Ik heb 't ff opgezocht.. Wights zijn idd uit de dood herrezen door White walkers. Het is me duidelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Die white walkers zijn volgens mij ook groter enzo.
Yups, die zijn door de white walkers tot een soort van undead gemaakt. Oa die Uther (waar Jon mee afrekende, zo heet die toch?).quote:
Nee, alleen theekransjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef computerprobleem het volgende:
komen er nog veldslagen enz. voor in seizoen 2
vind saai geen oorlog tot nu toe enz.
Dude, kap met trollen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef computerprobleem het volgende:
betr maken ze sean bean nie dood anders is de serie gelijk kapot
Ach ja, sommige series are worth the wait.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef d1ce het volgende:
[..]
Inderdaad, zo niet grappig op deze droevige dag. Een jaar wachten op seizoen 3
ik moet nog lekker 13 afleveringen zienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef d1ce het volgende:
[..]
Inderdaad, zo niet grappig op deze droevige dag. Een jaar wachten op seizoen 3
De House of the Undying kon me net zoals in de boeken weinig boeien moet ik zeggenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef eQuaL het volgende:
Leuke aflevering
House of Undying een beetje te makkelijk afgedaan. Begon erg mooi met die Iron Throne (al hoopte ik nog een glimp op te vangen van King Aerys & Rhaegar), en Khal Drogo was ook erg vet gedaan (die baby had wel erg lang haar zeg). Dat die Warlock zich zo idioot makkelijk in brand laat zetten was dan wel weer jammer. Dat is toch het eerste waar je je tegen beschermt bij vuur spuwende beesten?
Ohja:
Brienne![]()
![]()
*boeienquote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
De House of the Undying kon me net zoals in de boeken weinig boeken moet ik zeggen
Dat vond ik juist ongeveer het enige interessante stuk met Daenerys.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
De House of the Undying kon me net zoals in de boeken weinig boeien moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |