
[..]
Eeeeh .... RTL zit standaard in je pakket, dat is de meerwaarde denk ik.
Denk het wel. Het beste is om gewoon bij boek 1 te beginnen, maar als je niet alles wilt herhalen kun je dat eventueel nog wel skippen. Boek 2 zou ik wel lezen aangezien daarvan echt veel de serie niet gehaald heeft, wat verwarrend kan zijn als je boek 3 gaat lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:32 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat ik in dat geval veel (relevante) achtergrondinformatie misloop?
Ook wel, maar daarvan is veel meer in de serie terechtgekomen dan van boek 2.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:51 schreef Klauz het volgende:
in boek 1 zit ook wel veel achtergrondinfo neem ik aan? of valt dat wel mee
nu ik dat bericht lees is het echt non-nieuws, ze zegt alleen:quote:I am waiting for Season 3 with the same level of anticipation Eric Cartman had for the new Wii.
Dan denk ik dat ik gewoon ga beginnen bij boek 1. Geheugen wat opfrissen kan ook geen kwaad. Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Denk het wel. Het beste is om gewoon bij boek 1 te beginnen, maar als je niet alles wilt herhalen kun je dat eventueel nog wel skippen. Boek 2 zou ik wel lezen aangezien daarvan echt veel de serie niet gehaald heeft, wat verwarrend kan zijn als je boek 3 gaat lezen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 05:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, seizoen 1 is reeds uitgezonden. Seizoen 2 werd op de maandagavond uitgezonden en HBO NL is hier dus mee bij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
is voor HBO alleen maar promotie. Ze zenden dit najaar pas seizoen 1 uit, tegen de tijd dat seizoen 3 begint gaan er vast wel wat kijkers die bij RTL aangehaakt zijn een abbo op HBO nemen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
RTL4????? Dat is wel de laatste zender waar ik me GoT had voorgesteld!![]()
RTL Nederland heeft blijkbaar zoveel vertrouwen in de serie dat ze hem programmeren op het hoofdkanaal; RTL4.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef megamandy het volgende:
En persoonlijk vind ik de serie niet bij rtl 4 passen, meer iets voor rtl 5
Mij boeit het echt niet of het nou op rtl 4 komt of weet ik veel waar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
RTL Nederland heeft blijkbaar zoveel vertrouwen in de serie dat ze hem programmeren op het hoofdkanaal; RTL4.
Dat is juist alleen maar mooi toch.
De reclameblokken zijn sowieso ongelofelijk irritant. Kijk ik een willekeurige film, elke kwartier film wordt afgewisseld met een kwartier reclame. Ik neem nu gewoon die meuk op en spoel dan door, of download het alsnog. Het verbaasd me dat nog niemand hierover heeft geklaagd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef eQuaL het volgende:
Leuk, 10 minuutjes GoT en dan een fijn reclameblok
Nee dan download ik hem wel lekker, 720p ftw
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat nog niemand hierover heeft geklaagd?
Oke oke, dat was heel naief van mij.quote:
Weg van de minste weerstand heet dat...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Klauz het volgende:
downloaduh downloaduh lekkeh graties
nederlanders
Alleen Nederlanders downloaden inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Klauz het volgende:
nederlanders
Wat ben jij streng zeg...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef Franknfurter het volgende:
Volgend topic geen downloadgezeik? We hebben nu de afgelopen 3 topics iedere keer wel 1 iemand gehad die liep te mekkeren over downloaden. Geloof me, je verandert niks met het gemekker dus let it be.
Ik doe het niet per se omdat het gratis is knaap, meer omdat het eenvoudiger en sneller is dan als ik het via alternatieve wegen moet proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Klauz het volgende:
nederlanders
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Klauz het volgende:
nederlanders
Omdat ie nog niet gecast isquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteravond de seizoensfinale gekeken. Weer lekker zitten smullen.
Pluspunten:
-Daenerys die eindelijk niet zo loopt te mekkeren en die faggy warlock in de hens zet (en Kingslanding platgefikt)
-Drogo(These are questions for men with skinny arms
).
-Tywin (ik had alleen gehoopt dat ie Joffery zou pimpslappen).
-Dat lachje van Sansa
-Brienne die ff die gasten omlegt (2 quick deaths....)
-De meest lauwe white walker ooit op een paard ('sup Sam).
-De vuvuzela torture van Theon (en die klap na die speech, priceless).
Minpunten:
-Joffrey leeft nog
-Waarom heb ik Mance Rayder nog niet gezien?
Al met al prima spul, ben benieuwd wanneer Stannis nou eindelijjk Kingslanding gaat pakken en ik hoop dat Davos nog leeft, die was baas. Robb zal me momenteel een beetje aan de reet roesten, Arya had met Jaqen mee moeten gaan en hopelijk zien we nog een goede scene met Ygritte.
Ja good stuff allemaal, jammer dat we weer zo lang moeten wacht
(Valt me trouwens op dat er wel veel azijnpissers hier zitten zeg)
Ik ben doof, mag ik vragen of dit echt serieus gezegd is of is dit gewoon lollig bedoelt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
-De meest lauwe white walker ooit op een paard ('sup Sam).
Ah, laat ze toch. Als je er zelf ook over begint, hou je het alleen maar in stand.quote:(Valt me trouwens op dat er wel veel azijnpissers hier zitten zeg)
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben doof, mag ik vragen of dit echt serieus gezegd is of is dit gewoon lollig bedoelt?
[..]
Ah, laat ze toch. Als je er zelf ook over begint, hou je het alleen maar in stand.
Oh, kreeg je dat mee? Vreemd, ik niet. Ik had het idiote idee dat boekenlezers meer oog voor details hebben dan tvseriekijkers. Wist ik veel dat daar heftig op gereageerd zou worden door azijnpissers. Overigens heb ik geen gejank gelezen over boekenlezers. Welk topic heb jij in godsnaam gelezen joh?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Het was meer dat hij echt zo zijn hoofd naar Sam draaide en dan zo keek van, " 'sup dude, we gaan je muurtje pakken."
Gewoon een hoop gejank om niets, vooral het volk dat maar de helft lijkt mee te krijgen en dan gaat janken over boeklezers. Gewoon opletten.
De afgelopen drie topics doorgelezen voor ik mijn reactie plaatste. Ik zal het wel anders hebben geïnterpreteerd dan jij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh, kreeg je dat mee? Vreemd, ik niet. Ik had het idiote idee dat boekenlezers meer oog voor details hebben dan tvseriekijkers. Wist ik veel dat daar heftig op gereageerd zou worden door azijnpissers. Overigens heb ik geen gejank gelezen over boekenlezers. Welk topic heb jij in godsnaam gelezen joh?
En ze is lelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Ygritte haar accent een beetje irritant"Jonn Snohhhh"
"The Loooooooowd o' Booooooones"quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Ygritte haar accent een beetje irritant"Jonn Snohhhh"
That she is not...quote:
Waar is die hypnotiserende pic die je vorige keer had?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ga de zoveelste dreigende boeklezer vs. seriekijker discussie vakkundig verijdelen met een sexy gifje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welks?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar is die hypnotiserende pic die je vorige keer had?
quote:
Maakt mij niet uit of je een boeklezer of seriekijker bent, ik snap het gemauw van sommige niet. Ze lijken iets niet te begrijpen, dan leg je het uit en dan komt standaard de opmerking, 'Ja maar jij hebt de boeken gelezen.'. Nee, ik let gewoon op en jij niet. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ga de zoveelste dreigende boeklezer vs. seriekijker discussie vakkundig verijdelen met een sexy gifje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Suits begint 14 juni 2012 weer aan seizoen 2quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad. Als puntje bij paaltje komt doen die grote acteurs het toch niet want geld. Ze gaan niet maanden op een low-budget set in Europa staan als ze in diezelfde tijd een blockbuster kunnen opnemen, bij wijze van spreke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef planethugo het volgende:
herkenbare reactie onder die link van Charlize:
[..]
nu ik dat bericht lees is het echt non-nieuws, ze zegt alleen:
Id be totally open to it. Im open to anything, dude. Im open to anything.
Yeah dude, not gonna happen ;')
Als jij dat wilquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:44 schreef Franknfurter het volgende:
Krijgen we nou nog 306 dagen gemekker over boekenlezers en seriekijkers?
EN DOWNLOADEN!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:44 schreef Franknfurter het volgende:
Krijgen we nou nog 306 dagen gemekker over boekenlezers en seriekijkers?
Maar een paar posts hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:50 schreef Klauz het volgende:
ik maak 1 opmerking over downloaden, gelijk iedereen 1 pagina lang over de zeik
Er zijn gewoon mensen die perse ff willen komen zeiken. 2 topicjes geleden mekkerde de helft van de topic over de waardeloze TT. Toen de TT uiteindelijk veranderd was in wat iedereen liever had gezien zei werkelijk niemand er iets over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:50 schreef Klauz het volgende:
ik maak 1 opmerking over downloaden, gelijk iedereen 1 pagina lang over de zeik
Weet je inmiddels het verschil tussen een wight en een white walker al?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die perse ff willen komen zeiken. 2 topicjes geleden mekkerde de helft van de topic over de waardeloze TT. Toen de TT uiteindelijk veranderd was in wat iedereen liever had gezien zei werkelijk niemand er iets over.
De azijnpissers willen gewoon ff lekker hier hun gal spuien, het maakt totaal niet uit waarover het gaat. Ze vinden toch wel iets om over te mekkeren.
Ja. Ik zag het verschil wel maar wilde jullie ff testen of zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weet je inmiddels het verschil tussen een wight en een white walker al?
Fok is gewoon een forum vol zeikerds, omdat zeiken nu eenmaal leuk is.
Dus dat zegt meteen dat niemand een boxset koopt ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Klauz het volgende:
nederlanders
quote:
Nadeel van die set is dat de boeken redelijk klein zijn. Zelf heb ik een andere set gekocht, en die boeken zijn net wat groter. Hij is alleen niet meer leverbaar:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef muzas het volgende:
bol.com 4 tientjes voor 5 boeken... Er zijn ook 5 boeken uit toch? Want als ik een bundel van 4 koop, moet ik later losse edities gaan kopen?
edit: hmm wat wel gek is, bij bol, de box van 4 is 29 euro, en het losse 5e deel een tientje.. 2 euro goedkoper dan de set![]()
Wat ik zeg dus. In die set die jij plaatst zijn er geen boeken gesplitst. Maar de boeken zijn een stuk kleiner van formaat (echte pockets dus) dus dan zit je al snel met een pocket van 900 pagina's in je handen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef muzas het volgende:
Ah, al die verschillende boeken ook... Neem aan dat de tekst in allen hetzelfde is?
Lees namelijk net dat er een boek in 2 delen is gesplitst, maar in andere sets zit die in 1?
http://www.play.com/Books(...)/ListingDetails.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Engelstalige boeken op bol kopen, dan ben je echt een dief van je eigen portemonnee.
Kijk eens op
play.com
bookdeopisotory.co.uk of .com
amazon.co.uk .com of .de
Uit die 6 sites de goedkoopste zoeken en kopen. Je kunt natuurlijk ook 1 van die 6 pakken, want ze zijn 99 van de 100 keer sowieso allemaal goedkoper dan die afzetters van bol.
Kak!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Alleen nog ff wachten tot 12 juli, sorry
Je kan ook voor deze gaan, maar dat kost je in the end meer, omdat je dan het laatste boek (of gesplitst in 2) nog moet hebben.quote:
Hoe kun je betalen op die site.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
http://www.play.com/Books(...)/ListingDetails.html
[ afbeelding ]
Die moet je gewoon hebben, punt
Kun je bij play.com betalen met ideal ofzo? Of moet je dan een credit card hebben? Misschien toch maar eens eentje halen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
http://www.play.com/Books(...)/ListingDetails.html
[ afbeelding ]
Die moet je gewoon hebben, punt
Ach dat valt wel mee, geloof dat momenteel Woody Harrelson en Matthew Mcconaughey een serie aan het opnemen zijn. Zat voorbeelden ook van grote acteurs/actrices die een gast rolletje in een serie doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad. Als puntje bij paaltje komt doen die grote acteurs het toch niet want geld. Ze gaan niet maanden op een low-budget set in Europa staan als ze in diezelfde tijd een blockbuster kunnen opnemen, bij wijze van spreke.
Een gastrolletje is wat anders dan regular of recurring natuurlijk. Voor een gastrolletje/cameo komen ze meestal een dagje overvliegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee, geloof dat momenteel Woody Harrelson en Matthew Mcconaughey een serie aan het opnemen zijn. Zat voorbeelden ook van grote acteurs/actrices die een gast rolletje in een serie doen.
Theron hoeft van mij alleen niet, vind haar als actrice ook totaal niet binnen de rest van de cast passen op de een of andere manier.
Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een gastrolletje is wat anders dan regular of recurring natuurlijk. Voor een gastrolletje/cameo komen ze meestal een dagje overvliegen.
Zeker, Kate Winslet bijvoorbeeld ook. Maar dat is mijn punt niet echt, want bij dat soort series (meestal in het genre drama) gaat het budget voor het grootste gedeelte op aan de desbetreffende hoofdrolspeler. Game of Thrones is een fantasyserie en ze schieten veel op locatie, wat enorm veel geld kost. Om over de special effects nog maar te zwijgen. Ik denk dat een actrice als Theron voor een grotere rol dus echt niet in het budget past. De acteurs in Game of Thrones zullen momenteel ook niet een enorm salaris krijgen, wellicht op de wat grotere namen als Charles Dance na.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.
maar die serie krijgt voor een 2de seizoen waarschijnlijk een andere zaak met andere detectives. Alhoewel er steeds meer filmsterren zich wagen aan een serie blijven de echt grote sterren toch huiverig om veel werk tegen een relatief lage vergoeding te doen en bovendien jaren vast te zitten aan eenzelfde karakterquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.
Nee klopt, zie het ook niet snel gebeuren en ik heb het liever ook niet. De grote namen kan ik nooit zo goed los zien van hun echte persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld Wendy van dijk in die politieserie, dan denk ik de hele tijd ha dat is wendy van dijk. Dat is funest voor het personage. Ze mogen wat mij betrefd gewoon op dezelfde voet doorgaan als ze nu doen qua castings. Grote namen heeft de serie niet nodig om kijkers te trekken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeker, Kate Winslet bijvoorbeeld ook. Maar dat is mijn punt niet echt, want bij dat soort series (meestal in het genre drama) gaat het budget voor het grootste gedeelte op aan de desbetreffende hoofdrolspeler. Game of Thrones is een fantasyserie en ze schieten veel op locatie, wat enorm veel geld kost. Om over de special effects nog maar te zwijgen. Ik denk dat een actrice als Theron voor een grotere rol dus echt niet in het budget past. De acteurs in Game of Thrones zullen momenteel ook niet een enorm salaris krijgen, wellicht op de wat grotere namen als Charles Dance na.
Ik denk dat Sean Bean ook vooral mee heeft gedaan in het eerste seizoen omdat hij wist dat het maar een korte rol zou zijn.
Eens. Vond ik bij een serie als Lost bijvoorbeeld ook prettig, al die onbekende namen. En dan had je toch nog die Charlie/Dominic Monaghan ertussen, die ik altijd als Hobbit ben blijven zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee klopt, zie het ook niet snel gebeuren en ik heb het liever ook niet. De grote namen kan ik nooit zo goed los zien van hun echte persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld Wendy van dijk in die politieserie, dan denk ik de hele tijd ha dat is wendy van dijk. Dat is funest voor het personage. Ze mogen wat mij betrefd gewoon op dezelfde voet doorgaan als ze nu doen qua castings. Grote namen heeft de serie niet nodig om kijkers te trekken.
Precies. Hij is voor altijd Blackadderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef Klauz het volgende:
dat is de vloek die rust op mensen als Rowan Atkinson
Ik heb geen van beide.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb dus ook geen credit card![]()
Ik heb gewoon geld.
een komiek bedoelde ik meer (Blackadder/Mr Bean)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies. Hij is voor altijd Blackadder.
we do not sowquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
slogan van de Greyjoys, not the golden, but the iron price. (Niet kopen, maar roven)
quote:
What is dead may never die.quote:
Ja, dat onderging Theon ook toen hij weer terugkwam vanuit Winterfell.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef Klauz het volgende:
[..]
het schijnt dat ze als doopritueel kinderen bijna laten verdrinken?
Wet dog...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat onderging Theon ook toen hij weer terugkwam vanuit Winterfell.
Daar heeft hij echt een rotkopquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wet dog...Should've drowned him for real!
![]()
[ afbeelding ]
volgens mij werd hij toen alleen maar een beetje nat gespetterd? of moest hij ook bijna verdrinkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wet dog...Should've drowned him for real!
![]()
[ afbeelding ]
Oh Theon, als je toch eens geweten had welk een lot je boven het hoofd hing!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Werd hij niet gezegend ofzo? Zo van, je gaat varen, hier dit brengt geluk, plens
Op welk moment had ie geen rotkop dan?quote:
in deze clipquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op welk moment had ie geen rotkop dan?
dat lijkt mij bijna onmogelijk in dit topic eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
ZOMG, wist niet dat die twee broer en zus waren!!??
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
Mwhehehe... So true.quote:
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ja maar jij leest het boek zeker?? Dit is het tv topic, ga maar lekker naar die andere!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik?
Mwhehehe....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja maar jij leest het boek zeker?? Dit is het tv topic, ga maar lekker naar die andere!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik
Ik vind je gifjes juist een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik zal eens kappen met die gifjes anders komen straks de iphone/ipad huilies e.d.
vrij helder en mooi glas eigenlijk voor een middeleeuwse samenlevingquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je gifjes juist een welkome afwisseling.
Hier nog 1tje voor jou: [ afbeelding ]
Chapeau, je hebt goed opgelet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
een verkrachter die uiteindelijk z'n zin kreeg.
Nee.quote:
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Klauz het volgende:
[..]
moet je seizoen 1 maar eens beter bekijken dan.
in het boek schijnt het anders te zijn inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.
Hij wilde altijd al een zoon met een toupetje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
een verkrachter die uiteindelijk z'n zin kreeg.
http://elegantpi.dreamwidth.org/747684.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.
In het boek is de Khal juist heel zacht en beminnend naar Khaleesi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Klauz het volgende:
[..]
in het boek schijnt het anders te zijn inderdaad.
Lol, ook al heeft ie Dany niet verkracht, dan wel die duizend vrouwelijke oorlogsslachtoffers die haar voorgingen.... Big deal....quote:
ja en in de serie niet (in het begin)quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In het boek is de Khal juist heel zacht en beminnend naar Khaleesi.
Zo lang ze lacht is het geen verkrachting.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Kirov het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk is geen verkrachting
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo lang ze lacht is het geen verkrachting.
Enne.... heb mijn phone eindelijk terug. Wat was de app ook al weer om me op de hoogte te houden wanneer welk serie weer begint? Wie postte het ook alweer? Wihayadada of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? TV Forecast, hele fijne app voor series uit de USA en UK.
Je kunt zelf de serie zoeken die je wilt en toevoegen aan de lijst.吴 曼 迪
Hoezo schijnt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zeker doen! Schijnt echt goed te zijn!
Die chaplin kleindochter voor beste kontquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Jivis het volgende:
Wie vinden jullie dat voor dit seizoen een Golden Globe en/of Emmy mag ontvangen?
Ik ga toch weer voor Peter Dinklage, hoewel Charles Dance ook erg sterk was.
Lena Headeyquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Jivis het volgende:
Wie vinden jullie dat voor dit seizoen een Golden Globe en/of Emmy mag ontvangen?
Ik ga toch weer voor Peter Dinklage, hoewel Charles Dance ook erg sterk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |