Daar heeft hij echt een rotkopquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wet dog...Should've drowned him for real!
![]()
[ afbeelding ]
volgens mij werd hij toen alleen maar een beetje nat gespetterd? of moest hij ook bijna verdrinkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wet dog...Should've drowned him for real!
![]()
[ afbeelding ]
Oh Theon, als je toch eens geweten had welk een lot je boven het hoofd hing!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Werd hij niet gezegend ofzo? Zo van, je gaat varen, hier dit brengt geluk, plens
Op welk moment had ie geen rotkop dan?quote:
in deze clipquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op welk moment had ie geen rotkop dan?
dat lijkt mij bijna onmogelijk in dit topic eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
ZOMG, wist niet dat die twee broer en zus waren!!??
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
Mwhehehe... So true.quote:
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ja maar jij leest het boek zeker?? Dit is het tv topic, ga maar lekker naar die andere!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik?
Mwhehehe....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja maar jij leest het boek zeker?? Dit is het tv topic, ga maar lekker naar die andere!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wist dat wel, door gewoon op te letten. Jezus, seriehuillie dat je bent dat je zulke dingen mist. Ongelofelijk dat je dat gemist hebt. Sliep je of zo of ben je gewoon niet zo superieur zoals ik
Ik vind je gifjes juist een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik zal eens kappen met die gifjes anders komen straks de iphone/ipad huilies e.d.
vrij helder en mooi glas eigenlijk voor een middeleeuwse samenlevingquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je gifjes juist een welkome afwisseling.
Hier nog 1tje voor jou: [ afbeelding ]
Chapeau, je hebt goed opgelet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
een verkrachter die uiteindelijk z'n zin kreeg.
Nee.quote:
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Klauz het volgende:
[..]
moet je seizoen 1 maar eens beter bekijken dan.
in het boek schijnt het anders te zijn inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.
Hij wilde altijd al een zoon met een toupetje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
een verkrachter die uiteindelijk z'n zin kreeg.
http://elegantpi.dreamwidth.org/747684.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Of jij. En misschien kan je meteen even de definitie van verkrachten even beter lezen.
In het boek is de Khal juist heel zacht en beminnend naar Khaleesi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Klauz het volgende:
[..]
in het boek schijnt het anders te zijn inderdaad.
Lol, ook al heeft ie Dany niet verkracht, dan wel die duizend vrouwelijke oorlogsslachtoffers die haar voorgingen.... Big deal....quote:
ja en in de serie niet (in het begin)quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In het boek is de Khal juist heel zacht en beminnend naar Khaleesi.
Zo lang ze lacht is het geen verkrachting.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Kirov het volgende:
Verkrachting binnen het huwelijk is geen verkrachting
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo lang ze lacht is het geen verkrachting.
Enne.... heb mijn phone eindelijk terug. Wat was de app ook al weer om me op de hoogte te houden wanneer welk serie weer begint? Wie postte het ook alweer? Wihayadada of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? TV Forecast, hele fijne app voor series uit de USA en UK.
Je kunt zelf de serie zoeken die je wilt en toevoegen aan de lijst.吴 曼 迪
Hoezo schijnt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zeker doen! Schijnt echt goed te zijn!
Die chaplin kleindochter voor beste kontquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Jivis het volgende:
Wie vinden jullie dat voor dit seizoen een Golden Globe en/of Emmy mag ontvangen?
Ik ga toch weer voor Peter Dinklage, hoewel Charles Dance ook erg sterk was.
Lena Headeyquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Jivis het volgende:
Wie vinden jullie dat voor dit seizoen een Golden Globe en/of Emmy mag ontvangen?
Ik ga toch weer voor Peter Dinklage, hoewel Charles Dance ook erg sterk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |