Dan horen we binnenkort nog eens dit nummerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
'
De White Walkers? De reactie van de Freys?
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaanquote:
Meenemen naar Robb, waarna tjik tjakka hoofd weg.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Das waar ook, wat zouden ze dan met Theon hebben gedaan
Komt die wel voor in de serie?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef eQuaL het volgende:
Overgedragen aan de Bastard of Bolton lijkt me...
Wordt wel genoemd maar nooit gezienquote:
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.quote:
Ik dacht GoT/Tweakersquote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jah. Volgens mij zijn ze met de auteur al bezig alle boeken uit GoT om te vormen naar series.
Hoeraquote:Op maandag 4 juni 2012 17:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jazekers, ze zijn al druk aan het casten
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef NDAsilenced het volgende:
De House of Undying vond ik juist erg mooi gedaan, het magisch mysterieuze, de sereniteit van de scene; de glimps van een mogelijke toekomst waar de iron throne met afgebrand dak (draken?) er totaal verlaten erbij staat, waar de lange winter zijn intreden heeft gemaakt. kippevel. De scene met Khal drogo was ook goed, emotioneel.
Zelfde geld ook voor de Arya, het mysterieuze prikkelt enorm; de munt, de spreuk, de spreekvorm, het gezicht..
Mooie afsluiter dus van het seizoen, de dreiging vanuit het noorden is nu realiteit geworden.
http://asoiaf.westeros.org/quote:
Dan zou ik bij het 2e boek beginnen. Het 2e seizoen is namelijk een stuk anders dan het 2e boek. Het 1e boek is redelijk gelijk aan seizoen 1, maar ik zou gewoon bij het begin beginnen. Staat ook echt heel veel achtergrondinfo in wat je in de serie mist.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef Perquisite het volgende:
Waar moet ik beginnen met lezen als ik het verhaal wil vervolgen na deze laatste aflevering? Of ga ik er dan niks van snappen?
Misschien dacht hij dat hij dood was?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk dat hem niet bedanken en de titel van hand of the king afpakken wel een bepaalde boodschap geeft.
Denk dat je beter alles kunt lezen. Boek 1 is wel goed verfilmd maar ik ben bij boek 2 dat Theon bij Pyke is en er zijn toch wel veel extra dingen die on het boek gebeuren, ook qua personages. Weet dus niet of je dat snapt als je alleen de serie kijkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef Perquisite het volgende:
Waar moet ik beginnen met lezen als ik het verhaal wil vervolgen na deze laatste aflevering? Of ga ik er dan niks van snappen?
En weet Tywin eigenlijk wel dat bijna alles door Tyrion was verzonnen qua strategie? Denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat hij dood was?
Uhu, voor hetzelfde geld zei Cersei dat hij er vandoor was gevlucht voordat het gevecht was begonnen. En zij denkt natuurlijk nog dat hij dood is.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
En weet Tywin eigenlijk wel dat bijna alles door Tyrion was verzonnen qua strategie? Denk het niet eigenlijk.
Maester Pycelle werkt voor Cersei, dus ze weet wel dat Tyrion nog leeft, helaas voor d'r.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, voor hetzelfde geld zei Cersei dat hij er vandoor was gevlucht voordat het gevecht was begonnen. En zij denkt natuurlijk nog dat hij dood is.
Doe eens niet.quote:
Weet niet of hij het haar zou vertellen. Zou wel flauw zijn om dat bij de laatste aflevering als vraag open te houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maester Pycelle werkt voor Cersei, dus ze weet wel dat Tyrion nog leeft, helaas voor d'r.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |