En dus? Hoeft men dan niet terug te lezen of kunnen we gewoon tot het oneindige blijven herhalen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lees ff terug? Die topics zijn niet bij te houden op zondag, maandag en dinsdag.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou? Nou? Kom dan? *poep tegen hoofd gooit*
Gruwelijke scene, top actrice.quote:
Waarom heeft die ene geen neus eigenlijk? Het waren toch geen zombies?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
Uitprobeersel, pilotquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom heeft die ene geen neus eigenlijk? Het waren toch geen zombies?
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee, White Walkers worden zo "geboren" als ze zijn. Ze veranderen niet en zijn nooit levend-dood-levend geweest. Alleen levend en altijd al een white walker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.
Die mensen worden geen white walkers als ze dood gaan, hoogstens whights.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als z'n neus er nou net afgeslagen is toen hij dood ging, dan groeit die er natuurlijk niet weer aan als hij een white walker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breaking Bad is awesome! Seizoen 1 en 2 moet je ff doorheen bijten maar 3 en 4 zijn super vet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef stijn_ het volgende:
Winter is coming..
Gelukkig moet ik de complete serie Breaking Bad nog zien, dus daar ga ik maar eens mee beginnen..
Nee wacht, wat gebeurd er als een whiwa een wight zwanger maakt? Krijg je dan een whiwi?quote:
Gokje: omdat nu iemand anders de white walkers ontwerpt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Stannis is in Dragonstone. Een klein kuteiland ergens.quote:
Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.quote:
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.
Alleen kwam na de oorlog ook Dragonstone vrij (waar de Targaryans zaten) en toen heeft Robert dat aan Stannis geschonken en bleef Renly achter op Storms End.
Als ze eens wist wat hij heeft gedaan ten opzicht van Ned nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
Jazeker, toffe seriequote:
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Volgens mij was Storms End wel van Renly, maar was hij ergens in de buurt van High Garden voor z'n huwelijk met Margery.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.
Zijn zetel was Storms End maar voor zijn huwelijk met Margaery ging hij naar Highgarden. Vervolgens trok hij met zijn leger naar het oosten richting Kingslandingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Ik wil ook wel spoileren hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ben ik trouwens de enige die
[ afbeelding ]
vindt lijken op Tywin?
ueberlol!quote:
quote:
Ik kan me heul die white walker zo duidelijk in beeld niet meer herinneren vanuit seizoen 1, alleen vaag wat blauwgloeiende oogjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
neuh, da's arthas van de frozen throne.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja hè! Vooral van de voorkant:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |