abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 23:23:04 #251
11102 knep
Mountainfreak
pi_112455561
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het overgrote deel, zo niet alles is afgeslacht
Mwah, lijkt me niet toch? Alleen dat beperkte groepje wat die uitkijkpost moest uitschakelen is vertrokken richting night lands, althans dat denk ik.
pi_112455571
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Jaja :Y en de Lannisters maar denken dat al die troonpretendenten het ergste is waar je je druk om kunt maken :)
Precies, waar kan ik me inschrijven voor de Night's Watch ? Ze hebben me nodig.
pi_112455748
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:21 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ze kunnen niet over/langs de muur door magie.
De magie van de First Men , en hoeveel zijn daar nu van over?

Alhoewel nu de draken weer geboren zijn, komt er weer magie in de wereld terug.
pi_112455759
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Precies, waar kan ik me inschrijven voor de Night's Watch ? Ze hebben me nodig.
Zit je daar met -20 je ballen af te vriezen, met bijna niets te eten en alleen maar kerels om je heen terwijl een stel wights en wildlings je dood willen hebben. Ik pas.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_112455787
quote:
18s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]
Ik vroeg me af of mensen die de boeken niet hebben gelezen mee wilde filosoferen over de reden.
Dat zei je er anders niet bij, dus rot zelf lekker op. Ik gaf een neutrale verklaring voor je vraag die werkelijk helemaal niets voor je verpest mbt tot de serie of de boeken.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Echt, hoe moeilijk is het om de boeken er gewoon eens buiten te laten.
Ik had tevergeefs weer hoop dat ik hier gewoon rustig mee kon lezen over de tvserie alleen :W
Flikker toch op man, dit soort kinderachtig gedrag komt me zo de strot uit he. Ik hoop dat je hier weg blijft :W
pi_112455885
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:25 schreef Silv het volgende:

[..]

Zit je daar met -20 je ballen af te vriezen, met bijna niets te eten en alleen maar kerels om je heen terwijl een stel wights en wildlings je dood willen hebben. Ik pas.
Ja verschil moet er wezen he :{w
pi_112455940
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vette aflevering maar The House Of The Undying was wel een aardige anti-climax.
Heel vet met de Iron Throne en vooral met Khal Drogo maar die warlock die gedood word door vuur :')..
Tenslotte, die scene tussen Tyrion en Shae vond ik erg sweet O+ !
He jij ook hier w/
pi_112455994
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef eQuaL het volgende:

[..]

He jij ook hier w/
Ja leuk he. :W
pi_112456014
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

De magie van de First Men , en hoeveel zijn daar nu van over?

Alhoewel nu de draken weer geboren zijn, komt er weer magie in de wereld terug.
Die magie verzwakt niet volgens mij, anders zou Storms End ook al lang weggeblazen zijn.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_112456235
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:29 schreef Kirov het volgende:

[..]

Die magie verzwakt niet volgens mij, anders zou Storms End ook al lang weggeblazen zijn.
Dan is er toch ook geen dreiging als ze er niet langs zouden kunnen? Iedereen zuiden van de muur kan het zich niks schelen wat er gebeurt met de wildlings en maakt zich alleen zorgen om zijn eigen huis en haard.
pi_112456242
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:29 schreef Kirov het volgende:

[..]

Storms End is maar weinig over bekend. Als het gebouwd is door Bran the Builder kan ik me voorstellen dat het ook wel blijft staan zonder magie...
pi_112456385
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Nog meer tieten ?
Dat was wel t eerste wat ik hoopte toen ze zei: I'll show you

;(
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_112456496
Ben echt benieuwd naar seizoen 3. Maar verwacht alleen dat die ook weer zo moet inkomen, net als bij dit seizoen. :{
pi_112457134
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:26 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat zei je er anders niet bij, dus rot zelf lekker op. Ik gaf een neutrale verklaring voor je vraag die werkelijk helemaal niets voor je verpest mbt tot de serie of de boeken.

[..]

Flikker toch op man, dit soort kinderachtig gedrag komt me zo de strot uit he. Ik hoop dat je hier weg blijft :W
Dat hoef ik helemaal niet er bij te zeggen want dit is het topic over de serie op tv, dus dat is dan vanzelfsprekend :)

Dat het jou de strot uit komt wil nog niet zeggen dat jij gelijk hebt :W tevens is het niet kinderachtig, het is gewoon de waarheid :)
pi_112457181
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dan is er toch ook geen dreiging als ze er niet langs zouden kunnen? Iedereen zuiden van de muur kan het zich niks schelen wat er gebeurt met de wildlings en maakt zich alleen zorgen om zijn eigen huis en haard.
Ze weten niet eens zeker dat de white walkers bestaan, ze zijn ten strijde getrokken tegen de wildlings en om te kijken of de white walkers echt terug zijn.
pi_112457285
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat hoef ik helemaal niet er bij te zeggen want dit is het topic over de serie op tv, dus dat is dan vanzelfsprekend :)

Dat het jou de strot uit komt wil nog niet zeggen dat jij gelijk hebt :W tevens is het niet kinderachtig, het is gewoon de waarheid :)
Heee ben je er toch weer? :W
pi_112457301
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:32 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Storms End is maar weinig over bekend. Als het gebouwd is door Bran the Builder kan ik me voorstellen dat het ook wel blijft staan zonder magie...
Hij is gebouwd met magie omdat alle eerdere pogingen om een kasteel daar te bouwen mislukten.
pi_112457314
Zou Ser Davos nog in leven zijn eigenlijk?
  maandag 4 juni 2012 @ 23:48:53 #269
133369 Jivis
Critikut
pi_112457405
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Zou Ser Davos nog in leven zijn eigenlijk?
Dat we hem deze aflevering niet in een korte scene op het strand hebben zien kruipen pleit niet voor hem vrees ik ;(.
Amen.
pi_112457495
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Heee ben je er toch weer? :W
Ja ik zit op werk te vervelen dus als tijdsbesteding hou ik er van kneusjes op hun plek te zetten :9
  maandag 4 juni 2012 @ 23:50:59 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_112457597
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Brann en co hebben geen idee wat er is gebeurd. Die 500 man gingen er vanuit dat de kids dood zijn.
Maar die kale ouwe vent wist wel welk leger het was, er was geen reden dat hij vertelde dat ze weg moesten gaan.

vond het maar een matig seizoenseinde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_112457619
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef Kirov het volgende:

[..]

Hij is gebouwd met magie omdat alle eerdere pogingen om een kasteel daar te bouwen mislukten.
HBO heeft hier ook een kort filmpje over gemaakt, volgens mij spreekt Bran dit in.
pi_112457924
Ik heb het vast niet goed gevolgd maar waar is Bronn heen (de huurling van tyrion)? En waarom ging pod weg? Hij diende min of meer Tyrion? Ik snap ook niet waarom Tyrion zonder uitleg ineens geen hand meer is.

Leuk om Drogo weer te zien. En godzijdank zijn de draakjes weer bij Dany en werd dit niet 1 jaar of zo uitgesteld. Wel beetje anticlimax de gevecht tussen de warlock en Dany.

Meesterlijk hoe Theon die knal op zijn kop kreeg terwijl hij zo op zijn borst zat te kloppen met heftige toespraak.

Ik kijk naderhand wel opnieuw met NL subs.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112457953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar die kale ouwe vent wist wel welk leger het was, er was geen reden dat hij vertelde dat ze weg moesten gaan.

vond het maar een matig seizoenseinde.
Je hebt gelijk, is inderdaad vreemd. Kan me nu ook ff niet bedenken waarom ze het zo doen...

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb het vast niet goed gevolgd maar waar is Bronn heen (de huurling van tyrion)? En waarom ging pod weg? Hij diende min of meer Tyrion? Ik snap ook niet waarom Tyrion zonder uitleg ineens geen hand meer is.

Leuk om Drogo weer te zien. En godzijdank zijn de draakjes weer bij Dany en werd dit niet 1 jaar of zo uitgesteld. Wel beetje anticlimax de gevecht tussen de warlock en Dany.

Meesterlijk hoe Theon die knal op zijn kop kreeg terwijl hij zo op zijn borst zat te kloppen met heftige toespraak.

Ik kijk naderhand wel opnieuw met NL subs.
Bronn is geen commander van Gold Cloaks meer, op last van Tywin, de nieuwe Hand of the King. Tywin is nu in de stad, Tyrion was alleen zijn plaatsvervanger, en mag nu dus plaats maken voor zijn vader!
pi_112458203
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja ik zit op werk te vervelen dus als tijdsbesteding hou ik er van kneusjes op hun plek te zetten :9
Hej, een boekenspoilerhuillie. :W
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, is inderdaad vreemd. Kan me nu ook ff niet bedenken waarom ze het zo doen...

[..]

Bronn is geen commander van Gold Cloaks meer, op last van Tywin, de nieuwe Hand of the King. Tywin is nu in de stad, Tyrion was alleen zijn plaatsvervanger, en mag nu dus plaats maken voor zijn vader!

Dat snapte ik nog, maar waar is ie? Laat Bronn hem gewoon vallen nu hij geen Hand meer is, is ie weggegaan, vermoord, werkt ie nu voor Tywin?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')