abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112451590
Echt, hoe moeilijk is het om de boeken er gewoon eens buiten te laten.
Ik had tevergeefs weer hoop dat ik hier gewoon rustig mee kon lezen over de tvserie alleen :W
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_112451762
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik snap dat juist niet dat ze Niet blijven! Winterfell is het huis van hun King, dat laat je toch niet onbeheerd en brandend achter met t idee van: dr is toch niemand meer?
Erg onwaarschijnlijk!
Dat wordt in seizoen 3 duidelijk. Waarom? Nou, je wilt niks horen over boeken, maar dat is wel de reden :') ze hebben allerlei randzaken overgeslagen die dan vast aan bod zullen komen.

Want zoals het nu staat slaat het inderdaad nergens op. Hey, die twintig Greyjoy soldaten zijn opgeflikkerd, beter gaan we er vandoor? Oh wacht, die zijn ontsnapt en die soldaten uit het Noorden hebben Winterfall platgebrand .. hey wacht eens even..
pi_112451857
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
:D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 4 juni 2012 @ 22:47:38 #229
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112452690
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Echt, hoe moeilijk is het om de boeken er gewoon eens buiten te laten.
Ik had tevergeefs weer hoop dat ik hier gewoon rustig mee kon lezen over de tvserie alleen :W
Volgens mij zei die boeklezer alleen maar dat hij het zich ook afvroeg (omdat het in de boeken anders gaat). Als je zelfs dat niet meer mag zeggen in dit topic.
  maandag 4 juni 2012 @ 22:49:43 #230
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_112452894
Vette aflevering maar The House Of The Undying was wel een aardige anti-climax.
Heel vet met de Iron Throne en vooral met Khal Drogo maar die warlock die gedood word door vuur :')..
Tenslotte, die scene tussen Tyrion en Shae vond ik erg sweet O+ !
There is no rehab for stupidity.
pi_112453039
Was wel weer typisch Game of Thrones dat Stannis aan het begin van de aflevering alweer in Dragonstone zat om met Carice de nabeschouwing te doen. Maar goed, ik vond het wel duidelijk dat Stannis vorige aflevering door z'n eigen mannen werd meegenomen. Lijkt me nu niet echt iemand die zich over zou geven anders.

Ook typisch dat hij weg wist te komen en dat we dat niet te zien kregen. Dat terwijl de Lannisters en Tyrells korte metten met zijn mannen maakten. Maar goed, hij stond volgens mij wel te vechten aan de kant waar zijn versterkingen eerder vandaan kwamen, dus dat kon wel in principe.

Nu mooi een jaar de tijd om de boeken te lezen. En dan volgend jaar vooral niet in de verleiding komen om hier steeds aan te komen met: 'Tja, dat wordt allemaal duidelijk in boek 4, dan gebeurt er namelijk dit en dat...'
pi_112453258
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat wordt in seizoen 3 duidelijk. Waarom? Nou, je wilt niks horen over boeken, maar dat is wel de reden :') ze hebben allerlei randzaken overgeslagen die dan vast aan bod zullen komen.

Want zoals het nu staat slaat het inderdaad nergens op. Hey, die twintig Greyjoy soldaten zijn opgeflikkerd, beter gaan we er vandoor? Oh wacht, die zijn ontsnapt en die soldaten uit het Noorden hebben Winterfall platgebrand .. hey wacht eens even..
No shit Sherlock, ik snap ook wel dat dat in seizoen 3 duidelijk wordt :{
Ik zocht gewoon wat discussie/filosofie van nonboekenlezers, niet the actual answer.

@Gwywen, het voegt totaaaaaaal niets toe dat het in de boeken anders gaat, dus dat hoeft dan inderdaad niet genoemd te worden :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_112453420
quote:
Dit liep anders dan in de boeken
Daarom leest den deze hier dus geen boeken deze zomer. :N
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112453622
Wat een vette aflevering! Winterfell weg = geen veilige plek meer voor de Starks. Ben benieuwd. :P
Ook mooie scenes met Daenerys. Ook toen Jorah op het eind die Dotraki (ofzoiets) ging praten. :)

Hoop eigenlijk dat Stannis het volgende seizoen nog wel echt meespeeld, en misschien ook koning wordt. Ben benieuwd hoe het gaat als hij op de troon zit. :D
pi_112453784
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef maurisioo het volgende:
Wat een vette aflevering! Winterfell weg = geen veilige plek meer voor de Starks. Ben benieuwd. :P
Ook mooie scenes met Daenerys. Ook toen Jorah op het eind die Dotraki (ofzoiets) ging praten. :)

Hoop eigenlijk dat Stannis het volgende seizoen nog wel echt meespeeld, en misschien ook koning wordt. Ben benieuwd hoe het gaat als hij op de troon zit. :D
Mwah zo te zien is Stannis wel redelijk geowned. En nu hebben de Lannisters ook heel het zuiden erbij. Maar misschien dat Carice wel weer wat leuks tovert. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_112453820
Overigens; Stannis vs Melisandre. "Where is your god now?!?" _O_ _O_ _O_
pi_112454287
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Silv het volgende:

[..]

Mwah zo te zien is Stannis wel redelijk geowned. En nu hebben de Lannisters ook heel het zuiden erbij. Maar misschien dat Carice wel weer wat leuks tovert. :P
Nog meer tieten ?
pi_112454471
Bwoah ik zit elke keer op het puntje van mn stoel (en aan het eind van elke ep ben ik zowat van spanning van m'n stoel gedonderd :D) en elke keer heb ik weer 20 nieuwe vragen aaargh!

Toch boek 1 maar weer eens oppakken. Het lijkt erop dat boek 1 de serie vrij strak volgt (voor zover ik het gelezen heb dan) en dan lijkt het me niet leuk om verder te lezen.. Maar ik ben te nieuwsgierig. Kan echt geen jaar wachten -_-.

En ik mag hopen dat ze die Jaqen weer een leuker koppie geven want bluhh en anders dien ik ergens een klacht in :').
  maandag 4 juni 2012 @ 23:09:27 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_112454562
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef fratsman het volgende:
Overigens; Stannis vs Melisandre. "Where is your god now?!?" _O_ _O_ _O_
Nou die strijd werd daarna meteen weer beslecht toen ze hem lekker in t vlammetje liet kijken. Mak als een lammetje was ie weer ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_112454656
De night's watch, waarvan een groot gedeelte in het wildling gebied verbleven. Wat is daar dan mee gebeurd? In dat White Walker leger zaten volgens mij een aardig aantal night's watch soldaten.
Ik gok dat ze iets verder gestationeerd waren (vandaar 3x de hoorn), maar ja.. die zullen dus vrij snel aangevallen worden door dat leger.
pi_112454743
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwoah ik zit elke keer op het puntje van mn stoel (en aan het eind van elke ep ben ik zowat van spanning van m'n stoel gedonderd :D) en elke keer heb ik weer 20 nieuwe vragen aaargh!

Toch boek 1 maar weer eens oppakken. Het lijkt erop dat boek 1 de serie vrij strak volgt (voor zover ik het gelezen heb dan) en dan lijkt het me niet leuk om verder te lezen.. Maar ik ben te nieuwsgierig. Kan echt geen jaar wachten -_-.

En ik mag hopen dat ze die Jaqen weer een leuker koppie geven want bluhh en anders dien ik ergens een klacht in :').
Ik ook :7
pi_112454772
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:10 schreef schijffie het volgende:
De night's watch, waarvan een groot gedeelte in het wildling gebied verbleven. Wat is daar dan mee gebeurd? In dat White Walker leger zaten volgens mij een aardig aantal night's watch soldaten.
Ik gok dat ze iets verder gestationeerd waren (vandaar 3x de hoorn), maar ja.. die zullen dus vrij snel aangevallen worden door dat leger.
Ik neem aan dat het overgrote deel, zo niet alles is afgeslacht
pi_112454985
Ook kickass commander Mormont?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112455214
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:15 schreef Khaleesi het volgende:
De Beer _O_ Hoop het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112455272
quote:
Jup, 300 man, alle rangers.

edit ik bedoel dat hij daar ook zit, het gevecht is daar nog niet begonnen he!
Beneath the gold, the bitter steel
pi_112455286
quote:
Vroeg ik me ook al af ja.

En Dr Sexy, als dat zo is dan heeft dat leger straks eenmaal aangekomen bij de muur vrijwel geen tegenstand. En aangezien het gevolg van Hodor daar ook op weg naar is, lijkt dat me dat niet heel logisch.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:19:35 #247
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_112455290
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

De Beer _O_ Hoop het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

_O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:21:10 #248
11102 knep
Mountainfreak
pi_112455419
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef NDAsilenced het volgende:
De House of Undying vond ik juist erg mooi gedaan, het magisch mysterieuze, de sereniteit van de scene; de glimps van een mogelijke toekomst waar de iron throne met afgebrand dak (draken?) er totaal verlaten erbij staat, waar de lange winter zijn intreden heeft gemaakt. kippevel. De scene met Khal drogo was ook goed, emotioneel.
Zelfde geld ook voor de Arya, het mysterieuze prikkelt enorm; de munt, de spreuk, de spreekvorm, het gezicht..
Mooie afsluiter dus van het seizoen, de dreiging vanuit het noorden is nu realiteit geworden.
Helemaal mee eens, ik had sowieso niet zo'n hoge verwachtingen van dat HoU gedoe dus vond dit een prima oplossing. Mooi ook dat je een glimp van de toekomst en ook van hetgeen wat had kunnen zijn zag.

Drakenkoninginnetje heeft weer wat respect terugverdiend door niet in die boobytraps van de warlock te trappen. Met dank aan haar drakenkindertjes natuurlijk die haar wakker hielden ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door knep op 04-06-2012 23:29:32 ]
pi_112455433
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef schijffie het volgende:

[..]

En Dr Sexy, als dat zo is dan heeft dat leger straks eenmaal aangekomen bij de muur vrijwel geen tegenstand. En aangezien het gevolg van Hodor daar ook op weg naar is, lijkt dat me dat niet heel logisch.
Ze kunnen niet over/langs de muur door magie.
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 4 juni 2012 @ 23:22:12 #250
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112455490
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef schijffie het volgende:

[..]

Jaja :Y en de Lannisters maar denken dat al die troonpretendenten het ergste is waar je je druk om kunt maken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')