Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dacht dat Tywin inmiddels wel aan het bijdraaien was, nu Tyrion naast knowledge ook wat durf op het veld laat zien...
Waarom hebben ze 't in de fik gestokenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Catkiller het volgende:
Waar waren die 500 man gebleven dan toen Winterfell stond te branden? Zo van er is niemand meer in leven dus laten wij ook maar weer gaan?
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt mequote:
Ik hoopte dan ook stiekem dat het enkel Cercei's idee was.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.
Yea. In het boek zijn het trouwens andere mensen die dat doen. Ben benieuwd hoe ze dat er in gaan proppen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt me
Tyrion was plaatsvervanger omdat Tywin oorlog aan het voeren was, hij is nooit echt Hand geweest.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.
Ze mochten weg van Robb...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat hebben die mannen van Theon gedaan lijkt me
Dan horen we binnenkort nog eens dit nummerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
'
De White Walkers? De reactie van de Freys?
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaanquote:
Meenemen naar Robb, waarna tjik tjakka hoofd weg.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaan
Komt die wel voor in de serie?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef eQuaL het volgende:
Overgedragen aan de Bastard of Bolton lijkt me...
Wordt wel genoemd maar nooit gezienquote:
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.quote:
Ik dacht GoT/Tweakersquote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |