Ik heb dit echt al sinds ik wakker werd in m'n hoofd zitten.quote:
Ik ben op zoekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als Robert in Winterfell is dan? Hmmm...
Doe dat nou niet....quote:
Onee ik heb een cover op youtube geluisterdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als Robert in Winterfell is dan? Hmmm...
Ik haal hem al weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Doe dat nou niet....
Spoilers op die site enzo, toevallig niet in de songtext, maar wel als je links, rechts, onder of boven kijkt, of ergens op klikt
2 afleveringen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:39 schreef Kloonhommel het volgende:
iemand nog tips voor goede series? Badbreaking, walking dead en hells on fire waren al genoemd. Ik kijk nu naar Continuum. Lijkt me veelbelovend, helaas zijn ze net gestart en is het pas 1 aflevering.
Je quote hem anders welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:00 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Doe dat nou niet....
Spoilers op die site enzo, toevallig niet in de songtext, maar wel als je links, rechts, onder of boven kijkt, of ergens op klikt
Dan hadden ze weer vlees gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering, de Khaleesi met de draakjesEn de zombies op het eind.
Ik denk overigens dat ze Sam in leven lieten omdat hij helemaal niet interessant was voor ze.
Nouja, nog een wight erbij voor 0 moeite. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering, de Khaleesi met de draakjesEn de zombies op het eind.
Ik denk overigens dat ze Sam in leven lieten omdat hij helemaal niet interessant was voor ze.
Nou ja met zijn honderden 1 mensje, dat zet niet veel zoden aan de dijk lijkt me. Maar dat was mijn eerste ingeving: wat moeten ze ook met hem?quote:
Maar Suits begint binnenkort weerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Vond Suits en Homeland wel tof. Beiden zijn volgens mij nog maar 1 seizoen lang though.
Nice! Was echt positief verrast door die serie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar Suits begint binnenkort weernog 9/10 dagen
Dat is een verhaal voor deel 3.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice! Was echt positief verrast door die serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeps beetje groot plaatje
sowieso een fijne appzodra er een datum bekend is komt het hier in te staan wanneer de uitzending is.
Van GoT is helaas nog niets bekendTsja geen idee, want de Hound heb ik ook niet meer gezien toch? Dus die zal wel weg zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.吴 曼 迪
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ben ik trouwens de enige die
[ afbeelding ]
vindt lijken op Tywin?
Zo'n creep als Littlefinger, met al z'n plannetjes en zijn obsessie met de moeder van Sansa.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef dimmak het volgende:
Wat gaat Sansa nu eigenlijk doen? Als ik haar was had ik met Littlefinger mee gegaan.
Zagen we deze kerel eigenlijk ook in de allereerste aflevering? Is hij niet diegene die die gast onthoofd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja hè! Vooral van de voorkant:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lees ff terug? Die topics zijn niet bij te houden op zondag, maandag en dinsdag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben we al over gehad, lees ff terug. Zijn niet dezelfde, de ene heeft een neus en de andere niet...
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |