Dat wordt in seizoen 3 duidelijk. Waarom? Nou, je wilt niks horen over boeken, maar dat is wel de redenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik snap dat juist niet dat ze Niet blijven! Winterfell is het huis van hun King, dat laat je toch niet onbeheerd en brandend achter met t idee van: dr is toch niemand meer?
Erg onwaarschijnlijk!
quote:
Volgens mij zei die boeklezer alleen maar dat hij het zich ook afvroeg (omdat het in de boeken anders gaat). Als je zelfs dat niet meer mag zeggen in dit topic.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Echt, hoe moeilijk is het om de boeken er gewoon eens buiten te laten.
Ik had tevergeefs weer hoop dat ik hier gewoon rustig mee kon lezen over de tvserie alleen
No shit Sherlock, ik snap ook wel dat dat in seizoen 3 duidelijk wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat wordt in seizoen 3 duidelijk. Waarom? Nou, je wilt niks horen over boeken, maar dat is wel de redenze hebben allerlei randzaken overgeslagen die dan vast aan bod zullen komen.
Want zoals het nu staat slaat het inderdaad nergens op. Hey, die twintig Greyjoy soldaten zijn opgeflikkerd, beter gaan we er vandoor? Oh wacht, die zijn ontsnapt en die soldaten uit het Noorden hebben Winterfall platgebrand .. hey wacht eens even..
Daarom leest den deze hier dus geen boeken deze zomer.quote:Dit liep anders dan in de boeken
Mwah zo te zien is Stannis wel redelijk geowned. En nu hebben de Lannisters ook heel het zuiden erbij. Maar misschien dat Carice wel weer wat leuks tovert.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:58 schreef maurisioo het volgende:
Wat een vette aflevering! Winterfell weg = geen veilige plek meer voor de Starks. Ben benieuwd.
Ook mooie scenes met Daenerys. Ook toen Jorah op het eind die Dotraki (ofzoiets) ging praten.
Hoop eigenlijk dat Stannis het volgende seizoen nog wel echt meespeeld, en misschien ook koning wordt. Ben benieuwd hoe het gaat als hij op de troon zit.
Nog meer tieten ?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Mwah zo te zien is Stannis wel redelijk geowned. En nu hebben de Lannisters ook heel het zuiden erbij. Maar misschien dat Carice wel weer wat leuks tovert.
Nou die strijd werd daarna meteen weer beslecht toen ze hem lekker in t vlammetje liet kijken. Mak als een lammetje was ie weerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef fratsman het volgende:
Overigens; Stannis vs Melisandre. "Where is your god now?!?"![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 23:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwoah ik zit elke keer op het puntje van mn stoel (en aan het eind van elke ep ben ik zowat van spanning van m'n stoel gedonderd) en elke keer heb ik weer 20 nieuwe vragen aaargh!
Toch boek 1 maar weer eens oppakken. Het lijkt erop dat boek 1 de serie vrij strak volgt (voor zover ik het gelezen heb dan) en dan lijkt het me niet leuk om verder te lezen.. Maar ik ben te nieuwsgierig. Kan echt geen jaar wachten -_-.
En ik mag hopen dat ze die Jaqen weer een leuker koppie geven want bluhh en anders dien ik ergens een klacht in.
Ik neem aan dat het overgrote deel, zo niet alles is afgeslachtquote:Op maandag 4 juni 2012 23:10 schreef schijffie het volgende:
De night's watch, waarvan een groot gedeelte in het wildling gebied verbleven. Wat is daar dan mee gebeurd? In dat White Walker leger zaten volgens mij een aardig aantal night's watch soldaten.
Ik gok dat ze iets verder gestationeerd waren (vandaar 3x de hoorn), maar ja.. die zullen dus vrij snel aangevallen worden door dat leger.
De Beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, 300 man, alle rangers.quote:
Vroeg ik me ook al af ja.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De BeerHoop het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Helemaal mee eens, ik had sowieso niet zo'n hoge verwachtingen van dat HoU gedoe dus vond dit een prima oplossing. Mooi ook dat je een glimp van de toekomst en ook van hetgeen wat had kunnen zijn zag.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef NDAsilenced het volgende:
De House of Undying vond ik juist erg mooi gedaan, het magisch mysterieuze, de sereniteit van de scene; de glimps van een mogelijke toekomst waar de iron throne met afgebrand dak (draken?) er totaal verlaten erbij staat, waar de lange winter zijn intreden heeft gemaakt. kippevel. De scene met Khal drogo was ook goed, emotioneel.
Zelfde geld ook voor de Arya, het mysterieuze prikkelt enorm; de munt, de spreuk, de spreekvorm, het gezicht..
Mooie afsluiter dus van het seizoen, de dreiging vanuit het noorden is nu realiteit geworden.
Ze kunnen niet over/langs de muur door magie.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef schijffie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af ja.
En Dr Sexy, als dat zo is dan heeft dat leger straks eenmaal aangekomen bij de muur vrijwel geen tegenstand. En aangezien het gevolg van Hodor daar ook op weg naar is, lijkt dat me dat niet heel logisch.
Jajaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef schijffie het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af ja.
En Dr Sexy, als dat zo is dan heeft dat leger straks eenmaal aangekomen bij de muur vrijwel geen tegenstand. En aangezien het gevolg van Hodor daar ook op weg naar is, lijkt dat me dat niet heel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |