QFT, al moeten ze er een compleet nieuw karakter voor verzinnen, kan me niet schelenquote:
Wat wil je hiermee zeggen? Dat die post een reactie was op die andere post? De postdatum komt niet overeen. De bovenste post is circa 20 minuten later gepost dan de onderste post. Ik denk dus dat ie het toch over Kirsten Stewart had.quote:
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat die post een reactie was op die andere post? De postdatum komt niet overeen. De bovenste post is circa 20 minuten later gepost dan de onderste post. Ik denk dus dat ie het toch over Kirsten Stewart had.
O zo...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef benx het volgende:
[..]
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.
Makkelijk om JA te zeggen, 2 weken geleden alle boeken gehaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Wihakayda het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Ga jij als niet-lezer, nu wel de boeken lezen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Handig zeg. Maar mij spreekt de app die iemand hier postte meer aan, waarin alle series staan. Ik ga die denk ik installeren als ik mijn smartphone terugkrijg.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ze het echt zo graag wil doet ze het voor nop![]()
Geen idee alleen wie ze zou kunnen spelen.
O, wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Eigenlijk wel vreemd, want is het niet zo dat HBO binnenkort ook naar Nederland komt? Dan is het daar natuurlijk ook te zien (of is HBO al hier?, ik heb geen digitale tv, dus ik weet het niet zeker).quote:Game of Thrones op de buis bij RTL 4
RTL gaat de Amerikaanse serie Game of Thrones uitzenden op vlaggenschip RTL 4. De eerste aflevering is in het najaar. Dat heeft een woordvoerder van de zendergroep dinsdag bevestigd. Er is bewust voor gekozen om de serie op de hoofdzender uit te zenden. “Game of Thrones is een zeer succesvolle topserie met in binnen- en buitenland veel lovende kritieken. Met RTL 4 kunnen we hiermee een breed publiek bereiken en een plezier doen“, aldus een persvoorlichter.
Vaak wordt buitenlands drama door RTL op de kleinere zenders RTL 5, RTL 7 of RTL 8 geprogrammeerd. RTL 4 kent al jaren één vaste serie-avond: de maandagavond. Dan worden bekende titels als CSI en Bones uitgezonden.
Games of Thrones draait om het leven van een aantal adellijke families die strijden om de macht over het ‘mythische’ land Westeros. Het tweede seizoen, waarin de Nederlandse Carice van Houten een hoofdrol speelt, sloot zondag af.
De finale van het tweede seizoen trok op betaalzender HBO maar liefst 4,2 miljoen kijkers, en is daarmee de meest bekeken aflevering tot nu toe.
Bron
RTL4????? Dat is wel de laatste zender waar ik me GoT had voorgesteld!quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:25 schreef Karina het volgende:
Voor diegene die het liever op tv willen kijken (of misschien gewoon nog een keertje willen zien), al is dit het US topic, in het najaar is de serie ook op RTL4 te zien:
[..]
Eigenlijk wel vreemd, want is het niet zo dat HBO binnenkort ook naar Nederland komt? Dan is het daar natuurlijk ook te zien (of is HBO al hier?, ik heb geen digitale tv, dus ik weet het niet zeker).
Het meiske zag er op film anders al schattiger uit dan op die paar foto's in dat vorige topique...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef benx het volgende:
[..]
Nee, maar dat die desbetreffende reactie precies verteld wat mijn reactie zou zijn op die video.
Zeg als iedereen die boeken gaat lezen, dan wil dat toch niet zeggen dat jullie volgend jaar allemaal verkassen naar het boekspoiler topic he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk om JA te zeggen, 2 weken geleden alle boeken gehaald
Eeeeh .... RTL zit standaard in je pakket, dat is de meerwaarde denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef megamandy het volgende:
Hbo is al vanaf april ongeveer in NL en het tweede seizoen was dan ook al gelijk te zien hier. Ik snap de meerwaarde ook echt niet.
Het gaat dan sowieso pas na 22u uitgezonden worden. En persoonlijk vind ik de serie niet bij rtl 4 passen, meer iets voor rtl 5
Is het dan niet zo dat ik in dat geval veel (relevante) achtergrondinformatie misloop?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:02 schreef BartK. het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Als je wilt kun je nu makkelijk met boek 3 beginnen.
is voor HBO alleen maar promotie. Ze zenden dit najaar pas seizoen 1 uit, tegen de tijd dat seizoen 3 begint gaan er vast wel wat kijkers die bij RTL aangehaakt zijn een abbo op HBO nemenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:39 schreef Klauz het volgende:
[..]
Eeeeh .... RTL zit standaard in je pakket, dat is de meerwaarde denk ik.
Denk het wel. Het beste is om gewoon bij boek 1 te beginnen, maar als je niet alles wilt herhalen kun je dat eventueel nog wel skippen. Boek 2 zou ik wel lezen aangezien daarvan echt veel de serie niet gehaald heeft, wat verwarrend kan zijn als je boek 3 gaat lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:32 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat ik in dat geval veel (relevante) achtergrondinformatie misloop?
Ook wel, maar daarvan is veel meer in de serie terechtgekomen dan van boek 2.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:51 schreef Klauz het volgende:
in boek 1 zit ook wel veel achtergrondinfo neem ik aan? of valt dat wel mee
nu ik dat bericht lees is het echt non-nieuws, ze zegt alleen:quote:I am waiting for Season 3 with the same level of anticipation Eric Cartman had for the new Wii.
Dan denk ik dat ik gewoon ga beginnen bij boek 1. Geheugen wat opfrissen kan ook geen kwaad. Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Denk het wel. Het beste is om gewoon bij boek 1 te beginnen, maar als je niet alles wilt herhalen kun je dat eventueel nog wel skippen. Boek 2 zou ik wel lezen aangezien daarvan echt veel de serie niet gehaald heeft, wat verwarrend kan zijn als je boek 3 gaat lezen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 05:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, seizoen 1 is reeds uitgezonden. Seizoen 2 werd op de maandagavond uitgezonden en HBO NL is hier dus mee bij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
is voor HBO alleen maar promotie. Ze zenden dit najaar pas seizoen 1 uit, tegen de tijd dat seizoen 3 begint gaan er vast wel wat kijkers die bij RTL aangehaakt zijn een abbo op HBO nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |