Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.quote:
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Storms End is wel waar het huis van Baratheon officieel zat, eerst dus Robert. Toen werd hij koning en ging naar Kings Landing, toen had eigenlijk Stannis daar inderdaad moeten blijven.
Alleen kwam na de oorlog ook Dragonstone vrij (waar de Targaryans zaten) en toen heeft Robert dat aan Stannis geschonken en bleef Renly achter op Storms End.
Als ze eens wist wat hij heeft gedaan ten opzicht van Ned nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
Jazeker, toffe seriequote:
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Volgens mij was Storms End wel van Renly, maar was hij ergens in de buurt van High Garden voor z'n huwelijk met Margery.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan daar ergens tussenin zijn omdat High Garden van Tyrell is.
Zijn zetel was Storms End maar voor zijn huwelijk met Margaery ging hij naar Highgarden. Vervolgens trok hij met zijn leger naar het oosten richting Kingslandingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
had altijd gedacht dat Renly in High Garden of zoiets zat
Ik wil ook wel spoileren hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ben ik trouwens de enige die
[ afbeelding ]
vindt lijken op Tywin?
ueberlol!quote:
quote:
Ik kan me heul die white walker zo duidelijk in beeld niet meer herinneren vanuit seizoen 1, alleen vaag wat blauwgloeiende oogjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
neuh, da's arthas van de frozen throne.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja hè! Vooral van de voorkant:
[ afbeelding ]
Ze zou een goede Cersei geweest zijn, zoals ze nu is in Snowwhitequote:
Er mag niemand mooier zijn dan Cersei, volgens cerseiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zou een goede Cersei geweest zijn, zoals ze nu is in Snowwhite
Geen idee of er nog een soortgelijke rol is in de boeken.
Zo lang, wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Wihakayda het volgende:
[ afbeelding ]
*wil een andere formuleringh|*
quote:
Als ze zo graag wilt, mag ze ook voor de gewone arbeidsloonquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Jivis het volgende:
Heb het idee dat Charlize wat te duur is voor de makers van de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |