Dan stop ik meteen met kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef Franknfurter het volgende:
Zolang Kristen Steward maar niet in GoT komt.
Obelix in asterix zijn bodyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
Ze is als kind in een ketel wiet gevallen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Khaleesi het volgende:
Zou een goeie wight zijn![]()
Of nee... nee toch niet...
Als ze het echt zo graag wil doet ze het voor nopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Jivis het volgende:
Heb het idee dat Charlize wat te duur is voor de makers van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou d'r ook sowieso doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef FerryNL het volgende:
Vind haar best wel knap hoor.![]()
[ afbeelding ]
Why? Niet jouw smaak, of doet ze je denken aan een ex die je hart gruwelijk brak?quote:
Omdat ik haar en gruwelijk irritant vind en omdat ik haar totaal niets zie toevoegen aan de huidige cast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Why? Niet jouw smaak, of doet ze je denken aan een ex die je hart gruwelijk brak?
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Nickske1912 het volgende:
Is seizoen 1 het hele eerste boek en seizoen 2 het hele tweede boek?
Ik zit er serieus over na te denken om die boeken aan te schaffen
Grotendeels wel ja. Als je wilt kun je nu makkelijk met boek 3 beginnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Nickske1912 het volgende:
Is seizoen 1 het hele eerste boek en seizoen 2 het hele tweede boek?
Ik zit er serieus over na te denken om die boeken aan te schaffen
Je vind Kirsten Stewart een vreemde bek hebben? Nu ben ik benieuwd wie je wel een normaal bek vind hebben?quote:
Dan kijk IK juist niet meer...quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Khaleesi het volgende:
Hier nog een filmpje van het bepje dat de dochter van Stannis gaat spelen in seizoen 3:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |