Zijn er een paar tussendoor verwijderd volgens mij. Als je nu naar t vorige topic gaat zie je er weer maar 301.quote:
op de een of andere manier zit hij toch het best in zijn rol van allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontzettend sexy vonden,
wat denk je nu?![]()
Tywin is ook wel een baas jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede afsluiting. Arme maester Luwin, rottige ironborn
. En hoe Tywin te paard de troonzaal in kwam rijden, na even de boel ondergescheten te hebben
, echt goed.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben de White Walkers wel gaaf gevisualiseerd zo zeg maareen verbetering op hoe ik het me voorstelde
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef NDAsilenced het volgende:
De House of Undying vond ik juist erg mooi gedaan, het magisch mysterieuze, de sereniteit van de scene; de glimps van een mogelijke toekomst waar de iron throne met afgebrand dak (draken?) er totaal verlaten erbij staat, waar de lange winter zijn intreden heeft gemaakt. kippevel. De scene met Khal drogo was ook goed, emotioneel.
Zelfde geld ook voor de Arya, het mysterieuze prikkelt enorm; de munt, de spreuk, de spreekvorm, het gezicht..
Mooie afsluiter dus van het seizoen, de dreiging vanuit het noorden is nu realiteit geworden.
Ja maar ik dacht dat er altijd bomen en woud omheen stond enzo, en toen was het ineens een kale vlaktequote:Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Winterfell zag er trouwens voor het eerst écht groots uit in die scène waar Bran, Rickon, Hodor en Osha in de voorgrond voorbij liepen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef TheHappyPrince het volgende:
Voor de mensen die, net als ik,Zit je aan het soppen als je aan het kijken bent ofso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontzettend sexy vonden,
wat denk je nu?Beneath the gold, the bitter steel
The Wolfswood bedoel je?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat er altijd bomen en woud omheen stond enzo, en toen was het ineens een kale vlakte
Kan ik je aanraden. Ben er zelf halverwege seizoen 2 mee begonnen en ze zijn echt tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Zynthor het volgende:
All I can see is: "gimme more, PLEASE!!!!" Misschien is het wel tijd om aan de boeken te beginnen.
Ja dat zit dan op een gegeven moment zo in mn hoofdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Wolfswood bedoel je?
Volgens mij ligt dat wel tegen Winterfell aan als het ware, maar de vesting is niet omringd door bos/woud volgens mij.
Zo heb ik het me in ieder geval nooit voorgesteld.
SPOILER: pas op, voor kleffe dop only :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik zou het zo kunnen tekenen![]()
Stonden met z'n allen zeker precies aan de andere kantquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Catkiller het volgende:
Waar waren die 500 man gebleven dan toen Winterfell stond te branden? Zo van er is niemand meer in leven dus laten wij ook maar weer gaan?
Ik mis wel de Wintertown oid, die moet aan de muren van Winterfell liggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Wolfswood bedoel je?
Volgens mij ligt dat wel tegen Winterfell aan als het ware, maar de vesting is niet omringd door bos/woud volgens mij.
Zo heb ik het me in ieder geval nooit voorgesteld.
ja, dit dacht ik ook ;oquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Catkiller het volgende:
Waar waren die 500 man gebleven dan toen Winterfell stond te branden? Zo van er is niemand meer in leven dus laten wij ook maar weer gaan?
Dat dacht ik ook, maar het is het zoo ontzettend waard... de boeken geven zo veel meer informatie, over de karakters, plaatsen allesquote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef muzas het volgende:
Ik twijfel.. zal ik de boeken kopen?
Spoiler ik de serie enorm natuurlijk voor mezelf... Mjah, een jaar wachten ga ik echt niet trekken
Raad je nu wel of niet aan om de boeken te lezen?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het is het zoo ontzettend waard... de boeken geven zo veel meer informatie, over de karakters, plaatsen alles
Dat laatste snap ik welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef kort het volgende:
Waarom staat Winterfell in brand? De ironhands mochten toch weg?
Vond hem verder erg matigTyrion die 'opeens' helemaal niks meer voorstelt
Winter is coming!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef DeMessias het volgende:
Dany in de huis van de undying ziet de Iron Throne staan, of wat er van over blifjt, maar helemaal ondergesneeuwd. Zou dit een verwijzing zijn naar de white walkers die in de toekomst veel schade aanrichten?
ja, lezenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Raad je nu wel of niet aan om de boeken te lezen?
Zo ja, wel lezen, raad je dan aan om alleen de eerste boeken te lezen, dus tot en met seizoen 2, of gelijk de hele meute?
Tja, Tywin en Cersei hebben de pest aan hem, stank voor dank.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef kort het volgende:
Waarom staat Winterfell in brand? De ironhands mochten toch weg?
Vond hem verder erg matigTyrion die 'opeens' helemaal niks meer voorstelt
Dacht dat Tywin inmiddels wel aan het bijdraaien was, nu Tyrion naast knowledge ook wat durf op het veld laat zien...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, Tywin en Cersei hebben de pest aan hem, stank voor dank.
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dacht dat Tywin inmiddels wel aan het bijdraaien was, nu Tyrion naast knowledge ook wat durf op het veld laat zien...
Waarom hebben ze 't in de fik gestokenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Catkiller het volgende:
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt mequote:
Ik hoopte dan ook stiekem dat het enkel Cercei's idee was.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.
Yea. In het boek zijn het trouwens andere mensen die dat doen. Ben benieuwd hoe ze dat er in gaan proppen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt me
Tyrion was plaatsvervanger omdat Tywin oorlog aan het voeren was, hij is nooit echt Hand geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.
Ze mochten weg van Robb...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt me
Dan horen we binnenkort nog eens dit nummerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
'
De White Walkers? De reactie van de Freys?
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaanquote:
Meenemen naar Robb, waarna tjik tjakka hoofd weg.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaan
Komt die wel voor in de serie?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef eQuaL het volgende:
Overgedragen aan de Bastard of Bolton lijkt me...
Wordt wel genoemd maar nooit gezienquote:
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.quote:
Ik dacht GoT/Tweakersquote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.
Hoeraquote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jazekers, ze zijn al druk aan het casten
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef NDAsilenced het volgende:
De House of Undying vond ik juist erg mooi gedaan, het magisch mysterieuze, de sereniteit van de scene; de glimps van een mogelijke toekomst waar de iron throne met afgebrand dak (draken?) er totaal verlaten erbij staat, waar de lange winter zijn intreden heeft gemaakt. kippevel. De scene met Khal drogo was ook goed, emotioneel.
Zelfde geld ook voor de Arya, het mysterieuze prikkelt enorm; de munt, de spreuk, de spreekvorm, het gezicht..
Mooie afsluiter dus van het seizoen, de dreiging vanuit het noorden is nu realiteit geworden.
http://asoiaf.westeros.org/quote:
Dan zou ik bij het 2e boek beginnen. Het 2e seizoen is namelijk een stuk anders dan het 2e boek. Het 1e boek is redelijk gelijk aan seizoen 1, maar ik zou gewoon bij het begin beginnen. Staat ook echt heel veel achtergrondinfo in wat je in de serie mist.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef Perquisite het volgende:
Waar moet ik beginnen met lezen als ik het verhaal wil vervolgen na deze laatste aflevering? Of ga ik er dan niks van snappen?
Misschien dacht hij dat hij dood was?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat je beter alles kunt lezen. Boek 1 is wel goed verfilmd maar ik ben bij boek 2 dat Theon bij Pyke is en er zijn toch wel veel extra dingen die on het boek gebeuren, ook qua personages. Weet dus niet of je dat snapt als je alleen de serie kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef Perquisite het volgende:
Waar moet ik beginnen met lezen als ik het verhaal wil vervolgen na deze laatste aflevering? Of ga ik er dan niks van snappen?
En weet Tywin eigenlijk wel dat bijna alles door Tyrion was verzonnen qua strategie? Denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat hij dood was?
Uhu, voor hetzelfde geld zei Cersei dat hij er vandoor was gevlucht voordat het gevecht was begonnen. En zij denkt natuurlijk nog dat hij dood is.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
En weet Tywin eigenlijk wel dat bijna alles door Tyrion was verzonnen qua strategie? Denk het niet eigenlijk.
Maester Pycelle werkt voor Cersei, dus ze weet wel dat Tyrion nog leeft, helaas voor d'r.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, voor hetzelfde geld zei Cersei dat hij er vandoor was gevlucht voordat het gevecht was begonnen. En zij denkt natuurlijk nog dat hij dood is.
Doe eens niet.quote:
Weet niet of hij het haar zou vertellen. Zou wel flauw zijn om dat bij de laatste aflevering als vraag open te houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maester Pycelle werkt voor Cersei, dus ze weet wel dat Tyrion nog leeft, helaas voor d'r.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik denk dat na die actie van Pycelle in de cel gooien en al die beschamende dingen, dat de beste Maester zo blij is dat Tyrion in die positie zit dat iedereen het mag weten, hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet niet of hij het haar zou vertellen. Zou wel flauw zijn om dat bij de laatste aflevering als vraag open te houden
Hij had toch al moeite met zijn mond te houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat na die actie van Pycelle in de cel gooien en al die beschamende dingen, dat de beste Maester zo blij is dat Tyrion in die positie zit dat iedereen het mag weten, haha
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Eigenlijk vond ik deze aflevering wel een beetje tegenvallen, had niet echt het gevoel dat er veel gebeurde behalve datJoffrey die zich aan een ander belooft, Jon die Qhorin neersabelt, en een hele fukking kudde wights?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol dat is in 2013quote:
Zoek het budget op.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef computerprobleem het volgende:
hoeveel kost het maken van 1 aflevering
Hoe doe je dat yvonne?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoera
Ik heb ze allemaal opgespaard, eergister de eerste 5, nu de laatste 5, smullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |